Wszystkie bilety (niemal pięć tysięcy miejsc) na wydarzenie, organizowane 2 czerwca na warszawskim Torwarze, sprzedały się w zaledwie 5 dni! Do tej pory w mediach społecznościowych regularnie można trafić na apele rodziców, którzy nie zdążyli nabyć wejściówek dla swoich dzieci.
„Kupię 3 lub 6 biletów. Płacę każdą cenę.“
„Mój syn oczy wypłakuje, nie dostaliśmy biletów….szukam 2 biletów, dorosły
i dziecko.“
„Będą może jeszcze bilety? Moja 5latka chciała w prezencie na urodziny i teraz mi płacze, że już nie ma.“
W niedzielę 2 czerwca odbędzie się wielkie wydarzenie dla fanów Minecrafta, Robloxa i duetu youtuberów – Vito i Belli. Impreza nie będzie jedynie spotkaniem z fanami, a niesamowitym show i spektaklem z bajkową fabułą, efektami wizualnymi i dźwiękowymi, a także mnóstwem zadań i aktywności, które umilą tysiącom obecnych czas pomiędzy głównymi częściami wydarzenia. Podczas eventu do zdobycia będą oczywiście atrakcyjne nagrody.
Kim więc są Vito i Bella, najpopularniejsza para youtuberów w Polsce i prawdziwi idole najmłodszych fanów gier komputerowych w Polsce? Kanał Vito Minecraft powstał w sierpniu 2012 roku w serwisie YouTube. Od początku był on kierowany do najmłodszych fanów rozwijającej wyobraźnię gry Minecraft, którzy dzięki filmikom mogli pogłębiać swoją wiedzę na temat gry i doskonalić swoje umiejętności. Treść prezentowana przez Vito to w dużej mierze poradniki i fabularne historie w świecie Minecrafta lub Robloxa, równie popularnej wśród dzieci gry. Dzięki lekkiej i przystępnej formie filmików, które Vito nagrywa wraz ze swoją partnerką Bellą, a których treść zorientowana była na wrażliwość i percepcję najmłodszych widzów YT, kanał w niedługim czasie zyskał na popularności. Wkrótce także i Bella zdecydowała się na stworzenie własnego kanału. Vito może pochwalić się liczbą ponad 1,7 mln subskrypcji a jego filmy zostały już odtworzone ponad miliard razy. Szacuje się, że codziennie kanał odwiedza kilkaset tysięcy dzieci. Niezłymi wynikami może pochwalić się także Bella, która na swoim własnym kanale posiada ponad 660 tys. subskrypcji.
Wokół bohaterów powstała marka odzieżowa, ciesząca się bardzo dużą popularnością wśród dzieci. Kolejnym pomysłem było wydanie magazynu dziecięcego „Vito Team”. Miesięcznik ten jest dziś regularnie najlepiej sprzedającym się czasopismem dla dzieci i młodzieży w sieciach Empik. „Vito Team” to nie tylko duża ilość informacji na temat współczesnych gier internetowych, ale także, a nawet przede wszystkim – kompendium treści edukacyjnych i rozrywkowych, rozwijających w młodych czytelnikach wyobraźnię i wiedzę ogólną. Trzonem tematycznym czasopisma wciąż jednak pozostają informacje na temat życia pary youtube’owych bohaterów, czyli Vito i Belli.
Co jest kluczem sukcesu? Vito i Belli ufają nie tylko ich docelowi odbiorcy w przedziale od 6 do 12 roku życia, ale także ich rodzice, a to ze względu na brak kontrowersyjnych treści i przyjazną atmosferę w filmach. Nie dziwi więc zawrotne tempo, w którym wykupione zostały bilety na zaplanowane już w najbliższą niedzielę wydarzenie. Rodzice, pragnący sprawić swoim małym fanom Vito i Belli niespodziankę, szturmem zdobyli internetowe kasy biletowe. W końcu na widzów czekają nie lada atrakcje. Wsparcie technologiczne oraz dodatkowe rozrywki zapewniają partnerzy: Cenega, Komputronik i Lego Games. Na terenie COS Torwar będzie można w dwóch punktach sprzedaży zakupić czasopisma „Vito Team”, ubrania (w tym limitowaną kolekcję przygotowaną specjalnie na wydarzenie) i liczne gadżety.