W lipcu portfolio Egmont poszerzyło się o nowy magazyn Violetta Prosto z ekranu. Wydanie plakatowe adresowane jest do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które polubiły argentyńską muzykę i taniec, a także bohaterkę bijącego wśród europejskich widzów rekordy popularności serialu „Violetta”.
Pismo wydane w ekskluzywnym formacie to najlepszy prezent dla każdej fanki.
W środku czasopisma znajduje się 10 mega plakatów XXXL! Dodatkowo rysunkowe wróżby i karty do wycięcia „flirt towarzyski”, idealne na letnie spotkania z przyjaciółmi. Wśród plakatów również rozkładówka z kalendarzem, żeby rok z Violettą był udany. Każda czytelniczka może zaprosić bohaterów serialu do swoich pokoi. Udana zabawa gwarantowana.
„Violetta” to pełen muzyki i uczuć serial fabularny, opowiada o utalentowanej nastolatce, która po kilku latach pobytu w Europie powraca do swojego rodzinnego Buenos Aires.
A już jesienią 2013 roku co miesiąc będzie pojawiać się w kioskach oficjalny magazyn Violetta. Czytelniczki znajdą w nim ekskluzywne wywiady i relacje z planu, dodatkowo testy, nowinki modowe i tajniki makijażu.
Magazyn Violetta Prosto z ekranu już w kioskach, cena egzemplarza wraz z dodatkami wynosi 9,99 zł.
FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA
Tytuł: „Violetta. Prosto z ekranu.”
Częstotliwość: wydanie jednorazowe
Premiera wydania: 22 lipca 2013
Grupa docelowa: dziewczynki 8-12 lat
Cena: 9,99 zł
Licencjodawca: Disney Publishing Worldwide Editorial
Redakcja: Agnieszka Wielądek
W lipcu portfolio Egmont poszerzyło się o nowy magazyn Violetta Prosto z ekranu. Wydanie plakatowe adresowane jest do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które polubiły argentyńską muzykę i taniec, a także bohaterkę bijącego wśród europejskich widzów rekordy popularności serialu „Violetta”.
Pismo wydane w ekskluzywnym formacie to najlepszy prezent dla każdej fanki.
W środku czasopisma znajduje się 10 mega plakatów XXXL! Dodatkowo rysunkowe wróżby i karty do wycięcia „flirt towarzyski”, idealne na letnie spotkania z przyjaciółmi. Wśród plakatów również rozkładówka z kalendarzem, żeby rok z Violettą był udany. Każda czytelniczka może zaprosić bohaterów serialu do swoich pokoi. Udana zabawa gwarantowana.
„Violetta” to pełen muzyki i uczuć serial fabularny, opowiada o utalentowanej nastolatce, która po kilku latach pobytu w Europie powraca do swojego rodzinnego Buenos Aires.
A już jesienią 2013 roku co miesiąc będzie pojawiać się w kioskach oficjalny magazyn Violetta. Czytelniczki znajdą w nim ekskluzywne wywiady i relacje z planu, dodatkowo testy, nowinki modowe i tajniki makijażu.
Magazyn Violetta Prosto z ekranu już w kioskach, cena egzemplarza wraz z dodatkami wynosi 9,99 zł.
FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA
Tytuł: „Violetta. Prosto z ekranu.”
Częstotliwość: wydanie jednorazowe
Premiera wydania: 22 lipca 2013
Grupa docelowa: dziewczynki 8-12 lat
Cena: 9,99 zł
Licencjodawca: Disney Publishing Worldwide Editorial
Redakcja: Agnieszka Wielądek