Od 6 stycznia br. w kinach sieci Multikino można zobaczyć premierowo rozśpiewaną animację dla całej rodziny „Sing”. Na ten film oraz inne produkcje familijne od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne płacąc za swoje tyle co dziecko.
W filmie „Sing” w świecie zamieszkanym przez zwierzęta teatr prowadzony przez koalę Bustera Moona popada w tarapaty. Kochając teatr, zrobi on jednak wszystko, by go ocalić. Ostatnią szansą na przetrwanie jest wielki konkurs, który pomoże odnaleźć najpiękniejszy głos świata. Głos, który ocali teatr.
Do konkursu staną: nucąca cicho jak mysz pod miotłą Mysz, nieśmiała Słonica, matka 25 świnek Rosita, młody gangsta-goryl Johnny i Ash, punkowa rebeliantka-jeżozwierzyca. Animowana komedia-musical to jednak tak naprawdę opowieść o poszukiwaniu gwiazdy, którą każdy z nas ma w sobie, z czego powoli zaczyna zdawać sobie sprawę nawet sam Buster. W filmie pojawi się 65 znakomitych piosenek (współczesnych i klasyków), które z pewnością podbiją serca widzów.
Wytwórnia Illumination przyzwyczaiła widzów do wysokooktanowych filmów animowanych, które przyciągają do kin tłumy fanów („Jak ukraść Księżyc”, „Minionki rozrabiają”, „Minionki”). Po wielkim sukcesie „Sekretnego życia zwierzaków domowych” otrzymujemy kolejny film, który może stać się jedną z najważniejszych animacji 2017 roku.
W ramach akcji „Rodzina do kina”, rodzice mogą ze swoimi pociechami uczestniczyć w najważniejszych premierach filmów familijnych w bardzo atrakcyjnych cenach. Rodzic przy zakupie biletu dziecięcego dla dziecka, za swój bilet na ten sam film zapłaci tyle samo. Bilety rodzinne mogą być nabyte maksymalnie przez dwoje rodziców lub opiekunów. Oferta obowiązuje we wszystkich kinach sieci Multikino i Silver Screen przez cały tydzień, na filmy familijne 2D i 3D do 12 roku życia. Akcja „Rodzina do kina” nie obowiązuje na wydarzenia specjalne w tym m.in. na Poranki filmowe. Bilety są dostępne w kasach kin oraz przez stronę www.multikino.pl.
Celem akcji „Rodzina do kina” jest zachęcenie rodzin z dziećmi do wspólnego spędzania czasu w kinie oraz popularyzowanie oglądania filmów na dużym ekranie. Obejrzany w gronie najbliższych film to inspiracja do ciekawych rozmów oraz przemyśleń, a spędzony w kinie czas to okazja do integracji i budowania rodzinnych więzi. Ambasadorami akcji „Rodzina do kina” są aktorzy Aneta Todorczuk-Perchuć oraz Marcin Perchuć z córką Zosią i synem Stasiem oraz blogerzy Maria i Jakub Paskowie z córką Gabrysią, prowadzący najpopularniejszy blog parentingowy oczekujac.pl. W ramach współpracy przy akcji ambasadorzy uczestniczą w seansach filmowych objętych akcją i recenzują obejrzane produkcje familijne.
Regulamin oraz szczegóły akcji znajdują się na stronie www.multikino.pl