W lipcu minęły dwa lata od otwarcia pierwszego w Polsce hotelu sieci B&B. Jak podkreślają przedstawiciele spółki, rozpoznawalność marki na polskim rynku stale rośnie, czego dowodem jest coraz większa liczba rezerwacji w toruńskim obiekcie.
B&B Toruń, zlokalizowany przy ulicy Szumana 8 w bezpośrednim sąsiedztwie starówki, oferuje 93 komfortowo urządzone oraz znakomicie wyciszone pokoje z bezpłatnym dostępem do Internetu. Ponadto hotel umożliwia swoim gościom korzystanie z 31 miejsc parkingowych oraz czynnego całą dobę B&B Shop, w którym można kupić przekąski, słodycze oraz napoje.
Toruń to jedno z najbardziej popularnych polskich miast. Jego bogata historia, niepowtarzalna architektura oraz atrakcyjna oferta turystyczna przyciągają z roku na rok coraz większe rzesze odwiedzających. Efektem tego jest wciąż rosnące obłożenie toruńskich obiektów.
Ponad 80% sprzedanych przez B&B Toruń noclegów stanowią rezerwacje krajowe. Zagraniczni goście przyjeżdżają najczęściej z Anglii, Niemiec oraz krajów skandynawskich. Przez większość roku, kiedy goszczą u nas głównie klienci biznesowi, zaobserwowaliśmy wyższe obłożenie od poniedziałku do czwartku. Natomiast w miesiącach wakacyjnych, lipcu i sierpniu, hotel odwiedzają przeważnie turyści indywidualni. Wtedy też obłożenie utrzymuje się na stałym poziomie, niezależnie od dnia tygodnia – mówi Kamila Henssien, dyrektor hotelu B&B Toruń.
W związku z rosnącą popularnością marki B&B na polskim rynku, obiekt odnotowuje stały wzrost liczby rezerwacji. Już w drugim roku jego funkcjonowania sprzedanych zostało ok. 15% więcej noclegów niż w pierwszym. Dzięki przystępnej cenie z jednoczesnym zachowaniem wysokich standardów oraz atrakcyjnej lokalizacji przez ostatnie dwa lata udało nam się zbudować silną pozycję na rynku – dodaje Kamila Henssien. Większość rezerwacji dokonywana jest telefonicznie oraz przez stronę internetową. Dodatkowym narzędziem jest specjalna aplikacja na Facebooku, która umożliwia zabukowanie pokoi bez opuszczania fanpage’a B&B Polska.
Sukces B&B Toruń jest potwierdzeniem trendu, który można zaobserwować w ostatnim czasie w branży hotelarskiej. Zarówno turyści indywidualni, jak i klienci korporacyjni coraz częściej decydują się na nocleg w hotelach ekonomicznych. Cieszymy się, że zmieniło się postrzeganie tego segmentu w Polsce. Dzięki temu może on prężnie się rozwijać, czego przykładem jest nasza sieć – mówi Beatrice Bouchet, Prezes B&B Hotels Polska.
Sieć B&B konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę w Polsce. W maju tego roku rozpoczęła się budowa nowego obiektu we Wrocławiu. Jego otwarcie planowane jest na sierpień 2013 roku. Plany spółki na najbliższy czas zakładają kolejne inwestycje, m.in. w Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Katowicach czy Warszawie.