mBank udostępnił użytkownikom Facebooka unikalną aplikację, która pozwala otrzymać nawet 50-procentową zniżkę na zakupy u wybranego partnera z programu rabatowego. O otrzymaniu zniżki decydują sami użytkownicy, głosując na jedną spośród pięciu ofert.
Aplikacja „Razem Taniej!” została udostępniona fanom profilu mBanku w portalu społecznościowym Facebook. Aby móc z niej skorzystać, wystarczy polubić fanpage mBank Polska. Dzięki aplikacji, fani mBanku mogą uzyskać atrakcyjne i wyższe niż zazwyczaj zniżki na zakupy u pięciu partnerów programu rabatowego w mBanku: Pizza Dominium – rabat 50 proc., Yves Rocher – 50 proc., Top Secret – 30 proc., DUKA – 20 proc. , Merlin.pl – 15 proc.
Warunkiem uruchomienia każdego rabatu jest uzbieranie minimum 1 tys. głosów oddanych na konkretnego partnera. Do 16 września br. użytkownicy mogą polecać sobie wzajemnie wybraną ofertę, aby uzbierać wymaganą liczbę głosów.
– Przeniesienie akcji specjalnej programu rabatowego na Facebooka ma na celu promowanie programu rabatowego i jego najlepszych partnerów dzięki wykorzystaniu wirusowości mechanizmu aplikacji. Chcemy także zachęcić użytkowników do interakcji z profilem mBank Polska – mówi Izabela Kwiatkowska, opiekująca się fanpage mBanku na Facebooku. – Mając na uwadze chęć rywalizowania, zamiłowanie do zniżek i rozrywki wśród fanów mBanku, ustanowiono minimalny limit głosów, po osiągnięciu którego rabat będzie aktywny. Dla każdej oferty wynosi on 1 tys. – dodaje Kwiatkowska.
Jeśli swoje głosy na ofertę odda wystarczająca liczba fanów, rabat zostanie uruchomiony i wysłany w postaci kodu SMS na podany w aplikacji numer telefonu, który powinien być zgodny z numerem zarejestrowanym w serwisie transakcyjnym banku.
Link do aplikacji: http://apps.facebook.com/mbank_rabat/
mBank udostępnił użytkownikom Facebooka unikalną aplikację, która pozwala otrzymać nawet 50-procentową zniżkę na zakupy u wybranego partnera z programu rabatowego. O otrzymaniu zniżki decydują sami użytkownicy, głosując na jedną spośród pięciu ofert.
Aplikacja „Razem Taniej!” została udostępniona fanom profilu mBanku w portalu społecznościowym Facebook. Aby móc z niej skorzystać, wystarczy polubić fanpage mBank Polska. Dzięki aplikacji, fani mBanku mogą uzyskać atrakcyjne i wyższe niż zazwyczaj zniżki na zakupy u pięciu partnerów programu rabatowego w mBanku: Pizza Dominium – rabat 50 proc., Yves Rocher – 50 proc., Top Secret – 30 proc., DUKA – 20 proc. , Merlin.pl – 15 proc.
Warunkiem uruchomienia każdego rabatu jest uzbieranie minimum 1 tys. głosów oddanych na konkretnego partnera. Do 16 września br. użytkownicy mogą polecać sobie wzajemnie wybraną ofertę, aby uzbierać wymaganą liczbę głosów.
– Przeniesienie akcji specjalnej programu rabatowego na Facebooka ma na celu promowanie programu rabatowego i jego najlepszych partnerów dzięki wykorzystaniu wirusowości mechanizmu aplikacji. Chcemy także zachęcić użytkowników do interakcji z profilem mBank Polska – mówi Izabela Kwiatkowska, opiekująca się fanpage mBanku na Facebooku. – Mając na uwadze chęć rywalizowania, zamiłowanie do zniżek i rozrywki wśród fanów mBanku, ustanowiono minimalny limit głosów, po osiągnięciu którego rabat będzie aktywny. Dla każdej oferty wynosi on 1 tys. – dodaje Kwiatkowska.
Jeśli swoje głosy na ofertę odda wystarczająca liczba fanów, rabat zostanie uruchomiony i wysłany w postaci kodu SMS na podany w aplikacji numer telefonu, który powinien być zgodny z numerem zarejestrowanym w serwisie transakcyjnym banku.
Link do aplikacji: http://apps.facebook.com/mbank_rabat/