Podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street po raz kolejny odbył się pokaz charytatywny Endo. Pokaz o tyle niecodzienny, że modelami były w nim znane osoby oraz mali pacjenci oddziałów onkologicznych. W tym roku podopiecznym Fundacji Spełnionych Marzeń towarzyszyli: Magdalena Różczka, Szymon Majewski, Łukasz Zagrobelny, Joanna Racewicz, Dominika Ostałowska, Daria Widawska, Agnieszka Włodarczyk, Jolanta Fraszyńska, Edyta Olszówka, Katarzyna Zawadzka, Andżelika Piechowiak i wielu innych.
Pokaz mody to nie tylko wielkie przeżycie dla chorych dzieci i sposób na „odczarowanie raka”, ale również szerzenie informacji o chorobach nowotworowych. W ramach pokazu odbyło się również uroczyste podsumowanie akcji charytatywnej Endo, której ambasadorką jest Magdalena Różczka. Koszulki, z których całkowity zysk ze sprzedaży przekazywany jest na cel fundacji sprzedały się w całym nakładzie: 7 tys. sztuk! Tym samym udało się zebrać dla Fundacji Spełnionych Marzeń aż 60 tys. złotych! Podczas pokazu został przekazany czek od Endo. Z zebranych środków uda się sfinansować zajęcia rehabilitacyjne dla małych pacjentów oddziałów onkologicznych w całej Polsce!
Endo jest bliskie nam wszystkim – niezależnie od wieku, miejsca, czasu i języka. Specjalnie stworzona na cel akcji charytatywnej kolekcja T-shirtów, oprócz zebranych środków miała również na celu zwrócenie uwagi na problem chorób nowotworowych wśród dzieci i uwrażliwienie na ich niezwykle trudną walkę z chorobą. Akcja pokazała jak ważne są takie pojęcia jak empatia, pomoc i bliskość. Świat można i należy zmieniać na lepsze! „Razem możemy więcej”.