- Inspekcja Handlowa sprawdziła oznakowanie oraz prawidłowość obrotu produktami, które chronią nas przed komarami, kleszczami, meszkami.
- Zakwestionowaliśmy jedynie 4 na 105 partii produktów (3,8 proc.) z powodu nieprawidłowego oznakowania i przeterminowania.
Pobierz raport z kontroli, sprawdź co weryfikowali kontrolerzy Inspekcji Handlowej. Zobacz też listę skontrolowanych przedsiębiorców.
https://player.vimeo.com/video/569723581
Pobierz wypowiedź Małgorzaty Cieloch, rzecznika prasowego UOKiK
– W czasie wakacji niestety nie tylko komary nas atakują, ale również internetowi oszuści. Konsument.edu.pl to specjalnie przygotowany interaktywny portal, który ma pomóc nie tylko tym najmłodszym konsumentom czy tym trochę starszym, ale również opiekunom w zdobyciu wiedzy w dość przyjemny sposób podczas tegorocznych wakacji. Są tam różnego rodzaju sytuacje-pułapki, które kończą się filmem, wyjaśnieniem a także radami prkatycznymi, dla każdego, kto buszuje w sieci. Są to sytuacje związne na przykład z wyborem wakacji czy inwestowaniem pieniędzy, ale również utratą tożsamości. Zachęcam do odwiedzenia konsument.edu.pl – mówi Małgorzata Cieloch, Rzecznik Prasowy UOKiK.
Masz wątpliwości? Skontaktuj się z Inspekcją Handlową.
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Pomoc dla konsumentów:
Tel. 801 440 220 lub 22 290 89 16 – infolinia konsumencka
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Inspekcja Handlowa – w Twoim województwie