Ruszył ogólnopolski konkurs żywieniowy Nestlé dla przyszłych dietetyków oraz osób zainteresowanych propagowaniem zdrowego odżywiania. Do 10 czerwca 2012 studenci kierunków związanych z żywieniem i zdrowiem człowieka mogą przesyłać plany żywieniowe dla avatara, którego sylwetka prezentowana jest na Facebooku. Celem projektu jest wsparcie młodych żywieniowców w pierwszych krokach ich kariery zawodowej.
Natalia Honorata Witalna, która jest avatarem konkursu, dzieli się ze swoimi fanami codziennymi spostrzeżeniami na temat jej nawyków żywieniowych, stylu życia i samopoczucia. Łamliwe paznokcie, wysypka na dłoniach czy eliminowanie z diety wybranych produktów, za którymi nie przepada – to tylko niektóre kwestie, istotne w opracowaniu optymalnego dla niej planu żywieniowego. Warto skrupulatnie odnotowywać wszystkie sygnalizowane przez bohaterkę symptomy, gdyż autorzy najlepszych zaleceń dietetycznych otrzymają wartościowe nagrody:
– trzymiesięczną praktykę w Centrum ds. Żywienia Nestlé Polska
– wycieczkę szlakiem kuchni śródziemnomorskiej dla laureata i osoby towarzyszącej
– udział w V Konferencji Naukowej „Fizjologiczne uwarunkowania postępowania dietetycznego” w Rogowie pod opieką Specjalisty ds. Żywienia Nestlé i przedstawienie tam autorskiej prezentacji
– szkolenie z autoprezentacji przeprowadzone przez agencję PR Eskadra PUBLICA.
– Coraz częściej patrzymy na swoją dietę w kategoriach prewencji. Świadomie chcemy ją zmieniać, choć nie zawsze wiemy w jakim kierunku. Konsekwencją tej zmiany jest nowa rola dietetyka, który z zewnętrznego mentora staje się dziś „coachem” wnikliwie, z empatią i w sposób kompleksowy podchodzącym do kwestii żywienia pacjenta. Plan żywieniowy jest tu zazwyczaj ostatnim elementem łańcucha, w którym zasadnicze jest wspólne wypracowanie sposobu myślenia, motywacji i zmiana trybu życia. Przed takim wyzwaniem stają dziś młodzi dietetycy. A naszym celem jest ich wsparcie – tak, by swoją przyszłą pracą uczynili zdrowe odżywianie Polaków ich filozofią życia, a nie doraźnym działaniem – mówi Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A.
Projekt jest realizowany w ramach strategii Nestlé Nutrition, Health & Wellness (NHW) popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie. Jego grupą docelową są studenci kierunków żywienia, technologii żywności i zdrowia człowieka, których liczbę szacuje się na około 6 tys. w Polsce. Akcji towarzyszy cykl spotkań specjalistów ds. żywienia Nestlé na 10 uczelniach. Podczas prelekcji eksperci Nestlé dyskutują z młodymi ludźmi o stanie odżywiania Polaków oraz rosnącym znaczeniu zawodu dietetyka w kraju i na świecie.
To pierwsza edycja kampanii. Autorem koncepcji jest agencja public relations Eskadra PUBLICA. Liderem projektu ze strony Nestlé Polska S.A. jest Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia. Natomiast po stronie PUBLIKI za kampanię odpowiadają: Aneta Rudaś (Account Manager) oraz Karolina Rowińska (Account Executive).
– Centralnym punktem konkursu jest profil naszego avatara, Natalii. Fani obserwują jej życie i na bieżąco udzielają dietetycznych, ale też życiowych porad. To wyjątkowo zaangażowana i aktywna grupa dyskutantów. Częstotliwość dodawania przez nich komentarzy jest niezwykła – ten profil ma niemal samych liderów dyskusji. Mam wrażenie, że właśnie generowanie tak silnie angażujących fanpage’y i tworzenie mniejszych, ale bardzo precyzyjnie określonych społeczności to rozwiązanie, które przynosi najbardziej atrakcyjne efekty wizerunkowe. W świecie social media będzie niedługo mijał czas lubienia wszystkich i nacisku na bezbarwną masowość. – mówi Barbara Labudda, Prezes Zarządu Eskadry PUBLIKI.
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na facebook.com/NestlePolskaNHW, www.nestle.pl oraz YouTube.com.
Ruszył ogólnopolski konkurs żywieniowy Nestlé dla przyszłych dietetyków oraz osób zainteresowanych propagowaniem zdrowego odżywiania. Do 10 czerwca 2012 studenci kierunków związanych z żywieniem i zdrowiem człowieka mogą przesyłać plany żywieniowe dla avatara, którego sylwetka prezentowana jest na Facebooku. Celem projektu jest wsparcie młodych żywieniowców w pierwszych krokach ich kariery zawodowej.
Natalia Honorata Witalna, która jest avatarem konkursu, dzieli się ze swoimi fanami codziennymi spostrzeżeniami na temat jej nawyków żywieniowych, stylu życia i samopoczucia. Łamliwe paznokcie, wysypka na dłoniach czy eliminowanie z diety wybranych produktów, za którymi nie przepada – to tylko niektóre kwestie, istotne w opracowaniu optymalnego dla niej planu żywieniowego. Warto skrupulatnie odnotowywać wszystkie sygnalizowane przez bohaterkę symptomy, gdyż autorzy najlepszych zaleceń dietetycznych otrzymają wartościowe nagrody:
– trzymiesięczną praktykę w Centrum ds. Żywienia Nestlé Polska
– wycieczkę szlakiem kuchni śródziemnomorskiej dla laureata i osoby towarzyszącej
– udział w V Konferencji Naukowej „Fizjologiczne uwarunkowania postępowania dietetycznego” w Rogowie pod opieką Specjalisty ds. Żywienia Nestlé i przedstawienie tam autorskiej prezentacji
– szkolenie z autoprezentacji przeprowadzone przez agencję PR Eskadra PUBLICA.
– Coraz częściej patrzymy na swoją dietę w kategoriach prewencji. Świadomie chcemy ją zmieniać, choć nie zawsze wiemy w jakim kierunku. Konsekwencją tej zmiany jest nowa rola dietetyka, który z zewnętrznego mentora staje się dziś „coachem” wnikliwie, z empatią i w sposób kompleksowy podchodzącym do kwestii żywienia pacjenta. Plan żywieniowy jest tu zazwyczaj ostatnim elementem łańcucha, w którym zasadnicze jest wspólne wypracowanie sposobu myślenia, motywacji i zmiana trybu życia. Przed takim wyzwaniem stają dziś młodzi dietetycy. A naszym celem jest ich wsparcie – tak, by swoją przyszłą pracą uczynili zdrowe odżywianie Polaków ich filozofią życia, a nie doraźnym działaniem – mówi Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A.
Projekt jest realizowany w ramach strategii Nestlé Nutrition, Health & Wellness (NHW) popularyzującej prawidłowe żywienie, dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie. Jego grupą docelową są studenci kierunków żywienia, technologii żywności i zdrowia człowieka, których liczbę szacuje się na około 6 tys. w Polsce. Akcji towarzyszy cykl spotkań specjalistów ds. żywienia Nestlé na 10 uczelniach. Podczas prelekcji eksperci Nestlé dyskutują z młodymi ludźmi o stanie odżywiania Polaków oraz rosnącym znaczeniu zawodu dietetyka w kraju i na świecie.
To pierwsza edycja kampanii. Autorem koncepcji jest agencja public relations Eskadra PUBLICA. Liderem projektu ze strony Nestlé Polska S.A. jest Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia. Natomiast po stronie PUBLIKI za kampanię odpowiadają: Aneta Rudaś (Account Manager) oraz Karolina Rowińska (Account Executive).
– Centralnym punktem konkursu jest profil naszego avatara, Natalii. Fani obserwują jej życie i na bieżąco udzielają dietetycznych, ale też życiowych porad. To wyjątkowo zaangażowana i aktywna grupa dyskutantów. Częstotliwość dodawania przez nich komentarzy jest niezwykła – ten profil ma niemal samych liderów dyskusji. Mam wrażenie, że właśnie generowanie tak silnie angażujących fanpage’y i tworzenie mniejszych, ale bardzo precyzyjnie określonych społeczności to rozwiązanie, które przynosi najbardziej atrakcyjne efekty wizerunkowe. W świecie social media będzie niedługo mijał czas lubienia wszystkich i nacisku na bezbarwną masowość. – mówi Barbara Labudda, Prezes Zarządu Eskadry PUBLIKI.
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na facebook.com/NestlePolskaNHW, www.nestle.pl oraz YouTube.com.