25 listopada w Studiu Cook Up odbyła się konferencja prasowa marki Gellwe. Była ona zapowiedzią nadchodzącej kampanii firmy, której ambasadorką została Maryla Rodowicz.
Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare do której należy marka Gellwe, podkreśla dumę i radość ze współpracy z gwiazdą takiego formatu – „Twarzą Gellwe została kobieta, która osiągnęła ogromny sukces pozostając przy tym ciepłą i rodzinną osobą. Przez lata godziła rolę żony, matki, a także światowej sławy piosenkarki.” – mówi.
Maryla Rodowicz będzie promowała produkty Gellwe przez dwa lata, bo na taki okres podpisano umowę. W tej chwili jej wizerunek znalazł się na nowej, odświeżonej szacie graficznej opakowań produktów marki. Przewidziano intensywne działania marketingowe w mediach, m.in. reklamy telewizyjne. Powstanie także specjalny portal kulinarny służący do wymiany przepisów, opinii i doświadczeń internautów.
Artystka uzasadnia swoją decyzję udziału w kampanii miłością do pieczenia ciast i brakiem czasu. „Marka Gellwe od zawsze była obecna w moim domu i bardzo ją lubię. Nie wyobrażam sobie świąt czy rodzinnych spotkań bez zapachu pieczonego ciasta. Gellwe to sprawdzone produkty, które zawsze się udają. Nie zawierają konserwantów i są tak samo smaczne jak produkty przygotowywane samodzielnie od podstaw w domu. Każdy produkt Gellwe jest łatwy i szybki w przygotowaniu. Dzięki gotowym Mieszankom Gellwe mogę oszczędzić czas, którego wiecznie mi brakuje i zamiast w kuchni, spędzić go z bliskimi, wspólnie celebrując rodzinne chwile.” – mówi Artystka.
Właściciele chętnie eksponują polskie korzenie marki – FoodCare to kapitał w 100% polski. Wiesław Włodarski podkreślał na konferencji prasowej, że pomysły na ciasta i przepisy również pochodzą z rodzimego rynku – badania konsumenckie przed wprowadzeniem nowych produktów przeprowadzane są na polskich kobietach, odzwierciedlają więc nasze domowe smaki.
Joanna Chraniuk