Urząd Miasta st. Warszawy ogłasza konkurs na projekt plakatu reklamowego do kampanii „Rowerzysta i kierowca – różni użytkownicy, wspólna droga” promującej zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów osobowych.
Celem kampanii będzie zwrócenie uwagi na wspólne bezpieczeństwo rowerzystów i kierowców, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania – w trakcie wyprzedzania jadącego rowerzysty przez samochód – odległości przynajmniej jednego metra. Zwycięski plakat zostanie umieszczony na tyłach 70 kursujących po Warszawie autobusów oraz na stronach internetowych i facebooku Urzędu Miasta, ZTM, firmy Nextbike – operatora systemu Veturilo.
Projekt plakatu może być wykonany dowolną techniką. Musi zawierać elementy nawiązujące do Warszawy. Każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę prac. Na prace czekamy do 5 sierpnia br. do godz. 15.00. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 9 sierpnia. W ciągu 14 dni ogłoszenia wyników zostanie przyznana nagroda zwycięzcy konkursu. Z autorem zwycięskiej pracy, zostanie zawarta umowa o dzieło na wykorzystanie plakatu w trakcie kampanii.
Urząd Miasta st. Warszawy ogłasza konkurs na projekt plakatu reklamowego do kampanii „Rowerzysta i kierowca – różni użytkownicy, wspólna droga” promującej zasady bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów osobowych.
Celem kampanii będzie zwrócenie uwagi na wspólne bezpieczeństwo rowerzystów i kierowców, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania – w trakcie wyprzedzania jadącego rowerzysty przez samochód – odległości przynajmniej jednego metra. Zwycięski plakat zostanie umieszczony na tyłach 70 kursujących po Warszawie autobusów oraz na stronach internetowych i facebooku Urzędu Miasta, ZTM, firmy Nextbike – operatora systemu Veturilo.
Projekt plakatu może być wykonany dowolną techniką. Musi zawierać elementy nawiązujące do Warszawy. Każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę prac. Na prace czekamy do 5 sierpnia br. do godz. 15.00. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 9 sierpnia. W ciągu 14 dni ogłoszenia wyników zostanie przyznana nagroda zwycięzcy konkursu. Z autorem zwycięskiej pracy, zostanie zawarta umowa o dzieło na wykorzystanie plakatu w trakcie kampanii.