Kolejne, ważne wydarzenie w historii Fiata 500 i Fiat Auto Poland w Tychach, gdzie samochód ten jest produkowany.
Niedawno z polskiej linii produkcyjnej zjechał egzemplarz „Pięćsetki” o numerze
1 000 000. Jubileuszowa „Pięćsetka” to wersja sportowa Abarth 500 w kolorze białym, wyposażona w silnik turbo o pojemności 1,4 l o mocy 135 KM. Milionowa „Pięćsetka” trafi na rynek włoski, podobnie jak samochód o numerze 999 999, który również pojedzie do Italii. Będzie to Fiat 500 w wersji 1,3 MultiJet Sport, w kolorze czerwonym „corsa”. Samochodem o numerze 1 000 001 jest uroczy kabriolet Fiat 500C w wersji 1,2 Lounge w kolorze niebieskim, który trafi za naszą zachodnią granice do Klienta w Niemczech.
Cieszący się bardzo dużą popularnością i sprzedawany w 87 krajach na całym świecie – od Polski przez Włochy, Brazylię, Afrykę Południową po Japonię – Fiat 500 osiągnął tę historyczną liczbę po 5 latach i 9 miesiącach od momentu pojawienia się na rynku. Dziesięć krajów, do których dostarczono największą liczbę wyprodukowanych w Polsce „Pięćsetek” to: Włochy (401 050), Anglia (143 958), Francja (115 897), Niemcy (101 473), Holandia (34 069), Belgia (29 910), Hiszpania (27 377), Japonia (25 064), Austria (20 838) i Szwajcaria (17 856). Polacy zakupili 5 433 Fiatów 500. Należy zauważyć, że 80 procent Klientów wybrało najlepsze wersje w dostępnej gamie.
Ustanowiony przez Fiata 500 rekord mówi sam za siebie, a ponadto potwierdza pozycję tego samochodu, jako prawdziwej ikony włoskiego stylu, zdobywającej uznanie międzynarodowej Klienteli i krytyki.
Doskonałe wyniki sprzedaży potwierdza fakt, że model ten zdobył do tej pory 40 nagród na całym świecie, w tym najbardziej prestiżową nagrodę w tej kolekcji: „Car of The Year 2008″. Jako pierwszy w segmencie małych samochodów został wyposażony standardowo w siedem poduszek powietrznych oraz wyróżniony przez instytut Euro NCAP prestiżowymi „5 gwiazdkami Euro NCAP”. Jest ulubieńcem setek tysięcy internautów: posiada stronę internetową oraz oficjalny Fan Page na Facebooku.
Właśnie osiągnięty rekord i bezdyskusyjny sukces modelu premiują przede wszystkim nadzwyczajny potencjał „projektu 500″ do ciągłego wzbogacania się o nowe wersje. Nowe wersje „Pięćsetki” pojawiały się często i w nieprzerwalnym rytmie: 500 Abarth (marzec 2008), 500 by Diesel (wrzesień 2008), 500 Pink (czerwiec 2009), 500C (lipiec 2009), 500C Abarth (marzec 2010), 500C by Diesel (czerwiec 2010), 500 TwinAir (lipiec 2010), 500 Matt Black (wrzesień 2010), 500 Two-Tone (grudzień 2010), 500 i 500C by Gucci (odpowiednio w kwietniu i sierpniu 2011), 500 TwinAir z pakietem „by Abarth” (wrzesień 2011) i 500 America Limited Edition (luty 2012). Powstawały również samochody pokazowe w oparciu o model bazowy – m.in. 500 Barbie, 500 China First Edition, 500 Why Africa, 500 Pepita, 500 Peter Blake, 500 Arik Levi oraz 500 Diabolik.
Podsumowując, Fiat 500 jest prawdziwą „platformą”, w oparciu o którą Fiat stworzył całą rodzinę samochodów, w których technologia i dbałość o szczegóły są właściwe wyższej kategorii.
Fiat 500 w odświeżonej gamie MY 2013 oferowany jest jako hatchback i kabriolet w sześciu nowych kolorach nadwozia oraz dwóch nowych wersjach modelowych (500S i Colour Therapy) wraz z innymi akcentami stylistycznymi, które szczególnie podkreślają „radosnego, włoskiego ducha” samochodu w stylu „pop”. Nabywca „Pięćsetki” doceni sześć dostępnych poziomów wyposażenia (Pop, Pop Star, Colour Therapy, Lounge, 500S i „By Gucci”) oraz czterech wersji silnikowych (1.2 o mocy 69 KM, 0.9 TwinAir Turbo o mocy 85 KM, 1.4 16v o mocy 100 KM oraz wysokoprężny 1.3 MultiJet 16v o mocy 95 KM) – w połączeniu z ręcznymi lub sekwencyjnymi zrobotyzowanymi skrzyniami biegów.
Ceny Fiata 500 na rynku polskim zaczynają się obecnie od 39 900 zł za samochód w wersji 1.2 POP, który w standardowym wyposażeniu posiada m.in. 7 poduszek powietrznych, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, radioodtwarzacz CD/MP3 czy tez system ABS wyposażony w elektroniczny rozdzielacz siły hamowania.
Kolejne, ważne wydarzenie w historii Fiata 500 i Fiat Auto Poland w Tychach, gdzie samochód ten jest produkowany.
Niedawno z polskiej linii produkcyjnej zjechał egzemplarz „Pięćsetki” o numerze
1 000 000. Jubileuszowa „Pięćsetka” to wersja sportowa Abarth 500 w kolorze białym, wyposażona w silnik turbo o pojemności 1,4 l o mocy 135 KM. Milionowa „Pięćsetka” trafi na rynek włoski, podobnie jak samochód o numerze 999 999, który również pojedzie do Italii. Będzie to Fiat 500 w wersji 1,3 MultiJet Sport, w kolorze czerwonym „corsa”. Samochodem o numerze 1 000 001 jest uroczy kabriolet Fiat 500C w wersji 1,2 Lounge w kolorze niebieskim, który trafi za naszą zachodnią granice do Klienta w Niemczech.
Cieszący się bardzo dużą popularnością i sprzedawany w 87 krajach na całym świecie – od Polski przez Włochy, Brazylię, Afrykę Południową po Japonię – Fiat 500 osiągnął tę historyczną liczbę po 5 latach i 9 miesiącach od momentu pojawienia się na rynku. Dziesięć krajów, do których dostarczono największą liczbę wyprodukowanych w Polsce „Pięćsetek” to: Włochy (401 050), Anglia (143 958), Francja (115 897), Niemcy (101 473), Holandia (34 069), Belgia (29 910), Hiszpania (27 377), Japonia (25 064), Austria (20 838) i Szwajcaria (17 856). Polacy zakupili 5 433 Fiatów 500. Należy zauważyć, że 80 procent Klientów wybrało najlepsze wersje w dostępnej gamie.
Ustanowiony przez Fiata 500 rekord mówi sam za siebie, a ponadto potwierdza pozycję tego samochodu, jako prawdziwej ikony włoskiego stylu, zdobywającej uznanie międzynarodowej Klienteli i krytyki.
Doskonałe wyniki sprzedaży potwierdza fakt, że model ten zdobył do tej pory 40 nagród na całym świecie, w tym najbardziej prestiżową nagrodę w tej kolekcji: „Car of The Year 2008″. Jako pierwszy w segmencie małych samochodów został wyposażony standardowo w siedem poduszek powietrznych oraz wyróżniony przez instytut Euro NCAP prestiżowymi „5 gwiazdkami Euro NCAP”. Jest ulubieńcem setek tysięcy internautów: posiada stronę internetową oraz oficjalny Fan Page na Facebooku.
Właśnie osiągnięty rekord i bezdyskusyjny sukces modelu premiują przede wszystkim nadzwyczajny potencjał „projektu 500″ do ciągłego wzbogacania się o nowe wersje. Nowe wersje „Pięćsetki” pojawiały się często i w nieprzerwalnym rytmie: 500 Abarth (marzec 2008), 500 by Diesel (wrzesień 2008), 500 Pink (czerwiec 2009), 500C (lipiec 2009), 500C Abarth (marzec 2010), 500C by Diesel (czerwiec 2010), 500 TwinAir (lipiec 2010), 500 Matt Black (wrzesień 2010), 500 Two-Tone (grudzień 2010), 500 i 500C by Gucci (odpowiednio w kwietniu i sierpniu 2011), 500 TwinAir z pakietem „by Abarth” (wrzesień 2011) i 500 America Limited Edition (luty 2012). Powstawały również samochody pokazowe w oparciu o model bazowy – m.in. 500 Barbie, 500 China First Edition, 500 Why Africa, 500 Pepita, 500 Peter Blake, 500 Arik Levi oraz 500 Diabolik.
Podsumowując, Fiat 500 jest prawdziwą „platformą”, w oparciu o którą Fiat stworzył całą rodzinę samochodów, w których technologia i dbałość o szczegóły są właściwe wyższej kategorii.
Fiat 500 w odświeżonej gamie MY 2013 oferowany jest jako hatchback i kabriolet w sześciu nowych kolorach nadwozia oraz dwóch nowych wersjach modelowych (500S i Colour Therapy) wraz z innymi akcentami stylistycznymi, które szczególnie podkreślają „radosnego, włoskiego ducha” samochodu w stylu „pop”. Nabywca „Pięćsetki” doceni sześć dostępnych poziomów wyposażenia (Pop, Pop Star, Colour Therapy, Lounge, 500S i „By Gucci”) oraz czterech wersji silnikowych (1.2 o mocy 69 KM, 0.9 TwinAir Turbo o mocy 85 KM, 1.4 16v o mocy 100 KM oraz wysokoprężny 1.3 MultiJet 16v o mocy 95 KM) – w połączeniu z ręcznymi lub sekwencyjnymi zrobotyzowanymi skrzyniami biegów.
Ceny Fiata 500 na rynku polskim zaczynają się obecnie od 39 900 zł za samochód w wersji 1.2 POP, który w standardowym wyposażeniu posiada m.in. 7 poduszek powietrznych, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, radioodtwarzacz CD/MP3 czy tez system ABS wyposażony w elektroniczny rozdzielacz siły hamowania.