9 czerwca na HUSH WARSAW poznaliśmy odpowiedź na pytanie: 'Kogo w Polsce obchodzi
moda?’ Ta odpowiedź zaskoczyła wszystkich, a najbardziej same organizatorki, które w
swoich najśmielszych oczekiwaniach nie przypuszczały, że tego dnia na organizowane
przez nie targi przyjdzie prawie dwadzieścia tysięcy osób! To oficjalne dane, które podał
Stadion Narodowy.
170 niezależnych marek wystawionych w dobrze zorganizowanej i atrakcyjnej przestrzeni Stadionu
Narodowego przez cały dzień przyciągało tłumy ludzi. Nie tylko Warszawiaków. Wiele osób
przyjechało także spoza stolicy, by uczestniczyć w modowym szaleństwie. Wiek nie grał roli –
pomiędzy stoiskami wędrowali młodzi i starsi, rodziny z dziećmi, kobiety i mężczyźni. Wszyscy
mówią o niezwykłej atmosferze tego wydarzenia i sile pozytywnej energii.
Targi HUSH WARSAW były przede wszystkim okazją do zrobienia wyjątkowych zakupów, ale wiele
osób przyciągnęła możliwość obejrzenia często trudno dostępnych projektów. Rozmowa z samymi
projektantami to dodatkowy bonus w ramach targów.
Fot. KPICTURES
Zdaniem Joanny Janowicz Strzyżewskiej „wybór Stadionu Narodowego na organizację HUSH
WARSAW docenili przede wszystkim sami projektanci – za możliwości logistyczne,
niekonwencjonalne otoczenie i bardzo zróżnicowanego klienta, przekonanego do zakupu. Ta
edycja targów mody przyniosła organizatorom pięciokrotny wzrost frekwencji, ponieważ stadion
odwiedziło prawie 20 tysięcy kupujących, wśród nich także całe rodziny z dziećmi. Cieszy nas
sukces tej inicjatywy. Pokazuje on doskonale, że Stadion Narodowy to miejsce, które daje wiele
możliwości biznesowych i rozrywkowych.”
Nowością tej edycji były dodatkowe atrakcje dopełniające koncepcję targów: strefa KIDS – mody i
dizajnu dla dzieci, Strefy ZEN i SPA, całodzienna opieka nad dziećmi, zakupy ze stylistką, projekt
fotograficzny prowadzony przez IMPOSSIBLE oraz, dla smakoszy, premiera nowego naturalnego
napoju John Lemon.
W czasie HUSH WARSAW poznaliśmy również zwycięzców konkursu MODERNA pod patronatem
T-Mobile Fashion. Jury w składzie: Gosia Baczyńska, Paprocki&Brzozowski, Maciej Zień, Basia
Metelska z AFF Stary Browar w Poznaniu, Gabriela Czerkiewicz z Fashion Magazine oraz Piotr
Zachara wybrało zwycięzców konkursu dla projektantów Hush Warsaw. Najlepiej ocenionym
projektem były REFORMY Eweliny Rosłaniec, drugą nagrodę otrzymał Przemek Piniak. Hush
Warsaw przyznało dodatkowe wyróżnienie Paulinie Ptashnik za projekt Blind.
Utrzymany w formule jednodniowego pop-up sale HUSH WARSAW to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz – menedżerek kultury, sztuki i designu. Głównym założeniem targów jest promocja młodych i niezależnych marek, których produkty są innowacyjnymi projektami i zgodnie z ideą „slow fashion” powstają w niewielkich ilościach na rynku lokalnym.
Kolejna edycja już na początku grudnia tego roku!
Partnerzy HUSH WARSAW:
T-Mobile, Stadion Narodowy w Warszawie, PAT&RUB, Art & Fashion Festival Stary Browar w
Poznaniu, Zakład Poligraficzny Moś&Łuczak, Showroom, H7 Advertising&Marketing Agency.
Patroni Medialni HUSH WARSAW:
Onet.pl, Fashion Magazine, Przekrój, gazeta.pl, Co Jest Grane, Label Magazine, Gaga, FUTU,
Traffic Club, Rostyle&life.com, Exklusiv.
HUSH WARSAW. Wybieraj inaczej.
Więcej informacji szukajcie na:
www.hushwarsaw.com
www.facebook.com/SCIEGI.SCIEGI
9 czerwca na HUSH WARSAW poznaliśmy odpowiedź na pytanie: 'Kogo w Polsce obchodzi
moda?’ Ta odpowiedź zaskoczyła wszystkich, a najbardziej same organizatorki, które w
swoich najśmielszych oczekiwaniach nie przypuszczały, że tego dnia na organizowane
przez nie targi przyjdzie prawie dwadzieścia tysięcy osób! To oficjalne dane, które podał
Stadion Narodowy.
170 niezależnych marek wystawionych w dobrze zorganizowanej i atrakcyjnej przestrzeni Stadionu
Narodowego przez cały dzień przyciągało tłumy ludzi. Nie tylko Warszawiaków. Wiele osób
przyjechało także spoza stolicy, by uczestniczyć w modowym szaleństwie. Wiek nie grał roli –
pomiędzy stoiskami wędrowali młodzi i starsi, rodziny z dziećmi, kobiety i mężczyźni. Wszyscy
mówią o niezwykłej atmosferze tego wydarzenia i sile pozytywnej energii.
Targi HUSH WARSAW były przede wszystkim okazją do zrobienia wyjątkowych zakupów, ale wiele
osób przyciągnęła możliwość obejrzenia często trudno dostępnych projektów. Rozmowa z samymi
projektantami to dodatkowy bonus w ramach targów.
Fot. KPICTURES
Zdaniem Joanny Janowicz Strzyżewskiej „wybór Stadionu Narodowego na organizację HUSH
WARSAW docenili przede wszystkim sami projektanci – za możliwości logistyczne,
niekonwencjonalne otoczenie i bardzo zróżnicowanego klienta, przekonanego do zakupu. Ta
edycja targów mody przyniosła organizatorom pięciokrotny wzrost frekwencji, ponieważ stadion
odwiedziło prawie 20 tysięcy kupujących, wśród nich także całe rodziny z dziećmi. Cieszy nas
sukces tej inicjatywy. Pokazuje on doskonale, że Stadion Narodowy to miejsce, które daje wiele
możliwości biznesowych i rozrywkowych.”
Nowością tej edycji były dodatkowe atrakcje dopełniające koncepcję targów: strefa KIDS – mody i
dizajnu dla dzieci, Strefy ZEN i SPA, całodzienna opieka nad dziećmi, zakupy ze stylistką, projekt
fotograficzny prowadzony przez IMPOSSIBLE oraz, dla smakoszy, premiera nowego naturalnego
napoju John Lemon.
W czasie HUSH WARSAW poznaliśmy również zwycięzców konkursu MODERNA pod patronatem
T-Mobile Fashion. Jury w składzie: Gosia Baczyńska, Paprocki&Brzozowski, Maciej Zień, Basia
Metelska z AFF Stary Browar w Poznaniu, Gabriela Czerkiewicz z Fashion Magazine oraz Piotr
Zachara wybrało zwycięzców konkursu dla projektantów Hush Warsaw. Najlepiej ocenionym
projektem były REFORMY Eweliny Rosłaniec, drugą nagrodę otrzymał Przemek Piniak. Hush
Warsaw przyznało dodatkowe wyróżnienie Paulinie Ptashnik za projekt Blind.
Utrzymany w formule jednodniowego pop-up sale HUSH WARSAW to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz – menedżerek kultury, sztuki i designu. Głównym założeniem targów jest promocja młodych i niezależnych marek, których produkty są innowacyjnymi projektami i zgodnie z ideą „slow fashion” powstają w niewielkich ilościach na rynku lokalnym.
Kolejna edycja już na początku grudnia tego roku!
Partnerzy HUSH WARSAW:
T-Mobile, Stadion Narodowy w Warszawie, PAT&RUB, Art & Fashion Festival Stary Browar w
Poznaniu, Zakład Poligraficzny Moś&Łuczak, Showroom, H7 Advertising&Marketing Agency.
Patroni Medialni HUSH WARSAW:
Onet.pl, Fashion Magazine, Przekrój, gazeta.pl, Co Jest Grane, Label Magazine, Gaga, FUTU,
Traffic Club, Rostyle&life.com, Exklusiv.
HUSH WARSAW. Wybieraj inaczej.
Więcej informacji szukajcie na:
www.hushwarsaw.com
www.facebook.com/SCIEGI.SCIEGI