Mleko Enfamil coraz bliżej młodych mam!
Firma Mead Johnson Nutrition, producent mleka modyfikowanego Enfamil, rozszerza dystrybucję produktów tej marki. Poza aptekami i drogeriami Rossmann, mleko jest już dostępne w hipermarketach TESCO, a już wkrótce młode mamy będą mogły zakupić mleko Enfamil w wybranych sklepach sieci Carrefour. Dodatkowo, chcąc być bliżej młodych mam, firma jeszcze w tym roku włączy się w szereg inicjatyw szerzących wiedzę na temat wspierania rozwoju dziecka.
Producent mleka, firma Mead Johnson Nutrition, docenia swoich klientów i stara się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. W związku z tym, od początku roku Dział Sprzedaży pracuje nad rozszerzaniem dystrybucji o kolejne sieci sklepów. Od kwietnia mleko modyfikowane Enfamil, poza aptekami i drogeriami Rossmann, można nabyć w hipermarketach TESCO. W październiku do miejsc, gdzie młodzi rodzice mogą kupić Enfamil, dołączają wybrane sklepy Carrefour.
Bycie rodzicem to ogromne wyzwanie, dlatego wygoda naszych klientów jest dla nas wyjątkowo ważna. Wprowadzamy Enfamil do popularnych sieci super- i hipermarketów, by być jeszcze bliżej młodych rodziców z naszą ofertą – mówi Magdalena Pichelska, Enfamil Senior Brand Manager w Mead Johnson Nutrition (Poland) Sp. z o.o.
Ponadto, Mead Johnson Nutrition zadbał o dostępność linii Enfamil dla dzieci z drobnymi problemami jak ulewanie czy biegunka. Od października, poza aptekami, można je znaleźć również w sieci drogerii Rossmann.
Poza zwiększeniem dostępności, Mead Jonhson Nutrition postawił też na edukację i wsparcie młodych mam w nowej dla nich sytuacji. W związku z tym, producent zaangażował się i na jesieni kontynuuje udział w szeregu inicjatyw – warsztatów i szkoleń dedykowanych kobietom w ciąży oraz świeżo upieczonym rodzicom m.in. Bezpieczny Maluch (www.bezpiecznymaluch.com.pl), Mamo to ja (www.warsztaty.mamotoja.pl) Szczęśliwa Mama Szczęśliwe Dziecko (www.planeta-dziecko.pl), Planeta Dziecko (www.planeta-dziecko.pl) czy Mama WIE! (www.mama-wie.pl). Dodatkowo marka prowadzi akcje konsultacyjne w miejscach sprzedaży, podczas których rodzice mogą poradzić się dyplomowanych pielęgniarek położnych w zakresie nie tylko żywienia niemowląt i dzieci, ale także pielęgnacji czy zdrowia. Więcej informacji o wybranych wydarzeniach znaleźć można na stronie www.enfamil.pl.
Enfamil to pierwsze na polskim rynku mleko modyfikowane, które zawiera kwas DHA na poziomie 0,3% zawartości w kwasach tłuszczowych ogółem. Taki poziom korzystnie wpływa na rozwój ostrości widzenia u niemowląt. Potwierdzają to dowody naukowe, uzyskane z badań klinicznych oraz pozytywna opinia Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA).
Dodatkowych informacji udziela:
Anna Mikołajczak
Kolko Communications
Mobile: (+48) 602 15 19 19
E-mail: anna.mikolajczak@kolko.com.pl
Mleko Enfamil coraz bliżej młodych mam!
Firma Mead Johnson Nutrition, producent mleka modyfikowanego Enfamil, rozszerza dystrybucję produktów tej marki. Poza aptekami i drogeriami Rossmann, mleko jest już dostępne w hipermarketach TESCO, a już wkrótce młode mamy będą mogły zakupić mleko Enfamil w wybranych sklepach sieci Carrefour. Dodatkowo, chcąc być bliżej młodych mam, firma jeszcze w tym roku włączy się w szereg inicjatyw szerzących wiedzę na temat wspierania rozwoju dziecka.
Producent mleka, firma Mead Johnson Nutrition, docenia swoich klientów i stara się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. W związku z tym, od początku roku Dział Sprzedaży pracuje nad rozszerzaniem dystrybucji o kolejne sieci sklepów. Od kwietnia mleko modyfikowane Enfamil, poza aptekami i drogeriami Rossmann, można nabyć w hipermarketach TESCO. W październiku do miejsc, gdzie młodzi rodzice mogą kupić Enfamil, dołączają wybrane sklepy Carrefour.
Bycie rodzicem to ogromne wyzwanie, dlatego wygoda naszych klientów jest dla nas wyjątkowo ważna. Wprowadzamy Enfamil do popularnych sieci super- i hipermarketów, by być jeszcze bliżej młodych rodziców z naszą ofertą – mówi Magdalena Pichelska, Enfamil Senior Brand Manager w Mead Johnson Nutrition (Poland) Sp. z o.o.
Ponadto, Mead Johnson Nutrition zadbał o dostępność linii Enfamil dla dzieci z drobnymi problemami jak ulewanie czy biegunka. Od października, poza aptekami, można je znaleźć również w sieci drogerii Rossmann.
Poza zwiększeniem dostępności, Mead Jonhson Nutrition postawił też na edukację i wsparcie młodych mam w nowej dla nich sytuacji. W związku z tym, producent zaangażował się i na jesieni kontynuuje udział w szeregu inicjatyw – warsztatów i szkoleń dedykowanych kobietom w ciąży oraz świeżo upieczonym rodzicom m.in. Bezpieczny Maluch (www.bezpiecznymaluch.com.pl), Mamo to ja (www.warsztaty.mamotoja.pl) Szczęśliwa Mama Szczęśliwe Dziecko (www.planeta-dziecko.pl), Planeta Dziecko (www.planeta-dziecko.pl) czy Mama WIE! (www.mama-wie.pl). Dodatkowo marka prowadzi akcje konsultacyjne w miejscach sprzedaży, podczas których rodzice mogą poradzić się dyplomowanych pielęgniarek położnych w zakresie nie tylko żywienia niemowląt i dzieci, ale także pielęgnacji czy zdrowia. Więcej informacji o wybranych wydarzeniach znaleźć można na stronie www.enfamil.pl.
Enfamil to pierwsze na polskim rynku mleko modyfikowane, które zawiera kwas DHA na poziomie 0,3% zawartości w kwasach tłuszczowych ogółem. Taki poziom korzystnie wpływa na rozwój ostrości widzenia u niemowląt. Potwierdzają to dowody naukowe, uzyskane z badań klinicznych oraz pozytywna opinia Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA).
Dodatkowych informacji udziela:
Anna Mikołajczak
Kolko Communications
Mobile: (+48) 602 15 19 19
E-mail: anna.mikolajczak@kolko.com.pl