Seria gier edukacyjnych „Empik Dzieciom”, przygotowana przez Aidem Media (ATM Grupa SA) dla sieci Empik zostały Bestsellerami Empiku w 2011 roku. To największy i jedynego tego rodzaju plebiscytu kulturalny w Polsce.
Bestsellerami Empiku zostają te książki, płyty i multimedia, które w danym roku osiągnęły najlepsze wyniki sprzedaży. Nagrody przyznano ostatniego dnia stycznia. W kategorii programy edukacyjne i narzędziowe, wyróżniono popularną serię ośmiu gier z Reksiem, Bolkiem i Lolkiem pod nazwą „Empik Dzieciom”, które Aidem Media przygotowała dla sieci. Są to: „Moje pierwsze literki”, „Język angielski dla najmłodszych”, „Niemiecki dla najmłodszych”, „Alfabet i nauka czytania”, „Zabawy przedszkolaka”, „Moja pierwsza matematyka”, „Moja pierwsza ortografia”,
„Bolek i Lolek tajemnicze zamczysko”. Gry wprowadzano do sprzedaży od czerwca do listopada 2011. Seria okazała się ogromnym sukcesem dla wydawcy i dystrybutora Do końca ubr. sprzedała się w łącznym nakładzie około 30 tys. sztuk. – Trafiliśmy w niszę na rynku dziecięcych gier komputerowych – zwraca uwagę Karolina Szablewska-Olejarz, prezes Aidem Media. – W obliczu szeroko dostępnych w internecie darmowych aplikacji dziecięcych i spadającej sprzedaży gier na PC, seria spełniła oczekiwania wymagających klientów jakimi są rodzice i ich dzieci. Ważnym pewnie jest to, że są to gry bez przemocy. Zapewniają dziecku wiele godzin mądrej, bezpiecznej zabawy – podkreśla Szablewska-Olejarz i dodaje, że specjaliści Aidem Media tworzyli serię z myślą o swoich dzieciach, obserwując ich potrzeby i trudności w zrozumieniu różnorodnych zagadnień. – Poszukiwaliśmy najciekawszych i najbardziej skutecznych form nauki dla dzieci. Przy czym staraliśmy się by nauka była dobrą zabawą – dodaje szefowa Aidem Media. Zaś po animowanym świecie gier, oprowadzają najmłodszych Bolek i Lolek oraz Reksio, postaci ponadczasowe, które bawią kolejne pokolenia.
Źródło:http://media.atmgrupa.pl