Nowe czasopismo Chi Chi Love skierowane do dziewczynek, które są fankami kolekcji piesków Chi Chi Love poszerzy 20 czerwca br. portfolio Egmont Polska. Pismo adresowane jest do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat.
Na łamach dwumiesięcznika czytelniczki znajdą każdorazowo mnóstwo informacji związanych z czworonogami, wśród nich będą wiadomości dotyczące wybranej rasy psa, w pierwszym numerze o chihuahua, a także komiks o przygodach piesków, opowiadanie, strona z dowcipami, czy mnóstwo zdjęć ulubieńców. Nie zabraknie konkursu z świetnymi nagrodami.
Atrakcją czasopisma są dołączane unikalne figurki pieska Chi Chi Love, które będą składały się na wyjątkową minikolekcję z zupełnie nowymi pieskami, niedostępnymi w sprzedaży regularnej. Każdy z nich zapakowany jest w torebkę, w której znajduje się karta z opisem danej rasy. W numerze pierwszym prezentem będzie piesek Bosti. Oprócz tego znajdą się też 4 wakacyjne pocztówki i plakat z pupilem.
Na rynku pierwszy numer dwumiesięcznika będzie dostępny od 20 czerwca br., a cena egzemplarza wraz z prezentem wyniesie 7,99 zł. Wprowadzenie pisma „Chi Chi Love” wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych na kanałach TVP, MiniMini, Disney Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, TV Puls, a także działaniami w internecie oraz w mediach własnych Egmontu. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Nowe czasopismo Chi Chi Love skierowane do dziewczynek, które są fankami kolekcji piesków Chi Chi Love poszerzy 20 czerwca br. portfolio Egmont Polska. Pismo adresowane jest do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat.
Na łamach dwumiesięcznika czytelniczki znajdą każdorazowo mnóstwo informacji związanych z czworonogami, wśród nich będą wiadomości dotyczące wybranej rasy psa, w pierwszym numerze o chihuahua, a także komiks o przygodach piesków, opowiadanie, strona z dowcipami, czy mnóstwo zdjęć ulubieńców. Nie zabraknie konkursu z świetnymi nagrodami.
Atrakcją czasopisma są dołączane unikalne figurki pieska Chi Chi Love, które będą składały się na wyjątkową minikolekcję z zupełnie nowymi pieskami, niedostępnymi w sprzedaży regularnej. Każdy z nich zapakowany jest w torebkę, w której znajduje się karta z opisem danej rasy. W numerze pierwszym prezentem będzie piesek Bosti. Oprócz tego znajdą się też 4 wakacyjne pocztówki i plakat z pupilem.
Na rynku pierwszy numer dwumiesięcznika będzie dostępny od 20 czerwca br., a cena egzemplarza wraz z prezentem wyniesie 7,99 zł. Wprowadzenie pisma „Chi Chi Love” wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych na kanałach TVP, MiniMini, Disney Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, TV Puls, a także działaniami w internecie oraz w mediach własnych Egmontu. Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa DSK, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.