6 lutego w kinach sieci Multikino wprowadzona została wyjątkowa karta Rodzina do Kina, dzięki której wyjście do kina stanie się jeszcze bardziej atrakcyjną i opłacalną rozrywką dla całych rodzin. Partnerem programu jest firma Wedel.
Bilety ulgowe dla każdego członka rodziny, zestaw barowy „Rodzinny” w promocyjnej cenie, 25% zniżka na zakupy gadżetów w Multishopie, a do tego wiele dodatkowych atrakcji – karta Rodzina do Kina to jedyna taka oferta w Polsce skierowana do rodzin.
Kartę promują 3 postacie: odważna uczennica szkoły kaskaderów Volta, początkujący operator filmowy Lens i podstępny reżyser Maestro. Towarzyszą im ich pupile: Puchopotam, Zvid i Tubik. Wizerunek bohaterów pojawia się na karcie Rodzina do Kina, a także brelokach, książeczkach, naklejkach. W ten sposób Multikino zaprasza rodziny do magicznego świata, w którym na każdego czeka ciekawa przygoda pełna niezapomnianych emocji.
– Rodziny to bardzo ważna grupa widzów dla Multikina. Z myślą o rodzicach, ale również dzieciach przygotowaliśmy kompleksową ofertę kinową. Dzięki niej rodziny skorzystają ze zniżek na bilety, rodzinne zestawy barowe, zabawki. Dzieci zaprosimy do niezwykłego świata stworzonego specjalnie dla nich i przedstawimy przygody bohaterów po drugiej stronie ekranu kinowego – mówi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Marketingu Multikino SA.
Zasady udziału w programie rodzinnym Multikina są proste – należy nabyć kartę za symboliczną złotówkę i aktywować ją poprzez www.multikino.pl. Karta jest ważna przez rok od daty zakupu. Obowiązuje na wszystkie filmy poniżej 15. roku życia oraz Poranki Filmowe. Aby korzystać z jej profitów, na seans do Multikina muszą wybrać się minimum dwie osoby, tj. jeden rodzic i jeden dziecko. Maksymalnie z karty może skorzystać 7-osobowa rodzina (dwoje dorosłych i pięcioro dzieci). Dziecko nie może mieć jednak ukończonych 18 lat.
Wprowadzeniu karty Rodzina do Kina towarzyszy program lojalnościowy – za każdy zakupiony bilet i Zestaw Rodzinny użytkownicy karty, którzy zarejestrowali ją on-line i udzielili zgody marketingowej, będą mieli możliwość zbierania punktów. Te z kolei mogą wymieniać na nagrody: breloki z bohaterami kampanii oraz gratisowe bilety. Ci, którzy przystąpią do programu, otrzymają także specjalne książeczki z komiksem – wprowadzające dzieci w wyjątkowy świat bohaterów Rodziny do Kina, czyli Volty, Lensa i Maestro. Co więcej – za zakupiony bilet lub zestaw Rodzinny dzieci otrzymają naklejki, które będą mogły wklejać w książeczce.
Partnerem programu Rodzina do Kina jest firma Wedel.
– Zaproszenie do udziału w projekcie Wedla nie było przypadkowe. Filozofia marki idealnie wpisuje się w nasze cele. Nam także zależy, aby każdy widz – niezależnie od wieku – czuł dziecięcą radość, siedząc w fotelu w Multikinie i oglądając film w gronie najbliższych – wyjaśnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Marketingu Multikino SA.
Szczegóły oferty Rodzina do Kina zostały opisane w regulaminie oraz na stronie Multikina: https://multikino.pl/promocje/oferta-rodzina.