Fundacja RoRo zaprasza na warsztat pt. „Jak mówić, żeby dzieci słuchały?”
Jeśli zastanawiasz się jak mówić, żeby dzieci słuchały, to powiem Ci, że jest to proste, ale może nie być łatwe. Chodzi o to, żeby słyszeć dziecko. By słuchać je tak, jak Ty chcesz być usłyszanym.
W czasie spotkania opowiem o Porozumieniu bez Przemocy wypracowanym przez Marshalla B. Rosenberga i o tym jak mówić do dziecka w sposób pełen szacunku, zaufania i bliskości… Będziemy ćwiczyć empatyczne słuchanie i mówienie.
Warsztat skierowany jest do rodziców, którzy chcą:
– w przyjaznej atmosferze poćwiczyć empatyczne słuchanie i mówienie
– poznać komunikaty blokujące relacje i takie, które budują relację
– zastanowić się, jak codziennie mogą być trochę bliżej komunikacji empatycznej
Kiedy: 10 maja (środa), w godzinach od 10.00 do 13.00
Gdzie: Wolskie Centrum Kultury, ul. Działdowska 6
Dla kogo: Na warsztat zapraszamy rodziców (szczególnie mile widziany rodzice z Woli). Na spotkanie można przyjść z dziećmi, które podczas zajęć pozostają pod Waszą opieką.
Spotkanie jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza umieszczonego pod informacją o wydarzeniu (zakładka „Aktualności” na stronie Fundacji RoRo: www.fundacjaroro.org).
Warsztat poprowadzi Sylwia Włodarska – współzałożycielka Fundacji RoRo, która od 6 lat wspiera rodziców w znajdowaniu własnej filozofii rodzicielstwa opartej na bliskości, szacunku i zaufaniu. Absolwentka studiów podyplomowych „Porozumienie bez Przemocy wg Marshalla B. Rosenberga” w Collegium Civitas. Prywatnie mama Trójcy, która jest niewyczerpanym, choć często wyczerpującym źródłem inspiracji. Jest naczelną szczęściarą na blogu paniswojegoszczescia.pl
Partner projektu: Wolskie Centrum Kultury
Patronat medialny: Dziecko w Warszawie
Zajęcia są częścią projektu „Rodzicem być – sobą być, edycja 2” współfinansowanego ze środków m. st. Warszawy Dzielnicy Wola
UWAGA! uczestnicy zajęć wyrażają zgodę na wykorzystywanie danych osobowych w celu przygotowania listy obecności do dokumentacji projektu. Brak zgody jest równoznaczny z brakiem możliwości udziału w zajęciach.