Kiedy na świecie pojawia się dziecko, wiele rzeczy schodzi na dalszy plan. Jego zdrowie, potrzeby i bezpieczeństwo stają się najważniejsze. Tesco od lat dba o swoich najmłodszych klientów i wie, jak istotny jest ten okres w życiu dziecka i rodzica. Aby zapewnić większy wybór produktów dla niemowląt i dzieci, Tesco wprowadza na rynek nową markę produktów, Tesco Loves Baby. Razem z nimi na półkach sklepowych pojawi się poradnikowy magazyn, a w sieci dedykowany portal dla rodziców maluchów pod tą samą marką. Wszystko po to, by stworzyć przyjazną przestrzeń dla rodziców i podzielić się ekspercką wiedzą Tesco dotyczącą potrzeb najmłodszych klientów.
Tesco Loves Baby to nowa marka, wysokiej jakości produktów dla dzieci, na polskim rynku. Powstała z myślą o najmłodszych i ich potrzebach. Dzieci, te całkiem małe i trochę większe, stały się dla Tesco inspiracją, a ich potrzeby – zachętą do stworzenia nowego asortymentu: potrzebnego, bezpiecznego, niezawodnego, a przy tym kolorowego, wesołego i estetycznego. Spełniającego zarówno wymagania rodziców, jak i kaprysy najmłodszych. Tak powstała marka Tesco Loves Baby, a półki sieci sklepów Tesco zapełniły się produktami z charakterystycznym serduszkiem. To właśnie tego symbolu powinni szukać młodzi rodzice.
Działy dziecięce Tesco powiększyły się o artykuły dostosowane do potrzeb najmłodszych. Znalazło się tam wiele produktów niezbędnych, by skompletować dziecięcą wyprawkę, przygotować malca do przedszkola, szkoły czy na pierwszą wycieczkę. Temat rodzicielstwa został potraktowany ambitnie i kompleksowo. Produkty zostały specjalnie dobrane tak, by towarzyszyć dziecku na każdym etapie jego rozwoju – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco, a prywatnie świeżo upieczony tata.
Co najważniejsze, wysokiej jakości i bezpieczeństwu potwierdzonemu odpowiednimi atestami i certyfikatami towarzyszy atrakcyjna cena. Wszystko dlatego, że Tesco Loves Baby jest zawsze blisko dzieci i rodziców, ich codziennych potrzeb, wątpliwości, życzeń. Chcemy wspierać naszych klientów w tym wyjątkowym doświadczeniu, jakim jest rodzicielstwo – dodaje Michał Sikora.
Dodatkowe porady i artykuły na temat rozwoju i pielęgnacji maluchów młodzi rodzice znajdą w magazynie Tesco Loves Baby – dostępnym dla posiadaczy karty CLUBCARD już za 1 grosz! – i na tescolovesbaby.pl. Portal ma być miejscem odpowiedzi na pytania i wątpliwości rodziców, w którym będą mogli zapytać o radę ekspertów, wziąć udział w konkursach i otrzymać atrakcyjne kupony zniżkowe CLUBCARD.
Produkty Tesco Loves Baby objęte Gwarancją Satysfakcji
Młodzi rodzice mogą wypróbować produkty marki Tesco Loves Baby bez ryzyka, ponieważ są one objęte Gwarancją Satysfakcji. To oznacza, że jeśli jakiś produkt nowej marki nie spełni ich wszystkich oczekiwań, w ciągu 30 dni od daty zakupu można go po prostu oddać, a Tesco zwróci za niego pieniądze.
Podobną Gwarancją objęte są wszystkie produkty z logo Tesco na opakowaniu, oprócz m.in. baterii, alkoholi, kwiatów ciętych, doniczkowych, drzew i krzewów. Na podjęcie decyzji o zwrocie produktu klient ma 30 dni, chyba że w tym czasie skończy się jego data przydatności do spożycia lub użycia. Można także oddać świeże, pakowane owoce i warzywa. Ich Gwarancja Satysfakcji jest ważna przez liczbę dni podaną na etykiecie. Świeże produkty kupowane na kilogramy lub sztuki, jeśli nie mają terminu przydatności na etykiecie, można oddać w ciągu 2 dni. Jeśli dopiero po otwarciu lub spróbowaniu okaże się, że produkt nie odpowiada klientowi, wystarczy, że odda min. 75% zawartości produktu w oryginalnym opakowaniu. W każdym przypadku podstawą do zwrotu jest posiadanie paragonu.
Pełny regulamin Gwarancji Satysfakcji można znaleźć w Punkcie Obsługi Klienta w sklepach Tesco i na stronie www.tesco.pl. Na niej też klienci mogą się zapoznać z informacjami na temat badań konsumenckich i jakościowych Tesco.
***
Pod marką Tesco Loves Baby dostępne są m.in.:
Chusteczki bezzapachowe pure dla niemowląt, 64 szt. – 4,49 zł
Chusteczki ultra soft zapachowe, 64 szt. – 5,99 zł
Chusteczki ultra soft bezzapachowe, 24 szt. – 2,99 zł
Bawełniane płatki kosmetyczne, 50 szt. – 5,99 zł
Pieluchomajtki easy fit – 39,99 zł
Pieluszki ultra dry – 28,99 zł
Pieluszki super fit – 29,99 zł
Pieluszki new born, 25 szt. – 12,99 zł
Płyn do kąpieli soft & gentle – 8,99 zł
Płyn do kąpieli gentle cleansing – 8,99 zł
Szampon soft & gentle – 8,99 zł
Puder do pielęgnacji skóry dziecka przed snem – 8,99 zł
Łagodny żel do mycia ciała i włosów dla dzieci – 8,99 zł
Kiedy na świecie pojawia się dziecko, wiele rzeczy schodzi na dalszy plan. Jego zdrowie, potrzeby i bezpieczeństwo stają się najważniejsze. Tesco od lat dba o swoich najmłodszych klientów i wie, jak istotny jest ten okres w życiu dziecka i rodzica. Aby zapewnić większy wybór produktów dla niemowląt i dzieci, Tesco wprowadza na rynek nową markę produktów, Tesco Loves Baby. Razem z nimi na półkach sklepowych pojawi się poradnikowy magazyn, a w sieci dedykowany portal dla rodziców maluchów pod tą samą marką. Wszystko po to, by stworzyć przyjazną przestrzeń dla rodziców i podzielić się ekspercką wiedzą Tesco dotyczącą potrzeb najmłodszych klientów.
Tesco Loves Baby to nowa marka, wysokiej jakości produktów dla dzieci, na polskim rynku. Powstała z myślą o najmłodszych i ich potrzebach. Dzieci, te całkiem małe i trochę większe, stały się dla Tesco inspiracją, a ich potrzeby – zachętą do stworzenia nowego asortymentu: potrzebnego, bezpiecznego, niezawodnego, a przy tym kolorowego, wesołego i estetycznego. Spełniającego zarówno wymagania rodziców, jak i kaprysy najmłodszych. Tak powstała marka Tesco Loves Baby, a półki sieci sklepów Tesco zapełniły się produktami z charakterystycznym serduszkiem. To właśnie tego symbolu powinni szukać młodzi rodzice.
Działy dziecięce Tesco powiększyły się o artykuły dostosowane do potrzeb najmłodszych. Znalazło się tam wiele produktów niezbędnych, by skompletować dziecięcą wyprawkę, przygotować malca do przedszkola, szkoły czy na pierwszą wycieczkę. Temat rodzicielstwa został potraktowany ambitnie i kompleksowo. Produkty zostały specjalnie dobrane tak, by towarzyszyć dziecku na każdym etapie jego rozwoju – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco, a prywatnie świeżo upieczony tata.
Co najważniejsze, wysokiej jakości i bezpieczeństwu potwierdzonemu odpowiednimi atestami i certyfikatami towarzyszy atrakcyjna cena. Wszystko dlatego, że Tesco Loves Baby jest zawsze blisko dzieci i rodziców, ich codziennych potrzeb, wątpliwości, życzeń. Chcemy wspierać naszych klientów w tym wyjątkowym doświadczeniu, jakim jest rodzicielstwo – dodaje Michał Sikora.
Dodatkowe porady i artykuły na temat rozwoju i pielęgnacji maluchów młodzi rodzice znajdą w magazynie Tesco Loves Baby – dostępnym dla posiadaczy karty CLUBCARD już za 1 grosz! – i na tescolovesbaby.pl. Portal ma być miejscem odpowiedzi na pytania i wątpliwości rodziców, w którym będą mogli zapytać o radę ekspertów, wziąć udział w konkursach i otrzymać atrakcyjne kupony zniżkowe CLUBCARD.
Produkty Tesco Loves Baby objęte Gwarancją Satysfakcji
Młodzi rodzice mogą wypróbować produkty marki Tesco Loves Baby bez ryzyka, ponieważ są one objęte Gwarancją Satysfakcji. To oznacza, że jeśli jakiś produkt nowej marki nie spełni ich wszystkich oczekiwań, w ciągu 30 dni od daty zakupu można go po prostu oddać, a Tesco zwróci za niego pieniądze.
Podobną Gwarancją objęte są wszystkie produkty z logo Tesco na opakowaniu, oprócz m.in. baterii, alkoholi, kwiatów ciętych, doniczkowych, drzew i krzewów. Na podjęcie decyzji o zwrocie produktu klient ma 30 dni, chyba że w tym czasie skończy się jego data przydatności do spożycia lub użycia. Można także oddać świeże, pakowane owoce i warzywa. Ich Gwarancja Satysfakcji jest ważna przez liczbę dni podaną na etykiecie. Świeże produkty kupowane na kilogramy lub sztuki, jeśli nie mają terminu przydatności na etykiecie, można oddać w ciągu 2 dni. Jeśli dopiero po otwarciu lub spróbowaniu okaże się, że produkt nie odpowiada klientowi, wystarczy, że odda min. 75% zawartości produktu w oryginalnym opakowaniu. W każdym przypadku podstawą do zwrotu jest posiadanie paragonu.
Pełny regulamin Gwarancji Satysfakcji można znaleźć w Punkcie Obsługi Klienta w sklepach Tesco i na stronie www.tesco.pl. Na niej też klienci mogą się zapoznać z informacjami na temat badań konsumenckich i jakościowych Tesco.
***
Pod marką Tesco Loves Baby dostępne są m.in.:
Chusteczki bezzapachowe pure dla niemowląt, 64 szt. – 4,49 zł
Chusteczki ultra soft zapachowe, 64 szt. – 5,99 zł
Chusteczki ultra soft bezzapachowe, 24 szt. – 2,99 zł
Bawełniane płatki kosmetyczne, 50 szt. – 5,99 zł
Pieluchomajtki easy fit – 39,99 zł
Pieluszki ultra dry – 28,99 zł
Pieluszki super fit – 29,99 zł
Pieluszki new born, 25 szt. – 12,99 zł
Płyn do kąpieli soft & gentle – 8,99 zł
Płyn do kąpieli gentle cleansing – 8,99 zł
Szampon soft & gentle – 8,99 zł
Puder do pielęgnacji skóry dziecka przed snem – 8,99 zł
Łagodny żel do mycia ciała i włosów dla dzieci – 8,99 zł