18 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja Kids & Family Marketing Day czyli – Jak przygotować skuteczną kampanię marketingową na rok 2013? Trendy, możliwości, zagrożenia. Konferencja przygotowana przez specjalistów i praktyków z branży dziecięcej. Dziecko w Warszawie jest Partnerem Medialnym konferencji.
Podczas spotkania będziemy mogli się dowiedzieć: Jak skutecznie przekonać konsumenta do swojej oferty? Jakich argumentów użyć? Jakimi kanałami do niego dotrzeć? Jaka jest rola nowych technologii w działaniach marketingowych?
Konferencja sprofilowana jest na marketing dziecięcy , zobaczymy przegląd trendów na rynku, poznamy zwyczaje zakupowe oraz rolę Internetu w życiu dziecka i rodzica.
Program Konferencji:
PANEL 1
ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski
Chłopcy i dziewczynki w wieku od 3 do13 – zmiany w zachowaniach na przestrzeni ostatnich 5 lat.
Jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci?
Jak przedszkolak i uczeń spędzają dzień? Co robią w przedszkolu, szkole oraz w domu? Co robią w czasie wolnym? Gdzie spędzają weekendy?
Aktualne hity i trendy w życiu dzieci. Jakie marki i produkty powodują ich zachwyt?
ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI – Jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?
Jakie programy TV oglądają dzieci w różnym wieku? Co robią w trakcie oglądania telewizji?
Rola komputera oraz Internetu w życiu dziecka. Jakie strony www, fora, gry i portale społecznościowe cieszą się jego największym zainteresowaniem?
Jakie media docierają najskuteczniej do dzieci, a jakie do rodziców?
Urządzenia mobilne w życiu dziecka. Najlepsze aplikacje na tablety i smartfony.
Social media i ich wpływ na życie dzieci – szansa dla czy zagrożenie dla Twojej marki?
PANEL 2
ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW
Jak rodzice zbierają opinie na temat produktów i usług skierowanych do dzieci?
Jakie produkty rodzice kupują najchętniej? Na jakie marki są w stanie wydać większą ilość pieniędzy? Jak uzyskać akceptację rodzica dla marki i ceny?
Jak rodzice wybierają miejsce zakupu? Rola sklepów online.
Jak pozycjonować produkt na tle konkurencji, aby zyskać przewagę w oczach rodzica?
Informacja vs promocja – co rodzic chce usłyszeć w przekazie marketingowym?
Jak przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?
Komunikacja marketingowa skierowana do rodziców. Sprawdzone chwyty językowe.
PANEL 3
FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI
Jak trafić z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na promocję. CASE STUDY
Jak powiązać markę z wartościami edukacyjnymi, zdrowotnymi lub sportowymi?
Przekazywanie upominków, próbek dla dzieci. Jaki rodzaj działań wzmocni efekt promocji?
Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu
Szlachetne inicjatywy dziecięce i propagowanie wiedzy – dla kogo najlepsze?
PANEL 4
JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKE, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE
Utrzymywanie więzi emocjonalnej z dzieckiem w dłuższym okresie – jak zbudować lojalność wobec marki.
Jak sprawić, aby dziecko było szczęśliwe, a mama zadowolona po zakupie Twojego produktu?
Jak trafić w potrzeby mamy, która chce mieć zdrowe, inteligentne i wysportowane dziecko?
Jaki sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka?
Tworzenie opinii dziecka o Twoim produkcie podczas jego używania.
PANEL 5
ONLINE MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ
Jak trafić do dzieci i młodzieży w Internecie? Przegląd najchętniej odwiedzanych miejsc w sieci, z podziałem na wiek użytkowników.
Dzieci i młodzież w mediach społecznościowych. Jak stworzyć dobry fanpage i przeprowadzić skuteczną kampanię dla dzieci oraz rodziców?
Tablety, smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu dziecięcym.
W jaki sposób zorganizować skuteczną komunikację marki z młodym pokoleniem w Internecie? Praktyczna lista kontrolna – co należy stosować, a czego się wystrzegać, aby nie doprowadzić do przekazania niewłaściwego komunikatu młodym konsumentom.
Jak skutecznie przełożyć umiłowanie dzieci i młodzieży do cyfrowego świata na lojalność do marki.
PANEL 6
PRZYKŁADY NAJLEPSZYCH KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK
Termin i miejsce: Warszawa, 18 kwietnia 2013 r.
Cena uczestnictwa: 849 zł + VAT.
Organizator:
Magazyn Online Marketing Polska
Kontakt: Arkadiusz Widawski ; tel. 61 66 83 112
18 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja Kids & Family Marketing Day czyli – Jak przygotować skuteczną kampanię marketingową na rok 2013? Trendy, możliwości, zagrożenia. Konferencja przygotowana przez specjalistów i praktyków z branży dziecięcej. Dziecko w Warszawie jest Partnerem Medialnym konferencji.
Podczas spotkania będziemy mogli się dowiedzieć: Jak skutecznie przekonać konsumenta do swojej oferty? Jakich argumentów użyć? Jakimi kanałami do niego dotrzeć? Jaka jest rola nowych technologii w działaniach marketingowych?
Konferencja sprofilowana jest na marketing dziecięcy , zobaczymy przegląd trendów na rynku, poznamy zwyczaje zakupowe oraz rolę Internetu w życiu dziecka i rodzica.
Program Konferencji:
PANEL 1
ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski
Chłopcy i dziewczynki w wieku od 3 do13 – zmiany w zachowaniach na przestrzeni ostatnich 5 lat.
Jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci?
Jak przedszkolak i uczeń spędzają dzień? Co robią w przedszkolu, szkole oraz w domu? Co robią w czasie wolnym? Gdzie spędzają weekendy?
Aktualne hity i trendy w życiu dzieci. Jakie marki i produkty powodują ich zachwyt?
ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI – Jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?
Jakie programy TV oglądają dzieci w różnym wieku? Co robią w trakcie oglądania telewizji?
Rola komputera oraz Internetu w życiu dziecka. Jakie strony www, fora, gry i portale społecznościowe cieszą się jego największym zainteresowaniem?
Jakie media docierają najskuteczniej do dzieci, a jakie do rodziców?
Urządzenia mobilne w życiu dziecka. Najlepsze aplikacje na tablety i smartfony.
Social media i ich wpływ na życie dzieci – szansa dla czy zagrożenie dla Twojej marki?
PANEL 2
ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW
Jak rodzice zbierają opinie na temat produktów i usług skierowanych do dzieci?
Jakie produkty rodzice kupują najchętniej? Na jakie marki są w stanie wydać większą ilość pieniędzy? Jak uzyskać akceptację rodzica dla marki i ceny?
Jak rodzice wybierają miejsce zakupu? Rola sklepów online.
Jak pozycjonować produkt na tle konkurencji, aby zyskać przewagę w oczach rodzica?
Informacja vs promocja – co rodzic chce usłyszeć w przekazie marketingowym?
Jak przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?
Komunikacja marketingowa skierowana do rodziców. Sprawdzone chwyty językowe.
PANEL 3
FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI
Jak trafić z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na promocję. CASE STUDY
Jak powiązać markę z wartościami edukacyjnymi, zdrowotnymi lub sportowymi?
Przekazywanie upominków, próbek dla dzieci. Jaki rodzaj działań wzmocni efekt promocji?
Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu
Szlachetne inicjatywy dziecięce i propagowanie wiedzy – dla kogo najlepsze?
PANEL 4
JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKE, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE
Utrzymywanie więzi emocjonalnej z dzieckiem w dłuższym okresie – jak zbudować lojalność wobec marki.
Jak sprawić, aby dziecko było szczęśliwe, a mama zadowolona po zakupie Twojego produktu?
Jak trafić w potrzeby mamy, która chce mieć zdrowe, inteligentne i wysportowane dziecko?
Jaki sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka?
Tworzenie opinii dziecka o Twoim produkcie podczas jego używania.
PANEL 5
ONLINE MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ
Jak trafić do dzieci i młodzieży w Internecie? Przegląd najchętniej odwiedzanych miejsc w sieci, z podziałem na wiek użytkowników.
Dzieci i młodzież w mediach społecznościowych. Jak stworzyć dobry fanpage i przeprowadzić skuteczną kampanię dla dzieci oraz rodziców?
Tablety, smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu dziecięcym.
W jaki sposób zorganizować skuteczną komunikację marki z młodym pokoleniem w Internecie? Praktyczna lista kontrolna – co należy stosować, a czego się wystrzegać, aby nie doprowadzić do przekazania niewłaściwego komunikatu młodym konsumentom.
Jak skutecznie przełożyć umiłowanie dzieci i młodzieży do cyfrowego świata na lojalność do marki.
PANEL 6
PRZYKŁADY NAJLEPSZYCH KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK
Termin i miejsce: Warszawa, 18 kwietnia 2013 r.
Cena uczestnictwa: 849 zł + VAT.
Organizator:
Magazyn Online Marketing Polska
Kontakt: Arkadiusz Widawski ; tel. 61 66 83 112