Od 19 sierpnia br. w kinach sieci Multikino można zobaczyć premierowo film „Jak zostać kotem” z Kevinem Spacey w roli głównej. Na ten oraz inne produkcje familijne od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne płacąc za swoje tyle co dziecko.
W filmie „Jak zostać kotem” Tom Brand (Kevin Spacey) jest multimilionerem, jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Stoi na czele firmy, budującej najwyższy wieżowiec na półkuli północnej. Niestety, brak czasu i liczne obowiązki oddalają biznesmena od rodzinnego życia. Wszystko zmienia się, gdy na jedenaste urodziny jego córka Rebeka prosi rodziców o nietypowy prezent – wymarzonego kota. Chociaż Tom nie przepada za zwierzętami, postanawia spełnić życzenie i wyrusza na zakupy. Trafia do tajemniczego sklepu zoologicznego. Od jego właściciela, ekscentrycznego Felixa Granda (Christopher Walken), kupuje kota o imieniu Pan Puszek. Niestety w drodze na imprezę urodzinową Tom ma wypadek. Kiedy odzyskuje świadomość, odkrywa, że… został uwięziony w ciele Puszka! Prawdziwe kłopoty, ale i zabawa, zaczną się, gdy zakupiony przez Toma kot trafi w ręce jego córki. A on sam odkryje, że ma tylko tydzień, by znaleźć sposób na powrót do normalnej postaci. W przeciwnym wypadku już na zawsze pozostanie kotem!
Dzięki nowym cenom biletów rodzinnych, w ramach akcji „Rodzina do kina”, rodzice mogą ze swoimi pociechami uczestniczyć w najważniejszych premierach filmów familijnych w bardzo atrakcyjnych cenach. Rodzic przy zakupie biletu dziecięcego dla dziecka, za swój bilet na ten sam film zapłaci tyle samo. Bilety rodzinne mogą być nabyte maksymalnie przez dwoje rodziców lub opiekunów. Oferta obowiązuje we wszystkich kinach sieci Multikino i Silver Screen przez cały tydzień, na filmy familijne 2D i 3D do 12 roku życia. Akcja „Rodzina do kina” nie obowiązuje na wydarzenia specjalne w tym m.in. na Poranki filmowe. Bilety są dostępne w kasach kin oraz przez stronę www.multikino.pl.
Celem akcji „Rodzina do kina” jest zachęcenie rodzin z dziećmi do wspólnego spędzania czasu w kinie oraz popularyzowanie oglądania filmów na dużym ekranie. Obejrzany w gronie najbliższych film to inspiracja do ciekawych rozmów oraz przemyśleń, a spędzony w kinie czas to okazja do integracji i budowania rodzinnych więzi. Ambasadorami akcji „Rodzina do kina” są aktorzy Aneta Todorczuk-Perchuć oraz Marcin Perchuć z córką Zosią i synem Stasiem oraz blogerzy Maria i Jakub Paskowie z córką Gabrysią, prowadzący najpopularniejszy blog parentingowy oczekujac.pl. W ramach współpracy przy akcji ambasadorzy uczestniczą w seansach filmowych objętych akcją i recenzują obejrzane produkcje familijne.
Regulamin oraz szczegóły akcji znajdują się na stronie www.multikino.pl