Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczyna wielką akcję informacyjną związaną z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej w czasie EURO 2012. Informacje będą dostępne m.in. w pojazdach komunikacji miejskiej, w hotelach, na dworcach i lotnisku.
Część działań związanych z informacją o komunikacji miejskiej już wykonano. Na stronie ZTM jest podstrona EURO, na której można znaleźć wszystkie informacje o komunikacji w czasie mistrzostw. Poczynając od zmian tras regularnych linii autobusowych, poprzez informacje o tymczasowych parkingach Parkuj i Jedź, a na szczegółowych mapach i schematach kończąc. Ponadto na pojazdach komunikacji miejskiej zostały umieszczone naklejki z composite logo Miasta Gospodarza. ZTM – 100 dni przed pierwszym meczem – przygotował także specjalny, okolicznościowy wzór Warszawskiej Karty Miejskiej. Na ekranach biletomatów stopniowo pojawiają się również komunikaty w czterech językach (angielski, niemiecki, rosyjski, polski). Trwają także testy angielskich zapowiedzi głosowych wybranych przystanków.
Od jutra informacji o transporcie publicznym w czasie EURO będzie znacznie więcej. W pojazdach komunikacji miejskiej pojawi się 3 tys. plakatów formatu A3 (po polsku i angielsku). Plakaty (A5) pojawią się także w ponad 260 wiatach przystankowych oraz w urzędach dzielnic i gmin ościennych. Przy Dworcu Centralnym pojawią plakaty typu „citylight”. 29 maja plakaty zostaną umieszczone także w pociągach SKM i KM. W autobusach MZA i w tramwajach będą także wyświetlane na monitorach plansze.
Od 1 czerwca, w Punktach Informacji Turystycznej, będzie dostępny folder „Komunikacją miejską na mecz”.
Informacji nie zabraknie także w mediach. Przygotowane przez ZTM plansze z informacjami o lokalizacji tymczasowych parkingów P+R, pojawią się na łamach ogólnopolskich dzienników (Super Express i Gazeta Wyborcza). Reklama będzie się pojawiała także w dzienniku Metro. Na antenie TVP Warszawa będą emitowane 2 dni przed meczami spoty informacyjne o organizacji komunikacji i tymczasowych parkingach.
W dniach poprzedzających mecze w pojazdach komunikacji miejskiej będą umieszczane ulotki informujące o zmianach w komunikacji miejskiej oraz specjalne mapki.
Na parkingach wręczane będą ulotki informujące, jak dojechać z danego parkingu do Stadionu Narodowego oraz do Strefy Kibica oraz jak wrócić po meczu.
Przez cały czas trwania turnieju, w warszawskich hotelach i głównych miejscach noclegowych, dostępne będą także specjalne nośniki informacyjne – minicards (format wizytówkowy).
Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczyna wielką akcję informacyjną związaną z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej w czasie EURO 2012. Informacje będą dostępne m.in. w pojazdach komunikacji miejskiej, w hotelach, na dworcach i lotnisku.
Część działań związanych z informacją o komunikacji miejskiej już wykonano. Na stronie ZTM jest podstrona EURO, na której można znaleźć wszystkie informacje o komunikacji w czasie mistrzostw. Poczynając od zmian tras regularnych linii autobusowych, poprzez informacje o tymczasowych parkingach Parkuj i Jedź, a na szczegółowych mapach i schematach kończąc. Ponadto na pojazdach komunikacji miejskiej zostały umieszczone naklejki z composite logo Miasta Gospodarza. ZTM – 100 dni przed pierwszym meczem – przygotował także specjalny, okolicznościowy wzór Warszawskiej Karty Miejskiej. Na ekranach biletomatów stopniowo pojawiają się również komunikaty w czterech językach (angielski, niemiecki, rosyjski, polski). Trwają także testy angielskich zapowiedzi głosowych wybranych przystanków.
Od jutra informacji o transporcie publicznym w czasie EURO będzie znacznie więcej. W pojazdach komunikacji miejskiej pojawi się 3 tys. plakatów formatu A3 (po polsku i angielsku). Plakaty (A5) pojawią się także w ponad 260 wiatach przystankowych oraz w urzędach dzielnic i gmin ościennych. Przy Dworcu Centralnym pojawią plakaty typu „citylight”. 29 maja plakaty zostaną umieszczone także w pociągach SKM i KM. W autobusach MZA i w tramwajach będą także wyświetlane na monitorach plansze.
Od 1 czerwca, w Punktach Informacji Turystycznej, będzie dostępny folder „Komunikacją miejską na mecz”.
Informacji nie zabraknie także w mediach. Przygotowane przez ZTM plansze z informacjami o lokalizacji tymczasowych parkingów P+R, pojawią się na łamach ogólnopolskich dzienników (Super Express i Gazeta Wyborcza). Reklama będzie się pojawiała także w dzienniku Metro. Na antenie TVP Warszawa będą emitowane 2 dni przed meczami spoty informacyjne o organizacji komunikacji i tymczasowych parkingach.
W dniach poprzedzających mecze w pojazdach komunikacji miejskiej będą umieszczane ulotki informujące o zmianach w komunikacji miejskiej oraz specjalne mapki.
Na parkingach wręczane będą ulotki informujące, jak dojechać z danego parkingu do Stadionu Narodowego oraz do Strefy Kibica oraz jak wrócić po meczu.
Przez cały czas trwania turnieju, w warszawskich hotelach i głównych miejscach noclegowych, dostępne będą także specjalne nośniki informacyjne – minicards (format wizytówkowy).