Wejdź do świata mody – takie hasło towarzyszy tegorocznej, wiosennej kampanii modowej serwisu Allegro. W ramach tej kampanii przekonujemy, że nie trzeba polować na okazje w Londynie czy Berlinie, żeby być modnym, wystarczy zajrzeć na Allegro. Kampanię uświetniają genialne zdjęcia Szymona Brodziaka. Akcja potrwa do końca maja.
Głównymi kanałami komunikacji, trwającej właśnie kampanii, są prasa i Internet. Kampania kierowana jest do wszystkich kupujących, którzy cenią sobie brak zbędnych formalności, wygodę, szybkość, ale i oszczędność. Allegro będzie dla nich stanowić inspirację tej wiosny i odniesienie do tego, co jest modne, co się nosi w tym sezonie i za ile.
– Allegro to ogromna szafa pełna niezwykłych pomysłów na świeże i najmodniejsze stylizacje i to właśnie ma pokazać trwająca aktualnie kampania – mówi Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Allegro. Chcieliśmy podkreślić modowy, lifestyl`owy klimat oferty odzieżowej dostępnej na Allegro. Hasło kampanii – Wejdź do świata mody – zachęca do wejścia bezpośrednio na stronę moda.allegro.pl, a dalej do przebierania w ofertach i kupienia czegoś dla siebie – dodaje Brzęczkowski.
Kampania ma swoją odsłonę w prasie, min. Twoim Stylu, Avanti, Glamour, Men`s Health, Cosmopolitan, Elle, Logo i Joy. W Internecie, m.in. na Youtube, czy też w pakietach kobiecych ARBO, Iplex czy Ipla, można zobaczyć niezwykłe filmowe kreacje. Filmy opowiadają historię 3 dziewczyn, które poprzez zakupy na Allegro przenoszą się do innego świata, a każdy z tych światów to inny modowy styl.
Dodatkowo w maju użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie na profilu Allegro – Stylarnia. Każdy będzie mógł dowolnie stylizować modelkę z pomocą produktów udostępnionych w aplikacji konkursowej. Dwunastu twórców najlepszych stylizacji otrzyma bony o wartości 500 zł do wykorzystania w klubie zakupowym Markafoni.pl.
Kampania przygotowana została przez Dział Marketingu Allegro. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Papert. Autorem sesji fotograficznej jest Szymon Brodziak, fotograf z dużym doświadczeniem w sesjach dla wielu marek modowych. Wielokrotnie wyróżniany, m. in. w prestiżowym konkursie International Photography Awards, Laureat Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.
Spoty reklamowe, na użytek kampanii, zostały nakręcone na kamerze Red One Cinema – używanej w produkcjach pełnometrażowych takich jak „Dziewczyna z tatuażem”, „Anioły i demony” czy „Piraci z Karaibów”, przy rozdzielczości 4K.
Źródło: http://media.allegro.pl
Wejdź do świata mody – takie hasło towarzyszy tegorocznej, wiosennej kampanii modowej serwisu Allegro. W ramach tej kampanii przekonujemy, że nie trzeba polować na okazje w Londynie czy Berlinie, żeby być modnym, wystarczy zajrzeć na Allegro. Kampanię uświetniają genialne zdjęcia Szymona Brodziaka. Akcja potrwa do końca maja.
Głównymi kanałami komunikacji, trwającej właśnie kampanii, są prasa i Internet. Kampania kierowana jest do wszystkich kupujących, którzy cenią sobie brak zbędnych formalności, wygodę, szybkość, ale i oszczędność. Allegro będzie dla nich stanowić inspirację tej wiosny i odniesienie do tego, co jest modne, co się nosi w tym sezonie i za ile.
– Allegro to ogromna szafa pełna niezwykłych pomysłów na świeże i najmodniejsze stylizacje i to właśnie ma pokazać trwająca aktualnie kampania – mówi Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Allegro. Chcieliśmy podkreślić modowy, lifestyl`owy klimat oferty odzieżowej dostępnej na Allegro. Hasło kampanii – Wejdź do świata mody – zachęca do wejścia bezpośrednio na stronę moda.allegro.pl, a dalej do przebierania w ofertach i kupienia czegoś dla siebie – dodaje Brzęczkowski.
Kampania ma swoją odsłonę w prasie, min. Twoim Stylu, Avanti, Glamour, Men`s Health, Cosmopolitan, Elle, Logo i Joy. W Internecie, m.in. na Youtube, czy też w pakietach kobiecych ARBO, Iplex czy Ipla, można zobaczyć niezwykłe filmowe kreacje. Filmy opowiadają historię 3 dziewczyn, które poprzez zakupy na Allegro przenoszą się do innego świata, a każdy z tych światów to inny modowy styl.
Dodatkowo w maju użytkownicy Facebooka będą mogli wziąć udział w konkursie na profilu Allegro – Stylarnia. Każdy będzie mógł dowolnie stylizować modelkę z pomocą produktów udostępnionych w aplikacji konkursowej. Dwunastu twórców najlepszych stylizacji otrzyma bony o wartości 500 zł do wykorzystania w klubie zakupowym Markafoni.pl.
Kampania przygotowana została przez Dział Marketingu Allegro. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Papert. Autorem sesji fotograficznej jest Szymon Brodziak, fotograf z dużym doświadczeniem w sesjach dla wielu marek modowych. Wielokrotnie wyróżniany, m. in. w prestiżowym konkursie International Photography Awards, Laureat Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.
Spoty reklamowe, na użytek kampanii, zostały nakręcone na kamerze Red One Cinema – używanej w produkcjach pełnometrażowych takich jak „Dziewczyna z tatuażem”, „Anioły i demony” czy „Piraci z Karaibów”, przy rozdzielczości 4K.
Źródło: http://media.allegro.pl