Od 3 stycznia w sklepach znajdziemy najnowsze produkty LEGO® Chima™ oparte na fascynującej opowieści, której akcja toczy się w królestwie pełnym niebezpiecznych przygód.
Nowa seria klocków o nazwie Chima jest przeznaczona dla chłopców w wieku 5-11 lat. LEGO oferuje dzieciom zabawę w Królestwie Chima, krainie rządzonej przez plemiona niezwykłych zwierząt o ludzkich cechach, które walczą o moc magicznej energii CHI. Gracze wcielają się w wybraną postać o określonych cechach, które warunkują zachowanie i siłę bohatera.
W skład tej kompleksowej serii, powstałej na kanwie wciągającej opowieści z elementami odgrywania ról, wchodzą produkty w 2 kategoriach: zestawy tematyczne oraz gra zręcznościowa Speedorz na tablety i smartfony. Wraz z premierą Lego Chima ruszyła oficjalna strona serii dostępna pod adresem: http://chima.lego.com/pl-pl/. Użytkownicy znajdą tu wszystkie informacje o Królestwie Chima, grę Speedorz w wersji przeglądarkowej, a także materiały wideo i inne multimedia.
Chima, największa w historii LEGO seria produktów, jest wspierana intensywną kampanią telewizyjną, w której prezentowana jest historia postaci z krainy Chima. Różnej długości spoty zobaczymy w stacjach dziecięcych: Disney XD, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon, Teletoon+ czy Boomerang oraz w pasmach dziecięcych ogólnopolskiej stacji Polsat. Reklama pojawi się też w największych serwisach growych, jak Wyspagier.pl czy Gry.pl, oraz na kanałach You Tube i Google Display Network. Wszystkie spoty można obejrzeć na oficjalnej stronie serii oraz dedykowanym kanale YouTube: http://www.youtube.com/playlist?list=PLPnXRhP6sBlp6S7d_isc8vkLKp-q-3Z7F