Trzy sygnały krótkie, trzy długie i znów trzy krótkie, to międzynarodowy sygnał SOS nadawany alfabetem Morse’a, oznaczający wołanie o pomoc. Towarzyszy ludziom już od ponad 100 lat. Najczęściej rozwija się go do słów „save our souls” (uratujcie nasze dusze).
Tradycyjnie, w listopadzie i grudniu, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wysyła świąteczny sygnał SOS w imieniu osieroconych dzieci. Zebrane podczas kampanii fundusze pozwalają na zorganizowanie Świąt Bożego Narodzenia dla podopiecznych SOS. Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji i na outdoorze. W pozyskiwaniu i planowaniu reklam Stowarzyszeniu pomaga dom mediowy MediaVest. Patronem medialnym akcji jest Program Pierwszy Polskiego Radia.
W Polsce jest ponad 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej, a blisko półtora miliona najmłodszych żyje w niedostatku i biedzie. Święta kojarzą im się z samotnością, głodem i tęsknotą za rodzinnym domem. W ferworze świątecznych zakupów i przygotowań, pamiętajmy, że te dzieci czekają na naszą pomoc.
Do akcji SOS Wiosek Dziecięcych przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus. Dzięki ich pomocy można pomóc dzieciom wysyłając charytatywny SMS o treści SOS na numer 74 565 (koszt 4zł + VAT). Operatorzy cały przychód uzyskany z serwisu SMS przekażą SOS Wioskom Dziecięcym. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA.
Konto akcji: 07 1240 6247 1111 0000 4975 0683
Stowarzyszenie ma pod opieką 1427 dzieci i działa w Polsce już od 30 lat. W tym czasie powstały cztery Wioski, czyli osiedla domów dla rodzin SOS. W każdej rodzinie wychowuje się 5 – 8 dzieci. Bardzo często są to liczne, biologiczne rodzeństwa. W Wiosce odnajdują to czego nie zaznały w rodzinie pochodzenia – miłość i bezpieczeństwo. Do Wiosek SOS trafiają dzieci opuszczone i osierocone. Stowarzyszenie prowadzi również świetlice dla dzieci z rodzin ubogich i zagrożonych rozpadem oraz programy wsparcia dla ich rodziców. To działania profilaktyczne, umacniając rodziny w kryzysie.
Trzy sygnały krótkie, trzy długie i znów trzy krótkie, to międzynarodowy sygnał SOS nadawany alfabetem Morse’a, oznaczający wołanie o pomoc. Towarzyszy ludziom już od ponad 100 lat. Najczęściej rozwija się go do słów „save our souls” (uratujcie nasze dusze).
Tradycyjnie, w listopadzie i grudniu, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wysyła świąteczny sygnał SOS w imieniu osieroconych dzieci. Zebrane podczas kampanii fundusze pozwalają na zorganizowanie Świąt Bożego Narodzenia dla podopiecznych SOS. Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji i na outdoorze. W pozyskiwaniu i planowaniu reklam Stowarzyszeniu pomaga dom mediowy MediaVest. Patronem medialnym akcji jest Program Pierwszy Polskiego Radia.
W Polsce jest ponad 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej, a blisko półtora miliona najmłodszych żyje w niedostatku i biedzie. Święta kojarzą im się z samotnością, głodem i tęsknotą za rodzinnym domem. W ferworze świątecznych zakupów i przygotowań, pamiętajmy, że te dzieci czekają na naszą pomoc.
Do akcji SOS Wiosek Dziecięcych przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus. Dzięki ich pomocy można pomóc dzieciom wysyłając charytatywny SMS o treści SOS na numer 74 565 (koszt 4zł + VAT). Operatorzy cały przychód uzyskany z serwisu SMS przekażą SOS Wioskom Dziecięcym. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA.
Konto akcji: 07 1240 6247 1111 0000 4975 0683
Stowarzyszenie ma pod opieką 1427 dzieci i działa w Polsce już od 30 lat. W tym czasie powstały cztery Wioski, czyli osiedla domów dla rodzin SOS. W każdej rodzinie wychowuje się 5 – 8 dzieci. Bardzo często są to liczne, biologiczne rodzeństwa. W Wiosce odnajdują to czego nie zaznały w rodzinie pochodzenia – miłość i bezpieczeństwo. Do Wiosek SOS trafiają dzieci opuszczone i osierocone. Stowarzyszenie prowadzi również świetlice dla dzieci z rodzin ubogich i zagrożonych rozpadem oraz programy wsparcia dla ich rodziców. To działania profilaktyczne, umacniając rodziny w kryzysie.