W związku z wejściem w życie – od 1 lutego – zmian w ulgach za przejazdy komunikacją miejską m.in. dla osób z chorobą narządu wzroku oraz dysfunkcją intelektualną, informujemy, że obok nowych dotychczasowe zasady poświadczania uprawnień przez te osoby pozostają w mocy do końca marca br.
ZTM przygotował kampanię informacyjną skierowaną do tych grup pasażerów. O zmianach informują: plakaty w pojazdach komunikacji miejskiej i na stacjach kolejowych w strefie Wspólnego Biletu, spoty radiowe i telewizyjne, komunikaty głosowe w metrze, SKM, autobusach i tramwajach, które wygłaszane są przed wybranymi przystankami zlokalizowanymi najbliżej instytucji i organizacji skupiających osoby z dysfunkcją intelektualną oraz niepełnosprawnością narządu wzroku. Informacje pojawiły się również na stronach przewoźników warszawskiej komunikacji miejskiej.
Kampanię wsparło Radio Dla Ciebie i TVP Warszawa. Partnerem akcji jest również fundacja „My Friends”.
W związku z wejściem w życie – od 1 lutego – zmian w ulgach za przejazdy komunikacją miejską m.in. dla osób z chorobą narządu wzroku oraz dysfunkcją intelektualną, informujemy, że obok nowych dotychczasowe zasady poświadczania uprawnień przez te osoby pozostają w mocy do końca marca br.
ZTM przygotował kampanię informacyjną skierowaną do tych grup pasażerów. O zmianach informują: plakaty w pojazdach komunikacji miejskiej i na stacjach kolejowych w strefie Wspólnego Biletu, spoty radiowe i telewizyjne, komunikaty głosowe w metrze, SKM, autobusach i tramwajach, które wygłaszane są przed wybranymi przystankami zlokalizowanymi najbliżej instytucji i organizacji skupiających osoby z dysfunkcją intelektualną oraz niepełnosprawnością narządu wzroku. Informacje pojawiły się również na stronach przewoźników warszawskiej komunikacji miejskiej.
Kampanię wsparło Radio Dla Ciebie i TVP Warszawa. Partnerem akcji jest również fundacja „My Friends”.