W listopadzie 2013 Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Świąteczny sygnał SOS”. Akcję zgodziła się objąć honorowym patronatem Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.
„Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku – okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutku i tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS.” – mówi Barbara Rajkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie. Wszystkie materiały reklamowe zostały zrealizowane dzięki zaangażowaniu grupy młodych twórców.
„Kilka miesięcy temu skontaktowała się ze mną copywriterka – Agnieszka Gawor-Brzozowska. Miała doskonały pomysł na kampanię reklamową dla SOS Wiosek Dziecięcych. Wszyscy w Stowarzyszeniu byli tym pomysłem zachwyceni i wspólnymi siłami postanowiliśmy jej pomysł zrealizować.” – mówi Katarzyna Olszewska, koordynatorka akcji świątecznej. Entuzjazm i doskonały pomysł Agnieszki zachęciły do współpracy kolejne osoby. W spocie reklamowym zagrał aktor – Tomasz Mandes, a głosu i swojego studia nagrań – Film Factory Studio, użyczyła Beata Kawka. Idea kreatywna przekonała Radzimira Dębskiego, który napisał doskonałą muzykę do spotu. Film reklamowy powstał dzięki operatorowi – Damianowi Grabarskiemu, reżyserowi – Patrykowi Jurkowi, montażyście – Jerzemu Zawadzkiemu, kierowniczce produkcji – Marzenie Zowczak oraz producentce – Mirelli Zaradkiewicz. Fotografie do materiałów reklamowych wykonał Przemysław Kulikowski, a Agata Wirtek stworzyła wyjątkową scenografię do zdjęć. Nad całym procesem twórczo – produkcyjnym czuwała graficzka – Anna Warzyńska i jej Full Glass Studio. „Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim, którzy pracowali przy tym projekcie pro bono i włożyli w pracę tak wiele serca” dodaje Katarzyna Olszewska.
Celem akcji jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz maluchom z biednych wielodzietnych rodzin.
Patronat medialny nad kampanią objął Program Pierwszy Polskiego Radia.
Konto akcji: 07 1240 6247 1111 0000 4975 0683
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizujemy swoją misję w Polsce już od prawie 29 lat.
Źródło: www.media.innovationpr.pl
W listopadzie 2013 Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Świąteczny sygnał SOS”. Akcję zgodziła się objąć honorowym patronatem Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.
„Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku – okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutku i tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS.” – mówi Barbara Rajkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie. Wszystkie materiały reklamowe zostały zrealizowane dzięki zaangażowaniu grupy młodych twórców.
„Kilka miesięcy temu skontaktowała się ze mną copywriterka – Agnieszka Gawor-Brzozowska. Miała doskonały pomysł na kampanię reklamową dla SOS Wiosek Dziecięcych. Wszyscy w Stowarzyszeniu byli tym pomysłem zachwyceni i wspólnymi siłami postanowiliśmy jej pomysł zrealizować.” – mówi Katarzyna Olszewska, koordynatorka akcji świątecznej. Entuzjazm i doskonały pomysł Agnieszki zachęciły do współpracy kolejne osoby. W spocie reklamowym zagrał aktor – Tomasz Mandes, a głosu i swojego studia nagrań – Film Factory Studio, użyczyła Beata Kawka. Idea kreatywna przekonała Radzimira Dębskiego, który napisał doskonałą muzykę do spotu. Film reklamowy powstał dzięki operatorowi – Damianowi Grabarskiemu, reżyserowi – Patrykowi Jurkowi, montażyście – Jerzemu Zawadzkiemu, kierowniczce produkcji – Marzenie Zowczak oraz producentce – Mirelli Zaradkiewicz. Fotografie do materiałów reklamowych wykonał Przemysław Kulikowski, a Agata Wirtek stworzyła wyjątkową scenografię do zdjęć. Nad całym procesem twórczo – produkcyjnym czuwała graficzka – Anna Warzyńska i jej Full Glass Studio. „Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim, którzy pracowali przy tym projekcie pro bono i włożyli w pracę tak wiele serca” dodaje Katarzyna Olszewska.
Celem akcji jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz maluchom z biednych wielodzietnych rodzin.
Patronat medialny nad kampanią objął Program Pierwszy Polskiego Radia.
Konto akcji: 07 1240 6247 1111 0000 4975 0683
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizujemy swoją misję w Polsce już od prawie 29 lat.
Źródło: www.media.innovationpr.pl