Co sprawiło, że aktorzy, muzycy, sportowcy stworzyli bajki o wilku, brokule, smoku i innych pluszakowych bohaterach? Wspólny cel, czyli pomoc dzieciom, które trafiają pod opiekę pogotowia ratunkowego. W całej Polsce trwają nagrania do niezwykłego audiobooka IKEA „Każdy pluszak to historia”. Premiera bajek przewidziana jest na Mikołajki, 6 grudnia. Partnerem projektu jest UNICEF.
Każdy z nas miał kiedyś pluszaka. Takiego, który pomagał, wspierał, był towarzyszem przygód. Moc tych kolorowych, miękkich zabawek jest ogromna, dlatego w trudnych chwilach każde dziecko powinno mieć przy sobie pluszową maskotkę, którą może przytulić. Z tego powodu IKEA organizuje zbiórkę nowych pluszaków, które trafią do karetek pogotowia ratunkowego
w całej Polsce i będą wspierać najmłodszych pacjentów. W akcję zaangażowali się znani artyści, aktorzy, muzycy i sportowcy, pisząc i nagrywając bajki o pluszakach z IKEA, które pomagają dzieciom, uczą ważnych rzeczy i pielęgnują najważniejsze wartości. Bezpłatny audiobook z tymi historiami będzie prezentem dla wszystkich dzieci. Jego premiera zaplanowana jest na wyjątkowy dzień, imieniny świętego, który słynął z dobrego serca – Mikołaja. Od 6 grudnia będziemy mogli posłuchać bajek, które będą dostępne bezpłatnie na stronie www.pluszakidlaedukacji.pl a także na limitowanej płycie CD. Można ją będzie otrzymać w sklepach IKEA przekazując zakupionego pluszaka na rzecz chorych lub poszkodowanych w wypadkach dzieci, pozostających pod opieką pogotowia ratunkowego.
„Dzieci to dla nas najważniejsi ludzie na świecie. To one i ich przyjaźń z pluszakami zainspirowały nas do stworzenia projektu «Każdy pluszak to historia». To im chcemy pomagać i to z myślą o nich wydajemy bezpłatny audiobook z bajkami o niezwykłych zabawkach, które uczą najmłodszych i przypominają starszym, jak ważna jest przyjaźń, miłość i pomoc innym. Będzie on świątecznym prezentem na Mikołajki dla tysięcy osób. Rozdamy go także tym, którzy podczas zakupów w sklepach IKEA zechcą przekazać pluszaka na rzecz lokalnych stacji pogotowia ratunkowego. Takim sposobem mali bohaterowie trafią do dzieci, które z powodu nieszczęśliwego wypadku lub choroby wymagają pomocy ratowników medycznych” – mówi Katarzyna Dulko-Gaszyna, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail Polska
Sp. z o.o.
Audiobook „Każdy pluszak to historia” i zbiórka pluszaków dla placówek pogotowia to lokalny wymiar akcji „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”, prowadzonej globalnie od 11 lat przez IKEA, UNICEF i Save the Children. W ramach akcji, jak co roku, IKEA Foundation przekaże na programy pomocowe dla dzieci 1 euro od każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla najmłodszych zakupionej w IKEA.
„Zapewnienie dzieciom dostępu do edukacji to najlepsza inwestycja w ich lepszą przyszłość. Przez 11 lat trwania akcji „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”, dzięki znacznemu wsparciu finansowemu IKEA Foundation, a także zaangażowaniu klientów oraz pracowników IKEA, UNICEF objął pomocą tysiące dzieci z najbiedniejszych krajów na świecie. A to jeszcze nie koniec. Przed nami kolejna edycja tej globalnej akcji i możliwość pomocy jeszcze większej liczbie dzieci. Cieszę się bardzo, że w Polsce akcja ma swój dodatkowy wymiar i pluszaki IKEA są także wsparciem dla polskich maluchów pomagając im przetrwać trudne chwile w czasie jazdy karetką lub pobytu w szpitalu.” – mówi Marek Krupiński, dyrektor generalny UNICEF Polska.
Lista gwiazd wspierających projekt „Każdy pluszak to historia” w Warszawie:
Małgorzata Foremniak, aktorka – Ambasador Dobrej Woli UNICEF
Robert Korzeniowski, lekkoatleta – od 2008 roku wspiera działania UNICEF
Julia Kamińska, aktorka
Jolanta Kwaśniewska, pierwsza dama w latach 1995-2005, prezes fundacji Porozumienie bez barier
Maciej Miecznikowski, muzyk, wokalista
Rafał Rutkowski, aktor
Dorota Sumińska, lekarz weterynarii, publicystka
Więcej informacji o działaniach zrównoważonego rozwoju w IKEA: WWW.IKEA.pl/przyszlosc
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy
i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
IKEA jest liderem, innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2011 odwiedziło ponad 18 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Group Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.
Dodatkowych informacji udziela:
Karolina Horoszczak
PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce
Tel.: +48 22 720 46 46
E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com
Co sprawiło, że aktorzy, muzycy, sportowcy stworzyli bajki o wilku, brokule, smoku i innych pluszakowych bohaterach? Wspólny cel, czyli pomoc dzieciom, które trafiają pod opiekę pogotowia ratunkowego. W całej Polsce trwają nagrania do niezwykłego audiobooka IKEA „Każdy pluszak to historia”. Premiera bajek przewidziana jest na Mikołajki, 6 grudnia. Partnerem projektu jest UNICEF.
Każdy z nas miał kiedyś pluszaka. Takiego, który pomagał, wspierał, był towarzyszem przygód. Moc tych kolorowych, miękkich zabawek jest ogromna, dlatego w trudnych chwilach każde dziecko powinno mieć przy sobie pluszową maskotkę, którą może przytulić. Z tego powodu IKEA organizuje zbiórkę nowych pluszaków, które trafią do karetek pogotowia ratunkowego
w całej Polsce i będą wspierać najmłodszych pacjentów. W akcję zaangażowali się znani artyści, aktorzy, muzycy i sportowcy, pisząc i nagrywając bajki o pluszakach z IKEA, które pomagają dzieciom, uczą ważnych rzeczy i pielęgnują najważniejsze wartości. Bezpłatny audiobook z tymi historiami będzie prezentem dla wszystkich dzieci. Jego premiera zaplanowana jest na wyjątkowy dzień, imieniny świętego, który słynął z dobrego serca – Mikołaja. Od 6 grudnia będziemy mogli posłuchać bajek, które będą dostępne bezpłatnie na stronie www.pluszakidlaedukacji.pl a także na limitowanej płycie CD. Można ją będzie otrzymać w sklepach IKEA przekazując zakupionego pluszaka na rzecz chorych lub poszkodowanych w wypadkach dzieci, pozostających pod opieką pogotowia ratunkowego.
„Dzieci to dla nas najważniejsi ludzie na świecie. To one i ich przyjaźń z pluszakami zainspirowały nas do stworzenia projektu «Każdy pluszak to historia». To im chcemy pomagać i to z myślą o nich wydajemy bezpłatny audiobook z bajkami o niezwykłych zabawkach, które uczą najmłodszych i przypominają starszym, jak ważna jest przyjaźń, miłość i pomoc innym. Będzie on świątecznym prezentem na Mikołajki dla tysięcy osób. Rozdamy go także tym, którzy podczas zakupów w sklepach IKEA zechcą przekazać pluszaka na rzecz lokalnych stacji pogotowia ratunkowego. Takim sposobem mali bohaterowie trafią do dzieci, które z powodu nieszczęśliwego wypadku lub choroby wymagają pomocy ratowników medycznych” – mówi Katarzyna Dulko-Gaszyna, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail Polska
Sp. z o.o.
Audiobook „Każdy pluszak to historia” i zbiórka pluszaków dla placówek pogotowia to lokalny wymiar akcji „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”, prowadzonej globalnie od 11 lat przez IKEA, UNICEF i Save the Children. W ramach akcji, jak co roku, IKEA Foundation przekaże na programy pomocowe dla dzieci 1 euro od każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla najmłodszych zakupionej w IKEA.
„Zapewnienie dzieciom dostępu do edukacji to najlepsza inwestycja w ich lepszą przyszłość. Przez 11 lat trwania akcji „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”, dzięki znacznemu wsparciu finansowemu IKEA Foundation, a także zaangażowaniu klientów oraz pracowników IKEA, UNICEF objął pomocą tysiące dzieci z najbiedniejszych krajów na świecie. A to jeszcze nie koniec. Przed nami kolejna edycja tej globalnej akcji i możliwość pomocy jeszcze większej liczbie dzieci. Cieszę się bardzo, że w Polsce akcja ma swój dodatkowy wymiar i pluszaki IKEA są także wsparciem dla polskich maluchów pomagając im przetrwać trudne chwile w czasie jazdy karetką lub pobytu w szpitalu.” – mówi Marek Krupiński, dyrektor generalny UNICEF Polska.
Lista gwiazd wspierających projekt „Każdy pluszak to historia” w Warszawie:
Małgorzata Foremniak, aktorka – Ambasador Dobrej Woli UNICEF
Robert Korzeniowski, lekkoatleta – od 2008 roku wspiera działania UNICEF
Julia Kamińska, aktorka
Jolanta Kwaśniewska, pierwsza dama w latach 1995-2005, prezes fundacji Porozumienie bez barier
Maciej Miecznikowski, muzyk, wokalista
Rafał Rutkowski, aktor
Dorota Sumińska, lekarz weterynarii, publicystka
Więcej informacji o działaniach zrównoważonego rozwoju w IKEA: WWW.IKEA.pl/przyszlosc
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy
i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
IKEA jest liderem, innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2011 odwiedziło ponad 18 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Group Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.
Dodatkowych informacji udziela:
Karolina Horoszczak
PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce
Tel.: +48 22 720 46 46
E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com