Jak podjąć racjonalne decyzje zakupowe w szumie informacyjnym? Jak wypada Polska na tle światowych trendów żywieniowych? Czy lubimy modę na wellness? Co wiemy o populacji „Super-Sizing”? A także jak smakuje zbilansowana dieta i czym jest życie zgodne z hasłem Good Food, Good Life – te i wiele innych zagadnień dietetycznych omówi podczas prelekcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego Agnieszka Piskała, Specjalista ds. Żywienia w Nestlé Polska S.A.
Spotkanie dla studentów odbędzie się: 24 maja 2012 (czwartek) o godzinie 14.00 na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 166 (budynek 32, aula I).
Prelekcja w Warszawie jest kolejnym z cyklu spotkań specjalistów ds. żywienia Nestlé ze studentami kierunków żywienia, technologii żywności i zdrowia człowieka w Polsce. Celem inicjatywy jest wsparcie młodych żywieniowców w poszerzaniu wiedzy i praktycznych umiejętności, a tym samym pomoc w zdobyciu doświadczenia zawodowego istotnego dla rozwoju ich kariery i praktyki dietetycznej.
W ramach Żywieniowego Roadshow Nestlé zaplanowane są spotkania ze studentami 10 uczelni wyższych, podczas których wiodącymi tematami rozmów będą: stan odżywiania Polaków oraz rosnące znaczenie zawodu dietetyka w Polsce i na świecie. Nestlé przygotowało również dla studentów i uczelni ogólnopolski konkurs z nagrodami prowadzony w serwisie Facebook. Do wygrania jest m.in. trzymiesięczna praktyka w Nestlé Polska, udział (połączony z wystąpieniem) w V Konferencji Naukowej „Fizjologiczne uwarunkowania postępowania dietetycznego” czy też szkolenie z wystąpień publicznych i komunikacji przeprowadzone przez agencję PR Eskadra PUBLICA.
Wiodące zagadnienia prelekcji:
– Trendy demograficzne: populacja „Super-Sizing”.
– Decyzje zakupowe konsumenta w szumie informacyjnym.
– Good Food –> Good Food, Good Life.
– Siła światowych trendów: WELLNESS.
– Partnerstwo w świadomych decyzjach zakupowych – case Nestlé (Polska i świat).
– Badania naukowe a żywienie i zdrowie Polaków.
Po prelekcji odbędzie się krótkie spotkanie z mediami.
Nadciśnienie, miażdżyca, nowotwory – to przykłady chorób dietozależnych, na które cierpi coraz więcej ludzi. Celem Nestlé jest troska o zdrowie, racjonalne odżywianie i dobre samopoczucie. Dokładamy wszelkich starań, aby wspomóc naszych konsumentów w dokonywaniu świadomych decyzji zakupowych i komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety. Każda forma wzajemnego edukowania się o roli racjonalnego żywienia ma tu znaczenie! Niezwykle ważni w tym procesie są młodzi dietetycy, którzy dopiero wkraczają na drogę kariery zawodowej, a od których aktywności zależą nawyki żywieniowe przyszłych pokoleń Polaków. Nie ulega wątpliwości, że w zdrową przyszłość warto zainwestować! – mówi Blanka Mellova, Kierownik działu Serwis Konsumenta oraz Centrum ds. Żywienia, Zdrowia i Wellness w Nestlé Polska S.A.
Nadwaga oraz otyłość w Polsce i na świecie rosną nie tylko wśród dorosłych, ale również wśród dzieci. Z badań wynika, że problem ten może dotyczyć około 20-25% dzieci oraz 47-51% osób dorosłych w naszym kraju. Mimo, że świadomość Polaków w zakresie dbałości o zdrowie, racjonalne odżywianie i kondycję fizyczną rośnie, jest na tym polu nadal dużo do zrobienia. Tym samym coraz większe jest też zapotrzebowanie na specjalistów w tych obszarach, a na znaczeniu zyskuje ich doświadczenie w zawodzie.
Jak podjąć racjonalne decyzje zakupowe w szumie informacyjnym? Jak wypada Polska na tle światowych trendów żywieniowych? Czy lubimy modę na wellness? Co wiemy o populacji „Super-Sizing”? A także jak smakuje zbilansowana dieta i czym jest życie zgodne z hasłem Good Food, Good Life – te i wiele innych zagadnień dietetycznych omówi podczas prelekcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego Agnieszka Piskała, Specjalista ds. Żywienia w Nestlé Polska S.A.
Spotkanie dla studentów odbędzie się: 24 maja 2012 (czwartek) o godzinie 14.00 na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 166 (budynek 32, aula I).
Prelekcja w Warszawie jest kolejnym z cyklu spotkań specjalistów ds. żywienia Nestlé ze studentami kierunków żywienia, technologii żywności i zdrowia człowieka w Polsce. Celem inicjatywy jest wsparcie młodych żywieniowców w poszerzaniu wiedzy i praktycznych umiejętności, a tym samym pomoc w zdobyciu doświadczenia zawodowego istotnego dla rozwoju ich kariery i praktyki dietetycznej.
W ramach Żywieniowego Roadshow Nestlé zaplanowane są spotkania ze studentami 10 uczelni wyższych, podczas których wiodącymi tematami rozmów będą: stan odżywiania Polaków oraz rosnące znaczenie zawodu dietetyka w Polsce i na świecie. Nestlé przygotowało również dla studentów i uczelni ogólnopolski konkurs z nagrodami prowadzony w serwisie Facebook. Do wygrania jest m.in. trzymiesięczna praktyka w Nestlé Polska, udział (połączony z wystąpieniem) w V Konferencji Naukowej „Fizjologiczne uwarunkowania postępowania dietetycznego” czy też szkolenie z wystąpień publicznych i komunikacji przeprowadzone przez agencję PR Eskadra PUBLICA.
Wiodące zagadnienia prelekcji:
– Trendy demograficzne: populacja „Super-Sizing”.
– Decyzje zakupowe konsumenta w szumie informacyjnym.
– Good Food –> Good Food, Good Life.
– Siła światowych trendów: WELLNESS.
– Partnerstwo w świadomych decyzjach zakupowych – case Nestlé (Polska i świat).
– Badania naukowe a żywienie i zdrowie Polaków.
Po prelekcji odbędzie się krótkie spotkanie z mediami.
Nadciśnienie, miażdżyca, nowotwory – to przykłady chorób dietozależnych, na które cierpi coraz więcej ludzi. Celem Nestlé jest troska o zdrowie, racjonalne odżywianie i dobre samopoczucie. Dokładamy wszelkich starań, aby wspomóc naszych konsumentów w dokonywaniu świadomych decyzji zakupowych i komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety. Każda forma wzajemnego edukowania się o roli racjonalnego żywienia ma tu znaczenie! Niezwykle ważni w tym procesie są młodzi dietetycy, którzy dopiero wkraczają na drogę kariery zawodowej, a od których aktywności zależą nawyki żywieniowe przyszłych pokoleń Polaków. Nie ulega wątpliwości, że w zdrową przyszłość warto zainwestować! – mówi Blanka Mellova, Kierownik działu Serwis Konsumenta oraz Centrum ds. Żywienia, Zdrowia i Wellness w Nestlé Polska S.A.
Nadwaga oraz otyłość w Polsce i na świecie rosną nie tylko wśród dorosłych, ale również wśród dzieci. Z badań wynika, że problem ten może dotyczyć około 20-25% dzieci oraz 47-51% osób dorosłych w naszym kraju. Mimo, że świadomość Polaków w zakresie dbałości o zdrowie, racjonalne odżywianie i kondycję fizyczną rośnie, jest na tym polu nadal dużo do zrobienia. Tym samym coraz większe jest też zapotrzebowanie na specjalistów w tych obszarach, a na znaczeniu zyskuje ich doświadczenie w zawodzie.