24 sierpnia br. pod hasłem „Wzmocnij pamięć kolorami” wystartowała pierwsza w Polsce telewizyjna kampania marki STABILO. Kampania, zaplanowana do 16 września, dodatkowo wsparta zostanie aktywnościami w Internecie, a także działaniami PR.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na fakt, iż idealnym narzędziem do prowadzenia kolorowych notatek
są znane od lat cienkopisy STABILO Point 88, a sporządzanie notatek odpowiednimi metodami i robienie rysunków może pomóc uczniowi zapamiętać określony materiał znacznie lepiej (nawet o 50 %). Spot o długości
15 sekund emitowany wcześniej na rynku węgierskim, hiszpańskim, niemieckim, brytyjskim został zaadaptowany na rynek polski. Reklamy emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat i At Media.
Kampania telewizyjna wsparta będzie działaniami w Internecie. Główną platformą komunikacji będzie fan page
na Facebooku – www.facebook.com/stabilopl oraz strona www.stabilo.pl. Działania w Internecie obejmą także obecność marki na forach internetowych oraz współpracę z blogerami.
24 sierpnia br. pod hasłem „Wzmocnij pamięć kolorami” wystartowała pierwsza w Polsce telewizyjna kampania marki STABILO. Kampania, zaplanowana do 16 września, dodatkowo wsparta zostanie aktywnościami w Internecie, a także działaniami PR.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na fakt, iż idealnym narzędziem do prowadzenia kolorowych notatek
są znane od lat cienkopisy STABILO Point 88, a sporządzanie notatek odpowiednimi metodami i robienie rysunków może pomóc uczniowi zapamiętać określony materiał znacznie lepiej (nawet o 50 %). Spot o długości
15 sekund emitowany wcześniej na rynku węgierskim, hiszpańskim, niemieckim, brytyjskim został zaadaptowany na rynek polski. Reklamy emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat i At Media.
Kampania telewizyjna wsparta będzie działaniami w Internecie. Główną platformą komunikacji będzie fan page
na Facebooku – www.facebook.com/stabilopl oraz strona www.stabilo.pl. Działania w Internecie obejmą także obecność marki na forach internetowych oraz współpracę z blogerami.