Media Agory przekazały do licytacji powierzchnie reklamowe na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Baner reklamowy na portalu Gazeta.pl został wylicytowany przez pracownię projektową DomyLetnie.pl, natomiast reklamę w „Wysokich Obcasach”, sobotnim dodatku do „Gazety Wyborczej”, wykupiło Centrum Szkoleniowe Berlitz Poland.
Komitet Ochrony Praw Dziecka (KOPD), w celu pozyskania dodatkowych środków pieniężnych na terapię dla pokrzywdzonych dzieci, przeprowadził licytację powierzchni reklamowej w mediach spółki Agora. Przestrzeń wirtualną na portalu Gazeta.pl w ramach licytacji wykupiła pracownia projektowa DomyLetnie.pl, natomiast powierzchnię w „Wysokich Obcasach” – Centrum Szkoleniowe Berlitz Poland. Całkowity dochód z licytacji został przeznaczony na działalność KOPD. Organizacja od ponad 30 lat udziela wsparcia psychologicznego oraz prawnego dzieciom – ofiarom przemocy emocjonalnej oraz fizycznej. „Gratulujemy zespołowi Komitetu Ochrony Praw Dziecka świetnego przygotowania do współpracy z partnerami biznesowymi. Zostaliśmy doskonale poprowadzeni przez cały proces współpracy reklamowej, która okazała się dla nas bardzo efektywna” – mówi Stanisław Hałabuz, architekt i prezes DomyLetnie.pl.
„Serdecznie dziękujemy spółce Agora za przekazanie powierzchni reklamowej oraz pracowni projektowej DomyLetnie.pl i Centrum Szkoleniowemu Berlitz Poland za wykupienie reklamy. Dzięki hojności i wsparciu tych firm nasi specjaliści mogą udzielać bezpłatnej pomocy potrzebującym dzieciom oraz ich rodzinom” – mówi Magdalena Stachowiak z Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Zwycięzca każdej licytacji otrzyma dyplom Firmy Przyjaznej Dziecku, a także możliwość bezpłatnego udziału pracowników w warsztatach psychologicznych dla rodziców, prowadzonych przez specjalistów z Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Media Agory przekazały do licytacji powierzchnie reklamowe na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Baner reklamowy na portalu Gazeta.pl został wylicytowany przez pracownię projektową DomyLetnie.pl, natomiast reklamę w „Wysokich Obcasach”, sobotnim dodatku do „Gazety Wyborczej”, wykupiło Centrum Szkoleniowe Berlitz Poland.
Komitet Ochrony Praw Dziecka (KOPD), w celu pozyskania dodatkowych środków pieniężnych na terapię dla pokrzywdzonych dzieci, przeprowadził licytację powierzchni reklamowej w mediach spółki Agora. Przestrzeń wirtualną na portalu Gazeta.pl w ramach licytacji wykupiła pracownia projektowa DomyLetnie.pl, natomiast powierzchnię w „Wysokich Obcasach” – Centrum Szkoleniowe Berlitz Poland. Całkowity dochód z licytacji został przeznaczony na działalność KOPD. Organizacja od ponad 30 lat udziela wsparcia psychologicznego oraz prawnego dzieciom – ofiarom przemocy emocjonalnej oraz fizycznej. „Gratulujemy zespołowi Komitetu Ochrony Praw Dziecka świetnego przygotowania do współpracy z partnerami biznesowymi. Zostaliśmy doskonale poprowadzeni przez cały proces współpracy reklamowej, która okazała się dla nas bardzo efektywna” – mówi Stanisław Hałabuz, architekt i prezes DomyLetnie.pl.
„Serdecznie dziękujemy spółce Agora za przekazanie powierzchni reklamowej oraz pracowni projektowej DomyLetnie.pl i Centrum Szkoleniowemu Berlitz Poland za wykupienie reklamy. Dzięki hojności i wsparciu tych firm nasi specjaliści mogą udzielać bezpłatnej pomocy potrzebującym dzieciom oraz ich rodzinom” – mówi Magdalena Stachowiak z Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Zwycięzca każdej licytacji otrzyma dyplom Firmy Przyjaznej Dziecku, a także możliwość bezpłatnego udziału pracowników w warsztatach psychologicznych dla rodziców, prowadzonych przez specjalistów z Komitetu Ochrony Praw Dziecka.