Fundacja MaMa zaprasza na kolejne szkolenie w ramach Projektu Kobieca Ekonomia Społeczna realizowanego w ramach Projektu: „TORO – w poszukiwaniu skutecznych metod wsparcia instytucji ekonomii społecznej”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Tym razem tematem będzie promocja i komunikacja.
„Podstawy skutecznej promocji i komunikacji w przedsiębiorstwie ekonomii społecznej. Współpraca z biznesem”.
7 września 2012r., Fundacja Mama, 10:00 – 16:00
Podczas warsztatu spróbujemy odpowiedzieć na następujące pytania:
Jak skutecznie współpracować z partnerem biznesowym?
Jak rozmawiać z biznesem?
Czego unikać a o czym warto pamiętać, jeśli chcemy by biznes nas zauważył?
Na czym polega skuteczny networking?
Jakie są czynniki sukcesu przedsiębiorstwa ekonomii społecznej? (Case study – Kobieca Ekonomia Społeczna w wydaniu dwóch spółdzielni w Polsce, które osiągnęły sukces)
Poruszane będę następujące zagadnienia:
• Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
• Autoprezentacja
• Zasady skutecznej promocji
Podczas warsztatu będzie dużo przestrzeni na wymianę doświadczeń, dyskusję a także praktyczne ćwiczenia.
Informacje o trenerce:
Olga Wojciechowska: absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. W latach 2006-2007 prowadziła szkolenia z umiejętności miękkich dla Polaków mieszkających w Edynburgu. W 2008r. współtworzyła tam Centrum Wsparcia Psychologicznego i Terapii FENIKS. W Centrum prowadziła szkolenia i warsztaty na temat m.in. asertywności, radzenia sobie ze stresem, budowania pewności siebie, komunikacji interpersonalnej. Od 2007r. do 2009r. pracowała jako asystentka ds. marketingu w przedsiębiorstwie społecznym w Edynburgu „The Cyrenians Farm”. W Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w latach 2009-2012 zajmowała się się m.in. promocją ekonomii społecznej na Mazowszu. Członkini Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Absolwentka „Szkoły Trenerów II” Grupy Trop w Warszawie. Obecnie pracuje w firmie konsultingowej CSRinfo na stanowisku specjalisty ds. pozyskiwania nowych klientów.