1 marca b.r. rusza pozytywna kampania Gap – Be Bright! Gap zachęca do zabawy z kolorami oraz odkrywania inspiracji, siły i pozytywnego myślenia. Uśmiech, radość i spełnienie to przewodnie hasła kampanii.
Marka zorganizuje cykl akcji typu „street art”, które odbędą się od 3-18.03. b.r. w najciekawszych miejscach Warszawy. Uczestnicy akcji zostaną poproszeni o wyrażenie pozytywnych i inspirujących myśli poprzez umieszczenie rysunków i haseł na blejtramach. Każdy uczestnik otrzyma symbol kampanii – bransoletki w wybranych przez siebie kolorach. Bransoletki będą również uprawniać do skorzystania ze zniżki na zakupy
w sklepie Gap w Arkadii.
Pierwsze akcje Be Bright odbędą się:
3-4.03.2012 Teatr Lalka
10-11.03.2012 Kino Muranów
Więcej na http://www.facebook.com/GapPolska
GAP Inc. Jest wiodącym producentem ubrań, akcesoriów i produktów do pielęgnacji ciała dla mężczyzn, kobiet i dzieci pod markami GAP, Banana Republic, Old Navy, Piperlime i Althea. Przychód ze sprzedaży firmy w roku 2010 wyniosła 14,7 mld $. Produkty firmy GAP Inc. Można kupić w ponad 90 krajach świata, w ponad 3100 sklepów firmowych, około 180 sklepów franczyzowych oraz sklepach internetowych.
Więcej informacji na stronie www.gapinc.com