Kolekcja marki COOL CLUB na sezon jesienno-zimowy 2015 już w sklepach SMYK
Warszawa, 9 września 2015 r. — Po wakacyjnych szaleństwach czas z uśmiechem przywitać nadchodzący sezon jesienno-zimowy. Z tej okazji COOL CLUB, marka własna sieci sklepów Smyk, przygotowała dla dzieci pełną kolorów oraz pozytywnej energii kolekcję, pozwalającą utrzymać dobry humor nawet w pochmurne dni!
Katalog jesienno-zimowych propozycji COOL CLUB otwiera linia Street Fashion, stanowiąca kwintesencję światowych wybiegów w wersji mini. Wśród stylizacji króluje dżins i kolorowa krata, będąca synonimem luzu, wygody oraz miejskiego stylu. Ubranka z tej linii zostały stworzone tak, by sprostać wymaganiom nawet najbardziej ruchliwych dzieci, stawiających czoła swoim codziennym wyzwaniom.
Inspirowana strojami angielskich uczniów linia Back To School bazuje głównie na stonowanych barwach szarości, bieli oraz granatu. Stylowe klasyczne stylizacje przełamane zostały collegową krata. Elegancka kolekcja Back To School doskonale sprawdzi się nie tylko podczas szkolnych uroczystości, ale będzie także idealnym rozwiązaniem na wyjątkowe okazje, wymagające bardziej formalnego stroju.
Inspiracją linii Social Hero była kultura uliczna, czerpiąca z technologii i social mediów. Tematem przewodnim jest język online, blogi oraz gry komputerowe. Zarówno w kolekcji dziewczęcej, jak i chłopięcej odnajdziemy więc motywy pikseli, hasztagów, emotikon czy słynnych kciuków w górę. Linia Social Hero stawia przede wszystkim na kolor i swobodę – ma być modnie i wygodnie.
Intuitive, czwarta linia wchodząca w skład jesienno-zimowej kolekcji marki COOL CLUB, to fasony inspirowane magią i tajemnicą. Nawiązujące do mistycznej symboliki i folku stroje to mix różnorodnych tkanin i tekstur utrzymanych w stonowanej palecie szarości, bladego różu i kolorów ziemi. Charakterystycznym elementem są metaliczne akcenty, hafty, koronki oraz naszywki, tworzące klimat nowoczesnego romantyzmu
w dziecięcym wydaniu.
W każdym sezonie projektanci marki COOL CLUB prezentują wyjątkowe kolekcje ubrań i butów łączące w sobie oczekiwania rodziców oraz wymagania i gusta najmłodszych. Priorytetami w realizowaniu każdej linii są niewątpliwie jakość, wygoda, praktyczność, styl oraz przystępna cena produktów. Dzięki swojej uniwersalności, ubrania i buty marki COOL CLUB mogą nosić dzieci od pierwszych chwil narodzin, aż do wieku nastoletniego.
***
COOL CLUB to wyjątkowa marka odzieży, akcesoriów i obuwia dziecięcego, dostępna w Polsce od 2001 r., wyłącznie w sklepach Grupy SMYK. Produkty tworzone są przez zespół polskich projektantów, a sukces marki oparty jest na umiejętnym godzeniu dziecięcych gustów oraz oczekiwań rodziców dotyczących zarówno stylu odzieży i obuwia, jak również ich jakości i ceny. Głównym celem marki jest towarzyszyć małym klientom w każdej chwili ich życia od urodzenia aż do 14 roku życia.
Na co dzień i od święta.
Marka COOL CLUB jest odzwierciedleniem szczęśliwego dzieciństwa: wesołego, kolorowego, beztroskiego i pełnego przygód. Pozwala dzieciom na poszukiwanie własnego stylu
i eksperymentowanie z modą. Jest tworzona dla najmłodszych, ale lubi ją cała rodzina.
SMYK to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F). Jej historia sięga lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczął się w roku 2000, kiedy powołano samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje ponad 110 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce. Sklepy SMYK działają również w Rosji, na Ukrainie i Rumunii. Dodatkowe informacje o sieci SMYK można znaleźć
w Internecie, pod adresem: www.smykgroup.com
Pełna lista sklepów SMYK dostępna pod adresem: