26 czerwca w Hyatt Regency Warsaw Fundacja SYNAPSIS dziękowała Przyjaciołom i Partnerom mającym szczególne zasługi dla rozwoju profesjonalnej pomocy osobom dotkniętym autyzmem.
„Martynki“, czyli statuetki będące symbolem działań dobrych, szlachetnych i pięknych, otrzymali Business Centre Club, Portal Sztuki Artinfo.pl, Fundacja BreBank, Fundacja BGŻ, Agencja PZL oraz Bartłomiej Topa. Łukasz Grass, który wraz z Wiceprezes Fundacji SYNAPSIS Joanną Grochowską prowadził spotkanie, zapowiedział nową akcję „Biegiem na pomoc“, w której udział weźmie on sam oraz Marcin Dorociński, Magdalena Boczarska i Bartek Topa. Więcej o akcji na www.biegiemnapomoc.pl. W trakcie uroczystości zgromadzonym zaprezentowano film podsumowujący efekty, nagrodzonej Grand Prix Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2012, akcji z udziałem Bartka Topy. Tego samego dnia wieczorem podczas gali konkursu Golden Arrow w Teatrze Capitol, przedstawiciele Fundacji oraz Agencji PZL, odbierali wyróżnienie i główną nagrodę w kategorii non-profit za kampanię „Autyzm wprowadza zmysły w błąd“.