Nowość wydawnictwa Egmont, gra karciana „Hobbit” opowiada o walce sił dobra (Bilbo, Gandalf) z siłami zła (smok Smaug, ork Bolg). Gracze wcielają się w bohaterów powieści i starają się przechylić szalę zwycięstwa na stronę dobra lub zła. Ilustracje do gry przygotował znany rysownik tolkienowski Ted Nasmith.
Liczba graczy: 2-5, wiek 10+. Sugerowana cena detaliczna 34,90 zł.
Na rynku dostępna jest również gra planszowa „Hobbit”. Zadaniem graczy jest zdobycie skarbu strzeżonego przez smoka Smauga. W pudełku znajduje się plansza przedstawiająca krainy znane fanom Tolkiena, karty zawierające cytaty z powieści, różnokolorowe klejnoty oraz dwie kolorowe figurki: Bilba Bagginsa i smoka Smauga.
Liczba graczy: 2-5, wiek 8+. Sugerowana cena detaliczna 119,90 zł.
W związku z filmową premierą „Hobbita” obie gry posiadać będą wsparcie promocyjne w największych sieciach kin (Multikino, Cinema City, Helios) w całej Polsce. Ponadto, przedświąteczna sprzedaż obu gier będzie wspierana szeroką kampanią internetową i prasową.