Po 10 latach istnienia centrum trwa proces odnawiania większości umów najmu, również wiele nowych marek pojawia się w Arkadii. Niebawem powitamy unikalny, interaktywny i edukacyjny koncept dla dzieci. Ponadto po sześciu miesiącach, zgodnie z planem, zakończyła się przebudowa części Arkadii, polegająca przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej. Stale przybywa też nowych, pozahandlowych usług.
Nowa strefa restauracyjna
Cała główna część pierwszego poziomu Arkadii (nad Theatrum) powiększyła się i przeistoczyła w komfortową strefę zieleni, naturalnie wyglądającej roślinności, dającej relaks i wytchnienie. W aranżacji przestrzeni dominują naturalne barwy, wysokiej jakości materiały, podkreślające wrażenie spokoju i poczucie zaciszności.
Liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej powiększyła się z 500 do ponad 800, co znacząco podniosło komfort odwiedzających nas Gości. Remont strefy restauracyjnej nie wiązał się ze zmianą Najemców. Podczas ponad sześciu miesięcy trwania remontu dostępność oferty i płynność otwarć została zachowana. Prace przebiegały głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami. W efekcie przebudowy powiększyli się łącznie o ponad 200 mkw. i odświeżyli swoje koncepty wszyscy Najemcy, operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną: Sephora, L’Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl’s oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan.
Istotą projektu było zaoferowanie Klientom komfortowego miejsca wypoczynku i spotkań towarzyskich podczas korzystania z oferty gastronomicznej, a dzieciom – rozrywki i edukacji na najwyższym poziomie, zgodnie z pozycjonowaniem Arkadii jako centrum rodzinnego.
Zmiana jakościowa części restauracyjnej i dziecięcej wiąże się ze stałym doskonaleniem i podnoszeniem standardu czterogwiazdkowego obiektu, który po dziesięciu latach istnienia pozostaje liderem na mapie handlowej Warszawy. Najbliższe plany inwestycyjne właściciela Arkadii to całkowity remont wszystkich toalet i wymiana oznakowania na parkingach.
Nowy koncept dla dzieci
Podczas właśnie zakończonej przebudowy została przygotowana przestrzeń pod atrakcyjną strefę dziecięcą, która znajdzie się drugim piętrze. Będzie to unikalny, dedykowany specjalnie Arkadii koncept Jupi Park, oferujący edukacyjną rozrywkę w powiązaniu z rekreacją oraz wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii interaktywnych. Plac zabaw zajmie ok. 1200 mkw. i będzie przeznaczony dla dzieci w wieku powyżej 3 lat. Dzieci młodsze będą mogły przebywać w Jupi Parku pod okiem rodziców lub wykwalifikowanych, wcześniej zamówionych opiekunek. Kręte zjeżdżalnie, labirynty, trampoliny, armatki pneumatyczne, baseny z piłeczkami – to tylko niektóre z atrakcji, które będą czekać na najmłodszych. Zarówno mali majsterkowicze, wielbicielki mody, jak i miłośnicy gotowania znajdą w nowym arkadyjskim placu zabaw ciekawe zajęcie. Jupi Park zaoferuje sale imprez urodzinowych w różnych stylach, górę wspinaczkową, tor samochodowy, armatki pneumatyczne, a także kąciki tematyczne dla dzieci, bezpłatne spotkania informacyjne dla rodziców, multimedialny kącik z monitorkami dotykowymi i wiele innych atrakcji. W arkadyjskim koncepcie znajdzie się klasyczna strefa „Małpi gaj”, boisko sportowe, laser arena, sala baletowa, sale urodzinowe, grota solna dla rodziców z dziećmi, a także strefa relaksu z ofertą gastronomiczną.
Rekomercjalizacja
Arkadia od samego początku istnienia dba o bogatą, różnorodną i oryginalną ofertę. Stąd ogromny wybór marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. W tym roku przybyło 13 nowych brandów, Ponad 40 najemców przeprowadziło gruntowny remont swoich salonów i otworzyło się ponownie, większość w całkowicie nowych odsłonach. Wśród nowych marek, które pojawiły bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl’s, TOUS, New Balance, Undiz, Omega, Nespresso oraz Imaginarium. Nowe koncepty i flagowe sklepy otwierają w Arkadii: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4 F, MAC, Quiksilver, Triumph, L’Occitane i CCC. Nową jakość usług na arkadyjskim terenie prezentują: T-mobile, Play, Plus, RWE, Poczta Polska, Camille Alban, Frederick Moreno, Mx Music, Citibank Handlowy, Millenium Bank, Poprawki krawieckie i Fotojoker. W najbliższym czasie planowany jest jeszcze szereg kolejnych otwarć, umowy są w trakcie negocjacji.
Bezpłatne usługi
Właściciel Arkadii, firma Unibail-Rodamco, w czterogwiazdkowej strategii jakościowej koncentruje się na wartości dodanej, jaką jest wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Poza bogatą ofertą handlową, stale odświeżaną zgodnie z oczekiwaniami konsumentów i trendami rynkowymi, na Klientów czeka cały wachlarz dodatkowych, bezpłatnych usług, dostępnych na terenie centrum: program lojalnościowy z atrakcyjnymi rabatami, zakupy ze stylistką, możliwość skorzystania z pomocy asystenta zakupowego, przegląd szafy w domu klienta, wynajmowanie parasolek, wypożyczalnia gier i książeczek dla dzieci, punkty doładowania telefonów, iPad w recepcji dostępny dla klientów, wygodne i praktyczne strefy wypoczynku (gniazdka elektryczne, powierzchnie miękkie w dotyku), WiFi w całym centrum, placyk zabaw dla dzieci, specjalne strefy parkowania dla rodzin oraz starannie zaprojektowane pokoje rodzinne. Oferta bezpłatnych usług jest stale wzbogacana.