1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie i spoty
reklamowe. Hasło kampanii edukacyjnej brzmi „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”.
Jest to nowa odsłona akcji prowadzonej w 2011 roku.
W telewizyjnych billboardach sponsorskich, które pojawiły się 1 stycznia można zobaczyć ciepłą, kolorową skarpetkę, z której wysypują
się monety i banknoty. Pokazuje to, że lepiej jest trzymać pieniądze na koncie niż w skarpecie. Billboardy sponsorskie pojawią się przy
audycjach z prognozą pogody w TVP1 i TVN24. 8 stycznia na ekranach zadebiutuje nowy 10 sekundowy spot reklamowy, w którym Maria Nowak przekonuje, że lepszym rozwiązaniem jest trzymanie pieniędzy na Pocztowym Koncie Oszczędnościowym, niż w przysłowiowej
skarpecie. Reklama będzie emitowana w tych samych blokach reklamowych, w których emitowane będą tradycyjne, 30 sekundowe spoty, komunikujące bezpłatne Pocztowe Konto Standard oraz atrakcyjne oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego.
– Wybraliśmy krótką, 10 sekundową formę reklamową, by połączyć naszą akcję edukacyjną z tradycyjnymi reklamami produktowymi – mówi Marcin Szymkowiak dyrektor departamentu promocji Banku Pocztowego. Skarpeta jest motywem przewodnim całej kampanii edukacyjnej. Już 15 stycznia w 20 miastach Polski (m.in. w Radomsku, Zduńskiej Woli, Gnieźnie, Jarocinie, Śremie, Głogowie, Puławach) pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena – popularne „Skarpety”. Nie jest to jedyna atrakcja – przechodnie będą otrzymywali charakterystyczne ciepłe skarpetki, jak również materiały informujące o korzyściach z posiadania konta. Bank Pocztowy oferuje bezpłatne:Pocztowe Konto Nestor, Pocztowe Konto Standard, oraz Pocztowe Konto Oszczędnościowe. Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet.
Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi.
Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta jest dowód osobisty. Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane do końca stycznia w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.