Już po raz drugi magazyn Świat Zabawek organizuje spotkanie dla profesjonailstów z branży zabawkarskiej Toy Business Conference. Konferencja odbędzie się 18 maja w Warszawie.
Strategia TOY Business Conference opiera się na trzech hasłach: Informacja * Edukacja * Integracja.
W tym roku podczas spotkania będą poruszane tematy związane z Nowymi Mediami. Wybitni prelegenci, będą starali się przystępnym językiem przybliżyć omawianą tematykę.Unikalna formuła pozwoli zdobyć wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną, którą uczestnicy będą mogli wykorzystać w codziennej pracy.
Tematy, które zostaną podjęte podczas Toy Business Conference:
Marketing internetowy,
Architektura sklepu w sieci,
Najnowsze systemy ułatwiające prowadzenie biznesu online,
Wykorzystanie social media w budowaniu wizerunku firmy i produktu.
Jakie są trendy na rynku zabawkarskim?
Jaki jest młody konsument, czym się interesuje i jak spędza swój czas wolny?
18 maja podczas wieczornej gali Toy Busienss Conference zostanie również rozstrzygnięty konkurs na Wirtualnego Lidera Branżowego.
Wirtualny Lider Branżowy to konkurs organizowany przez magazyn Świat Zabawek na najlepszą stronę WWW w branży zabawkarskiej przeznaczony dla producentów,dystrybutorów, importerów, właścicieli hurtowni, sklepów tradycyjnych, internetowych, a także wszystkich, którzy zajmują się tematyką zabawkarską.
Już po raz drugi magazyn Świat Zabawek organizuje spotkanie dla profesjonailstów z branży zabawkarskiej Toy Business Conference. Konferencja odbędzie się 18 maja w Warszawie.
Strategia TOY Business Conference opiera się na trzech hasłach: Informacja * Edukacja * Integracja.
W tym roku podczas spotkania będą poruszane tematy związane z Nowymi Mediami. Wybitni prelegenci, będą starali się przystępnym językiem przybliżyć omawianą tematykę.Unikalna formuła pozwoli zdobyć wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną, którą uczestnicy będą mogli wykorzystać w codziennej pracy.
Tematy, które zostaną podjęte podczas Toy Business Conference:
Marketing internetowy,
Architektura sklepu w sieci,
Najnowsze systemy ułatwiające prowadzenie biznesu online,
Wykorzystanie social media w budowaniu wizerunku firmy i produktu.
Jakie są trendy na rynku zabawkarskim?
Jaki jest młody konsument, czym się interesuje i jak spędza swój czas wolny?
18 maja podczas wieczornej gali Toy Busienss Conference zostanie również rozstrzygnięty konkurs na Wirtualnego Lidera Branżowego.
Wirtualny Lider Branżowy to konkurs organizowany przez magazyn Świat Zabawek na najlepszą stronę WWW w branży zabawkarskiej przeznaczony dla producentów,dystrybutorów, importerów, właścicieli hurtowni, sklepów tradycyjnych, internetowych, a także wszystkich, którzy zajmują się tematyką zabawkarską.