Klienci mBanku mogą teraz odroczyć spłatę rat kapitałowych nawet na trzy miesiące. Dla kredytów gotówkowych i samochodowych udzielonych on-line, cały proces dostępny jest w pełni przez internet, w ciągu 15 minut.
Z raportu Segmentacja rynku NML przygotowanego przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że ważnym czynnikiem decydującym o wyborze kredytu konsumpcyjnego jest możliwość dopasowania go do bieżącej sytuacji finansowej klienta i elastyczność w zakresie spłaty rat.
– Możliwość modyfikacji warunków kredytu w czasie jego spłaty istotnie wpływa też na poczucie bezpieczeństwa klienta. Dlatego budując naszą ofertę zadbaliśmy nie tylko o przyjazny i szybki proces wnioskowania i przyznawania kredytu, ale także jego obsługi – mówi Joanna Ostrowska, ekspert mBanku ds. kredytów gotówkowych. – Teraz klienci mogą w dowolnej chwili złożyć wniosek o karencję w spłacie rat kapitałowych i odroczyć je nawet na trzy miesiące. Co ważne, posiadacze kredytów gotówkowych i samochodowych udzielonych przez internet, mogą to zrobić zupełnie samodzielnie i on-line za pośrednictwem serwisu transakcyjnego. Na rynku proces wyróżnia też krótki czas oczekiwania na decyzję banku. W przypadku zawieszenia rat na okres jednego miesiąca, klient otrzyma ją nawet w ciągu 15 minut – dodaje Ostrowska.
Szczegóły oferty:
– usługa dostępna jest dla kredytów gotówkowych i samochodowych,
– z oferty mogą skorzystać klienci indywidualni, którzy spłacili minimum 6 rat kredytu,
– klient może zawiesić spłatę rat kapitałowych maksymalnie na okres 3 miesięcy, dowolną liczbę razy (ale nie częściej niż raz na 12 miesięcy),
– w okresie karencji pobierana jest rata odsetkowa,
– okres spłaty kredytu po upływie karencji nie zmienia się, pozostały do spłaty kapitał rozkładany jest na mniejszą ilość rat.
Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu, na podobnych warunkach, udostępniona została również dla klientów MultiBanku
***
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.