10 sierpnia ruszyła nowa kampania marki STABILO, reprezentowanej w Polsce przez firmę COREX. Działania w telewizji oraz internecie prowadzone są pod hasłem Stripe up your life.
Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku STABILO jako marki nowoczesnej, dynamicznej i miejskiej. Osią prowadzonych działań są pomarańczowo-białe paski znajdujące się na sztandarowym produkcie STABILO – cienkopisach point 88. Dodatkowo, w spocie wykorzystywany jest motyw Hockerna – sportu będącego połączeniem tańca, żonglowania oraz skateboardingu. Kampania podkreśla główne wartości marki – pasję, mlodość i oryginalność.
W ramach prowadzonych działań przygotowano adaptację spotu reklamowego, który można obejrzeć m.in. w stacjach MTV, VIVA oraz 4funTV. Działaniom w Social Media towarzyszy kampania wsparcia na portalach internetowych m.in. Wirtualnej Polsce. Spot można obejrzeć także na kanale STABILO na YouTube: http://www.youtube.com/user/STABILOchannel. Informacje o akcji znajdują się ponadto na Fanpage’u akcji na Facebooku: https://www.facebook.com/STABILO oraz na stronie www.stabilo.pl.
Adaptację spotu przygotowała agencja E-graphics. Za obsługę komunikacji w Social Media odpowiada Bird. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Media zakupił dom mediowy Equinox. Za kreację oraz produkcję filmów zachęcających do wzięcia udziału w akcji odpowiedzialny jest marka Stabilo.
Więcej informacji na www.stabilo.pl
Dodatkowe informacje:
Marta Wojciechowska, TBWA PR, tel. 698 636 580, 22 457 06 80, marta.wojciechowska@tbwa-pr.pl
10 sierpnia ruszyła nowa kampania marki STABILO, reprezentowanej w Polsce przez firmę COREX. Działania w telewizji oraz internecie prowadzone są pod hasłem Stripe up your life.
Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku STABILO jako marki nowoczesnej, dynamicznej i miejskiej. Osią prowadzonych działań są pomarańczowo-białe paski znajdujące się na sztandarowym produkcie STABILO – cienkopisach point 88. Dodatkowo, w spocie wykorzystywany jest motyw Hockerna – sportu będącego połączeniem tańca, żonglowania oraz skateboardingu. Kampania podkreśla główne wartości marki – pasję, mlodość i oryginalność.
W ramach prowadzonych działań przygotowano adaptację spotu reklamowego, który można obejrzeć m.in. w stacjach MTV, VIVA oraz 4funTV. Działaniom w Social Media towarzyszy kampania wsparcia na portalach internetowych m.in. Wirtualnej Polsce. Spot można obejrzeć także na kanale STABILO na YouTube: http://www.youtube.com/user/STABILOchannel. Informacje o akcji znajdują się ponadto na Fanpage’u akcji na Facebooku: https://www.facebook.com/STABILO oraz na stronie www.stabilo.pl.
Adaptację spotu przygotowała agencja E-graphics. Za obsługę komunikacji w Social Media odpowiada Bird. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Media zakupił dom mediowy Equinox. Za kreację oraz produkcję filmów zachęcających do wzięcia udziału w akcji odpowiedzialny jest marka Stabilo.
Więcej informacji na www.stabilo.pl
Dodatkowe informacje:
Marta Wojciechowska, TBWA PR, tel. 698 636 580, 22 457 06 80, marta.wojciechowska@tbwa-pr.pl