Mieszkańcy warszawskich Bielan oraz Łomianek od 5 listopada mogą załatwiać sprawy paszportowe w urzędzie dzielnicy przy ul. Żeromskiego 29. To 20. punkt paszportowy na terenie województwa mazowieckiego. Powstał dzięki porozumieniu zawartemu między wojewodą mazowieckim a prezydentem miasta stołecznego Warszawy.
Terenowy punkt paszportowy w Urzędzie Dzielnicy Bielany będzie czynny w poniedziałki w godzinach 8-17.30, we wtorki, środy i czwartki od 8 do 15.30 oraz w piątki od 8 do 14. Na mieszkańców czekają 3 stanowiska obsługi. Dotychczas osoby zameldowane na Bielanach musiały składać wnioski i odbierać dokumenty przy ul. Kruczej, a mieszkańcy Łomianek byli obsługiwani w Ożarowie Mazowieckim. Nowa placówka ułatwi dostęp do usług paszportowych i usprawni obsługę klientów– powiedział Dariusz Piątek, wicewojewoda mazowiecki.
Punkt na Bielanach jest 20 placówką paszportową w województwie mazowieckim – 5 znajduje się w delegaturach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego (Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom i Siedlce), zaś 15 w Warszawie i okolicznych powiatach. W wybranych punktach umożliwiono uiszczanie opłat w kasach na miejscu oraz wprowadzono elektroniczny system numerkowy. Wszelkie informacje dotyczące paszportów dostępne są na stronie internetowej www.mazowieckie.pl (zakładka „Paszporty”). Można skorzystać też z automatycznej infolinii paszportowej (22) 695 73 88. W pierwszych trzech kwartałach 2012 roku w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim złożono już ponad 194 tys. wniosków o wydanie paszportu. W całym roku 2011 r. do urzędu trafiło ich 188 758.
Mieszkańcy warszawskich Bielan oraz Łomianek od 5 listopada mogą załatwiać sprawy paszportowe w urzędzie dzielnicy przy ul. Żeromskiego 29. To 20. punkt paszportowy na terenie województwa mazowieckiego. Powstał dzięki porozumieniu zawartemu między wojewodą mazowieckim a prezydentem miasta stołecznego Warszawy.
Terenowy punkt paszportowy w Urzędzie Dzielnicy Bielany będzie czynny w poniedziałki w godzinach 8-17.30, we wtorki, środy i czwartki od 8 do 15.30 oraz w piątki od 8 do 14. Na mieszkańców czekają 3 stanowiska obsługi. Dotychczas osoby zameldowane na Bielanach musiały składać wnioski i odbierać dokumenty przy ul. Kruczej, a mieszkańcy Łomianek byli obsługiwani w Ożarowie Mazowieckim. Nowa placówka ułatwi dostęp do usług paszportowych i usprawni obsługę klientów– powiedział Dariusz Piątek, wicewojewoda mazowiecki.
Punkt na Bielanach jest 20 placówką paszportową w województwie mazowieckim – 5 znajduje się w delegaturach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego (Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom i Siedlce), zaś 15 w Warszawie i okolicznych powiatach. W wybranych punktach umożliwiono uiszczanie opłat w kasach na miejscu oraz wprowadzono elektroniczny system numerkowy. Wszelkie informacje dotyczące paszportów dostępne są na stronie internetowej www.mazowieckie.pl (zakładka „Paszporty”). Można skorzystać też z automatycznej infolinii paszportowej (22) 695 73 88. W pierwszych trzech kwartałach 2012 roku w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim złożono już ponad 194 tys. wniosków o wydanie paszportu. W całym roku 2011 r. do urzędu trafiło ich 188 758.