W finale Wielkiej Paki Mikołaja, 16 grudnia – Mikołaj rozdał dzieciom w Warszawie kilkaset paczek.
Odwiedzinom Mikołaja w Warszawie towarzyszyły konkursy, m.in. w rodzinnym strojeniu choinek, szukaniu magicznych gwiazdek w choinkowym lesie i klejeniu najdłuższego łańcucha.
Nagrody do konkursów ufundowali: MiniMini+, TeleToON+ i Blizejprzedszkola.pl. Fundatorem kącika plastycznego było Bambino. Fundatorem nagród za najdłuższy łańcuch był portal Familie.pl.
Podczas konkursu partnerskiego organizowanego przez Crispy Natural dzieci z zamkniętymi oczami odgadywały smaki chrupiących przysmaków. Było bardzo smacznie! O godz. 17.00 na scenie zaprezentowali się laureaci plebiscytu Naszego Miasta na najlepsze ubranie świąteczne i odebrali swoje paczki z rąk Mikołaja.
Sponsorem Głównym akcji jest sklep internetowy Agito.pl.
Partnerem Głównym było Multikino Złote Tarasy.
Kupując w Agito.pl wspierasz SZLACHETNĄ PACZKĘ.
Mikołaja wspierają Haribo, Dr. Oetker, Crispy Natural.
Partnerami wspierającymi akcję są Gillette, Oral-B, OldSpice, Microsoft, Lenovo, Logitech, Philips, Olay.
Partnerem Medialnym akcji jest Dziecko w Warszawie i gazeta Nasze Miasto.
Patronami Medialnymi akcji są: Blizejprzedszkola.pl, Czaszdziecmi.pl, Tatapad.pl, Kobietaidieta.pl, MiniMini+, TeleToON+Familie.pl, Polki.pl, babyonline.pl, miesięcznik Gaga, gogaga.pl, Miasto Dzieci, Radiobajka.
W finale Wielkiej Paki Mikołaja, 16 grudnia – Mikołaj rozdał dzieciom w Warszawie kilkaset paczek.
Odwiedzinom Mikołaja w Warszawie towarzyszyły konkursy, m.in. w rodzinnym strojeniu choinek, szukaniu magicznych gwiazdek w choinkowym lesie i klejeniu najdłuższego łańcucha.
Nagrody do konkursów ufundowali: MiniMini+, TeleToON+ i Blizejprzedszkola.pl. Fundatorem kącika plastycznego było Bambino. Fundatorem nagród za najdłuższy łańcuch był portal Familie.pl.
Podczas konkursu partnerskiego organizowanego przez Crispy Natural dzieci z zamkniętymi oczami odgadywały smaki chrupiących przysmaków. Było bardzo smacznie! O godz. 17.00 na scenie zaprezentowali się laureaci plebiscytu Naszego Miasta na najlepsze ubranie świąteczne i odebrali swoje paczki z rąk Mikołaja.
Sponsorem Głównym akcji jest sklep internetowy Agito.pl.
Partnerem Głównym było Multikino Złote Tarasy.
Kupując w Agito.pl wspierasz SZLACHETNĄ PACZKĘ.
Mikołaja wspierają Haribo, Dr. Oetker, Crispy Natural.
Partnerami wspierającymi akcję są Gillette, Oral-B, OldSpice, Microsoft, Lenovo, Logitech, Philips, Olay.
Partnerem Medialnym akcji jest Dziecko w Warszawie i gazeta Nasze Miasto.
Patronami Medialnymi akcji są: Blizejprzedszkola.pl, Czaszdziecmi.pl, Tatapad.pl, Kobietaidieta.pl, MiniMini+, TeleToON+Familie.pl, Polki.pl, babyonline.pl, miesięcznik Gaga, gogaga.pl, Miasto Dzieci, Radiobajka.