Aż 9 kategorii produktów firmy Nestlé Polska S.A. – kluczowego producenta żywności w Polce oraz lidera na rynku światowym – zyskało uznanie konsumentów w badaniu „Najlepszy Produkt 2012”. Tym samym wyroby Nestlé znalazły się w elitarnym gronie blisko 200 najbardziej cenionych produktów polskiego rynku FMCG.
Dzięki badaniu wyłoniono najlepsze nowe produkty wprowadzone na polski rynek między 1 listopada 2010 r. a 22 listopada 2011 r. Ankietę przeprowadził instytut badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, które jest wydawcą pism branżowych „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”. W rankingu zostało uwzględnionych łącznie 510 produktów zgłoszonych przez producentów.
Spośród nich respondenci wyróżnili następujące wyroby Nestlé:
Kategoria: kawy, mixy kawowe, medal: ZŁOTO
NESCAFÉ Gold
Kategoria: słodycze impulsowe, medal: ZŁOTO
KIT KAT 2 paluszki MP – Family Pack
Kategoria: majonezy, medal: SREBRO
WINIARY Majonez Kanapkowy 240ml
Kategoria: desery instant, medal: SREBRO
WINIARY Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym
Kategoria: fixy, medal: ZŁOTO
Pomysł na…Chrupiące Kąski Klasyczne
Kategoria: dania gotowe: instant i mokre, medal: ZŁOTO
Barszcz Czerwony Ekspresowa Zupa instant bez dodatku glutaminianu sodu
Kategoria: przetwory mleczne i desery dla dzieci, medal: SREBRO
Linia deserów:
Deser Gerber Jabłuszka z truskawkami i leśnymi jagodami
Deser Gerber Słodkie jabłuszka z brzoskwiniami i morelami
Deser Gerber Jabłuszka, banany i mango z płatkami owsianymi
Kategoria: żywność dla dzieci, medal: ZŁOTO
Nektar Bobo Fruit Junior Jabłko, banan i kiwi 300ml
Kategoria: karma dla psów i kotów, medal: BRĄZ
FELIX – karma mokra dla kotów
– Dostarczanie na rynek żywności jest nie tylko przywilejem, ale przede wszystkim zobowiązaniem. Dotyczy to dbałości o jakość produktów, ich smak i wygląd oraz kształtowania właściwych postaw żywieniowych. Tym bardziej cieszy nas fakt, że właśnie konsumenci docenili starania firmy Nestlé Polska S.A., które zawierają się w haśle Good Food, Good Life. Wierzymy, że zdobywając zaufanie konsumentów zdrowymi i smacznymi produktami spożywczymi, możemy zapewnić nam wszystkim lepszą przyszłość – mówi Małgorzata Szlendak, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR Nestlé Polska S.A.
Nestlé jest nie tylko liderem w produkcji żywności na świecie, ale również największym inwestorem w badania i rozwój w swojej branży. Firma posiada 28 centrów badawczo-rozwojowych, zatrudniających 5 000 specjalistów ds. badań nad żywieniem oraz doskonaleniem produktów. Nacisk na pogłębione analizy w celu stworzenia zdrowych, wartościowych wyrobów spożywczych o najwyższej jakości jest podstawowym założeniem Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości (Creating Shared Value) Nestlé. Firma nie ustaje też w staraniach na rzecz kształtowania właściwych postaw żywieniowych. Cel wynikający ze strategii Dbania o Zdrowie, Dobre Samopoczucie i Prawidłowe Odżywianie (Nutrition, Health, Wellness) Nestlé realizuje poprzez szereg programów społecznych. Prowadzi m.in. akcję edukacyjną „Jedz smacznie i zdrowo”, skierowaną do młodzieży gimnazjalnej.