16 lutego w klimatycznych wnętrzach Teatru Lalka w Warszawie odbyła się Gala Finałowa I Edycji Projektu Znak Jakości KidZone, organizowanego pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka. Dziecko w Warszawie było Patronem Medialnym wydarzenia.
Sponsorami i Partnerami Gali byli: Organizator Targów Mother&Baby, dystrybutor zabawek marki Little Tikes, szkoła tańca V-Dance, przedszkole międzynarodowe Tequesta, Teatr Lalka, dystrybutor kosmetyków amerykańskich- firma Valkyries Secrets oraz firma Apart.
Na uroczystość przybyli przedstawiciele Laureatów, Biura Rzecznika Praw Dziecka, Sponsorów wydarzenia, Patroni medialni projektu oraz Partnerzy Kidzone. Gościliśmy również przedstawicieli zaprzyjaźnionej Fundacji Mamy Dzieci.
Głównym celem spotkania było uroczyste wręczenie certyfikatów Znak Jakości KidZone firmom, które wykazały, że w codziennej działalności kierują się zasadą najwyższej jakości. Wyróżnione zostały 22 firmy kierujące swoją ofertę do najmłodszych, zróżnicowane pod względem wielkości, charakteru i zasięgu działalności, które łączy jedno- dbałość i troska o najwyższe standardy.
Lista Laureatów oraz pełne informacje na temat projektu dostępne są na stronie internetowej http://kidzone.com.pl
Uroczystość miała również wymiar merytoryczny- przygotowaliśmy prelekcje eksperckie m.in. na temat zarządzania jakością w firmie oraz sytuacji bieżącej i perspektyw rozwoju branży dziecięcej. Na Gości czekały też atrakcyjne upominki.
Znak Jakości KidZone jest wyrazem uznania za wysiłek wkładany przez firmę w celu dostosowania produktów i usług do najwyższych standardów. Ma też na celu wyłonienie i uhonorowanie przedsiębiorstw które przez stałe podnoszenie standardów osiągnęły najwyższą jakość i wysoki poziom bezpieczeństwa swoich produktów i usług oraz wprowadziły nowoczesne rozwiązania pro-dziecięce.
Kryteria oceny to m.in.:
misja, cele i wartości firmy
plany rozwojowe na najbliższe 2 lata
polityka cenowa (poniżej przeciętnej/ przeciętne/ powyżej przeciętnej)
działania podejmowane przez firmę w kierunku podnoszenia jakości ( np. szkolenia pracowników, inwestycje wewnętrzne w zakresie infrastruktury itp.)
czym firma wyróżnia się na tle konkurencji
przyznane certyfikaty/ wyróżnienia / nagrody
niezbędne atesty i certyfikaty dla stosowanych produktów/narzędzi
normy bezpieczeństwa
proces obsługi Klienta
proces obsługi reklamacji
formy komunikacji z Klientami ( sprzedaż/ obsługa bieżąca / kontakt posprzedażny)
Poprzez przyznawane wyróżnienie z jednej strony wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rodziców poszukujących najkorzystniejszej oferty dla swoich dzieci, z drugiej zaś zachęcamy inne firmy do stałego podnoszenia jakości w swojej codziennej działalności.
Laureaci tego prestiżowego wyróżnienia wzmacniają swoją pozycję na rynku, stając się bardziej wiarygodnymi i utożsamianymi z najwyższą jakością oferowanych przez siebie produktów i usług. Wyróżnienie pozytywnie wpływa na zaufanie rodziców, którzy w naturalny sposób preferują produkty i usługi o potwierdzonej przez niezależny podmiot jakości.
Znak Jakości KidZone skutecznie promuje najlepsze firmy zajmujące się produkcją, handlem i usługami skierowanymi do najmłodszych. Jest symbolem najwyższej jakości i wiarygodności, a także:
podnosi prestiż w oczach konkurencji
zwiększa zaufanie Partnerów i Klientów
pomaga w efektywnym budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i jej renomy
dynamizuje pozyskiwanie nowych Klientów i kontrahentów
potwierdza właściwe zarządzanie firmą oraz wysoką jakość oferowanych towarów i usług
umacnia pozycję firmy na rynku
jako doskonałe narzędzie promocji, pomaga w rozwoju firmy oraz sprzyja wzrostowi konkurencyjności
ZAPRASZAMY WSZYSTKIE CHĘTNE FIRMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE ZNAKU JAKOŚCI KIDZONE EDYCJA 2013!
Pełne informacje na temat projektu, regulamin oraz formularze zgłoszeniowe dotyczące edycji 2013 dostępne są na stronie Organizatora- http://kidzone.com.pl/znak-jakosci/
Zgłoszenia przyjmujemy do 31.12.2013.
16 lutego w klimatycznych wnętrzach Teatru Lalka w Warszawie odbyła się Gala Finałowa I Edycji Projektu Znak Jakości KidZone, organizowanego pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka. Dziecko w Warszawie było Patronem Medialnym wydarzenia.
Sponsorami i Partnerami Gali byli: Organizator Targów Mother&Baby, dystrybutor zabawek marki Little Tikes, szkoła tańca V-Dance, przedszkole międzynarodowe Tequesta, Teatr Lalka, dystrybutor kosmetyków amerykańskich- firma Valkyries Secrets oraz firma Apart.
Na uroczystość przybyli przedstawiciele Laureatów, Biura Rzecznika Praw Dziecka, Sponsorów wydarzenia, Patroni medialni projektu oraz Partnerzy Kidzone. Gościliśmy również przedstawicieli zaprzyjaźnionej Fundacji Mamy Dzieci.
Głównym celem spotkania było uroczyste wręczenie certyfikatów Znak Jakości KidZone firmom, które wykazały, że w codziennej działalności kierują się zasadą najwyższej jakości. Wyróżnione zostały 22 firmy kierujące swoją ofertę do najmłodszych, zróżnicowane pod względem wielkości, charakteru i zasięgu działalności, które łączy jedno- dbałość i troska o najwyższe standardy.
Lista Laureatów oraz pełne informacje na temat projektu dostępne są na stronie internetowej http://kidzone.com.pl
Uroczystość miała również wymiar merytoryczny- przygotowaliśmy prelekcje eksperckie m.in. na temat zarządzania jakością w firmie oraz sytuacji bieżącej i perspektyw rozwoju branży dziecięcej. Na Gości czekały też atrakcyjne upominki.
Znak Jakości KidZone jest wyrazem uznania za wysiłek wkładany przez firmę w celu dostosowania produktów i usług do najwyższych standardów. Ma też na celu wyłonienie i uhonorowanie przedsiębiorstw które przez stałe podnoszenie standardów osiągnęły najwyższą jakość i wysoki poziom bezpieczeństwa swoich produktów i usług oraz wprowadziły nowoczesne rozwiązania pro-dziecięce.
Kryteria oceny to m.in.:
misja, cele i wartości firmy
plany rozwojowe na najbliższe 2 lata
polityka cenowa (poniżej przeciętnej/ przeciętne/ powyżej przeciętnej)
działania podejmowane przez firmę w kierunku podnoszenia jakości ( np. szkolenia pracowników, inwestycje wewnętrzne w zakresie infrastruktury itp.)
czym firma wyróżnia się na tle konkurencji
przyznane certyfikaty/ wyróżnienia / nagrody
niezbędne atesty i certyfikaty dla stosowanych produktów/narzędzi
normy bezpieczeństwa
proces obsługi Klienta
proces obsługi reklamacji
formy komunikacji z Klientami ( sprzedaż/ obsługa bieżąca / kontakt posprzedażny)
Poprzez przyznawane wyróżnienie z jednej strony wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rodziców poszukujących najkorzystniejszej oferty dla swoich dzieci, z drugiej zaś zachęcamy inne firmy do stałego podnoszenia jakości w swojej codziennej działalności.
Laureaci tego prestiżowego wyróżnienia wzmacniają swoją pozycję na rynku, stając się bardziej wiarygodnymi i utożsamianymi z najwyższą jakością oferowanych przez siebie produktów i usług. Wyróżnienie pozytywnie wpływa na zaufanie rodziców, którzy w naturalny sposób preferują produkty i usługi o potwierdzonej przez niezależny podmiot jakości.
Znak Jakości KidZone skutecznie promuje najlepsze firmy zajmujące się produkcją, handlem i usługami skierowanymi do najmłodszych. Jest symbolem najwyższej jakości i wiarygodności, a także:
podnosi prestiż w oczach konkurencji
zwiększa zaufanie Partnerów i Klientów
pomaga w efektywnym budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i jej renomy
dynamizuje pozyskiwanie nowych Klientów i kontrahentów
potwierdza właściwe zarządzanie firmą oraz wysoką jakość oferowanych towarów i usług
umacnia pozycję firmy na rynku
jako doskonałe narzędzie promocji, pomaga w rozwoju firmy oraz sprzyja wzrostowi konkurencyjności
ZAPRASZAMY WSZYSTKIE CHĘTNE FIRMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE ZNAKU JAKOŚCI KIDZONE EDYCJA 2013!
Pełne informacje na temat projektu, regulamin oraz formularze zgłoszeniowe dotyczące edycji 2013 dostępne są na stronie Organizatora- http://kidzone.com.pl/znak-jakosci/
Zgłoszenia przyjmujemy do 31.12.2013.