6 grudnia na Stadionie Narodowym odbędą się Mikołajki z udziałem Programu 3 Polskiego Radia. Do akcji przyłączyło się Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Na stadionie, w dedykowanej strefie Stowarzyszenia będzie można udekorować świąteczne pierniki, wziąć udział w zabawach i konkursach, a także wesprzeć kampanię „Świąteczny sygnał SOS”. Całkowity dochód ze sprzedanych tego dnia na stadionie pierników zostanie przekazany na wsparcie podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce przez firmę Sodexo. W podziękowaniu za wsparcie podopieczni SOS Wiosek Dziecięcych zaprezentują na scenie artystyczne talenty. Zaśpiewają piosenkę „Kiedy świąt przyjdzie moment” napisaną specjalnie dla nich przez Natalię Kukulską i Michała Dąbrówkę oraz zagrają na bębnach afrykańskich.
Tego dnia ruszy również sms-owa akcja „Świąteczny sygnał SOS”. Dzięki operatorom sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus, każdy wysyłając sms o treści SOS na numer 74 565 może wspomóc najbardziej potrzebujące dzieci. Cały przychód uzyskany z serwisu SMS operatorzy przekażą SOS Wioskom Dziecięcym. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA.
Świąteczny, mikołajkowy klimat na Stadionie Narodowym zapewni ponad 200 rozświetlonych choinek. Na miejscu całe rodziny wspólnie będą mogły słuchać kolęd w wykonaniu chórów dziecięcych i orkiestr oraz przygotowywać ozdoby świąteczne.
Na żywo wystąpią największe gwiazdy polskiej estrady m.in. Myslovitz, Wojciech Waglewski, Fisz i Emade, Anna Maria Jopek, Stanisław Soyka, Artur Andrus, Piotr Bukartyk oraz brytyjski zespół Red Box.
„Mikołaj z Trójką” na Stadionie Narodowym rozpocznie się o godz. 17:00, a „Lista Przebojów” Trójki zagra tradycyjnie o godz. 19:00. Transmisji tej wyjątkowej audycji będzie można wysłuchać również na antenie Programu 3.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizujemy swoją misję w Polsce już od prawie 29 lat.
Źródło: www.media.innovationpr.pl