Firma SMYK z okazji 15. urodzin swojej marki odzieżowej COOL CLUB prezentuje specjalną limitowaną kolekcję koszulek.
T-shirty oraz koszulki z długim rękawem zostały zaprojektowane dla dzieci od 3 do 14 roku życia. Na ubraniach dla chłopców dominują postacie wesołych potworków, natomiast dziewczynki mogą wybierać spośród motywów zwierzątek i kolorowych urodzinowych symboli. Limitowana edycja t-shirtów COOL CLUB jest dostępna wyłącznie w sklepach sieci SMYK. Część dochodu z jej sprzedaży zostanie przekazana dla podopiecznych Fundacji „Dr Clown”.
Limitowana kolekcja urodzinowych koszulek COOL CLUB powstała z okazji 15-lecia powstania marki własnej SMYK. Utrzymane w najnowszych trendach ubrania dla dzieci dostępne są w 16 najmodniejszych wzorach zaprojektowanych z myślą o dziewczynkach i chłopcach w wieku 3-14 lat. Zarówno t-shirty jak i koszulki z długim rękawem wykonane są z najlepszej jakości tkanin, w najmodniejszych w tym sezonie kolorach.
Projektanci skupili się na motywach urodzinowych, czyli: tortach, świeczkach i balonach oraz postaciach, które najchętniej wybierają mali klienci SMYKA. Ponadto na ubrankach zobaczymy nawiązanie do urodzin COOL CLUB, tzn. „15-tki” umieszczone we wzorach, a także brokatowe, imprezowe aplikacje.
– Urodzinowe t-shirty to nasza propozycja na wspólne świętowanie 15-tych urodzin naszej marki odzieżowej – mówi Marek Łebek, przedstawiciel sieci sklepów SMYK. Ubrania COOL CLUB są lubiane zarówno przez dorosłych jak i dzieci, ponieważ wyróżniają je oryginalne wzory, wysoka jakość oraz przystępna cena. Cieszymy się, że od 15 lat możemy rozwijać ofertę ubrań, obuwia i akcesoriów dla dzieci oraz zaspokajać gusta najmłodszych – bo oni są tutaj najważniejsi. Z okazji urodzin chcielibyśmy wywołać uśmiech na twarzy wielu maluchów, dlatego część dochodu ze sprzedanych koszulek zostanie przekazana Fundacji „Dr Clown”, z którą planujemy zrealizować wspaniałe przedsięwzięcie dedykowane dzieciom przebywającym na oddziałach szpitalnych.
– Już od 17 lat pomagamy małym pacjentom, prowadząc terapię śmiechem i zabawą (geloterapię) w szpitalach dziecięcych. Cieszymy się, że dzięki współpracy z firmą SMYK zyskamy kolejną okazję do niesienia uśmiechu naszym podopiecznym – podkreśla Anna Czerniak, Prezes Zarządu Fundacji „Dr Clown”.
Oferta urodzinowych koszulek dostępna jest do wyczerpania zapasów we wszystkich sklepach sieci SMYK w Polsce oraz w sklepie internetowym www.smyk.com.