Konferencja „Kobieta – pokusa marketingu”
Skwer – filia Centrum Artystycznego „Fabryka Trzciny”, ul. Krakowskie Przedmieście 60a, Warszawa
W konferencji weźmie udział ok. 120 uczestników: dyrektorów marketingu, brand managerów największych reklamodawców i decydentów najaktywniejszych agencji reklamowych. Spotkanie będzie poświęcone skuteczności nowoczesnych metod marketingowych adresowanych do współczesnych konsumentek. W przededniu kobiecego święta uczestnicy będą rozmawiać o najciekawszych aspektach i specyfice komunikacji skierowanej do grupy, której głos ma rosnące znaczenie w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
Organizatorzy zapraszamjądo wysłuchania prelekcji wybitnych specjalistów:
– Czy animowane bajki są passe? – rola mediów tradycyjnych skierowanych do kobiet i ich bliskich;
– Lubię to! – rosnące znaczenie mediów społecznościowych i ich wpływ na decyzje konsumenckie pań;
– Kto jak nie ja jest tego wart? – o komunikacji i potrzebie luksusu;
– Samochód jako mobilne centrum zarządzania kobiecym życiem – ułatwienia technologiczne dla aktywnych;
– Randka z marką – komunikacja typu light i marketing w restauracji.
Po prelekcjach organizator zaprasza do udziału w dyskusji panelowej.
Szczegóły na: konferencje.media.com.pl/kobietapokusamarketingu
Konferencja „Kobieta – pokusa marketingu”
Skwer – filia Centrum Artystycznego „Fabryka Trzciny”, ul. Krakowskie Przedmieście 60a, Warszawa
W konferencji weźmie udział ok. 120 uczestników: dyrektorów marketingu, brand managerów największych reklamodawców i decydentów najaktywniejszych agencji reklamowych. Spotkanie będzie poświęcone skuteczności nowoczesnych metod marketingowych adresowanych do współczesnych konsumentek. W przededniu kobiecego święta uczestnicy będą rozmawiać o najciekawszych aspektach i specyfice komunikacji skierowanej do grupy, której głos ma rosnące znaczenie w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
Organizatorzy zapraszamjądo wysłuchania prelekcji wybitnych specjalistów:
– Czy animowane bajki są passe? – rola mediów tradycyjnych skierowanych do kobiet i ich bliskich;
– Lubię to! – rosnące znaczenie mediów społecznościowych i ich wpływ na decyzje konsumenckie pań;
– Kto jak nie ja jest tego wart? – o komunikacji i potrzebie luksusu;
– Samochód jako mobilne centrum zarządzania kobiecym życiem – ułatwienia technologiczne dla aktywnych;
– Randka z marką – komunikacja typu light i marketing w restauracji.
Po prelekcjach organizator zaprasza do udziału w dyskusji panelowej.
Szczegóły na: konferencje.media.com.pl/kobietapokusamarketingu