Już 20 lipca wyłoni się nowy symbol Warszawy. Tym razem bez oficjalnego głosowania, ankiet i plebiscytów wszyscy mieszkańcy stolicy będą mogli wspólnie zbudować dwumetrowy napis „WAWA” wraz z otaczającą go panoramą miasta. Nowy symbol ma zjednoczyć wszystkich warszawiaków i zlikwidować ostatnio popularne podziały na słoiki i lemingi. Organizatorem akcji jest marka Halls XS, która chce zaproponować nowy symbol miasta – spójny dla wszystkich mieszkańców stolicy.
Akcja ma na celu integrację wszystkich mieszkańców Warszawy oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do wspólnego działania. Niezadowoleni z koncepcji słoikowego neonu będą mieli okazję stworzyć nową ikonę miasta. – Długi na 4 metry i wysoki na 2 metry napis „WAWA” powstanie w pasażu Domy Towarowe Centrum w dniach 20 – 21 lipca, a każdy przechodzień będzie mógł mieć wkład w jego powstanie dokładając małą kartonową cegiełkę – wyjaśnia Małgorzata Chojnacka organizator akcji i przedstawiciel marki Halls. Podstawowym materiałem użytym do jego wykonania będą puste opakowania po minikuleczkach Halls XS. Sam napis zostanie wkomponowany w otaczającą go z czterech stron panoramę miasta.
Jestem z „Wawy”
Przebieg budowy będzie nadzorować Grupa Bella Morta. Bella Morta jest projektem społeczno-artystycznym, do którego zapraszamy różne osobowości, artystów, desingnerów, streetartowców, działaczy społecznych. Jako nieformalna grupa działa od 2010 roku. Ich polem ekspresji jest przede wszystkim miejska przestrzeń publiczna, poprzez którą podejmujemy dyskusję na temat miejsca sztuki w życiu codziennym.
Młodzi ludzie, głównie studenci, lub zaczynający dopiero karierę zawodową w stolicy, często podkreślają mówiąc „jestem z Wawy” lub „mieszkam czy studiuję w Wawie”. – Stąd pomysł na stworzenie napisu „WAWA” – określenia, które na trwałe weszło do miejskiego slangu i w przeciwieństwie do ofensywnego „Warszawka” kojarzy się z potęgą, pewnością i napawa dumą – podkreśla Małgorzata Chojnacka. Tak jak dumą napawa samo miasto, które z roku na rok prężnie się rozwija stając się atrakcyjnym miejscem do życia. Inicjatywa Hallsa ma pokazać, że Warszawa jest po prostu fajna i przyjazna. Co więcej jest miastem dynamicznym i nowoczesnym. W takiej aglomeracji żyje dużo mobilnych i aktywnych ludzi, do których Halls w szczególności kieruje swój nowy produkt.
Świeżość w wymiarze XS
Wszyscy uczestnicy akcji – bodowy instalacji napisu” WAWA” pod hasłem „Mini rozmiar mega efekt” będą mogli spróbować nowego Hallsa i doświadczyć świeżości skondensowanej do rozmiaru XS oraz wziąć udział w konkursach, które zostaną rozstrzygnięte na miejscu wydarzenia. Halls XS powstał biorąc pod uwagę potrzeby najbardziej zajętych, aktywnych ludzi, żyjących w biegu i lubiących świeży oddech.
W kolejnych dniach akcja odbędzie się jeszcze w kilku miastach w Polsce. Tak samo jak w Warszawie instalacje z pudełek będą nawiązywać do symboli miast, które w mini rozmiarach będą ich maksymalnym odzwierciedleniem.
Już 20 lipca wyłoni się nowy symbol Warszawy. Tym razem bez oficjalnego głosowania, ankiet i plebiscytów wszyscy mieszkańcy stolicy będą mogli wspólnie zbudować dwumetrowy napis „WAWA” wraz z otaczającą go panoramą miasta. Nowy symbol ma zjednoczyć wszystkich warszawiaków i zlikwidować ostatnio popularne podziały na słoiki i lemingi. Organizatorem akcji jest marka Halls XS, która chce zaproponować nowy symbol miasta – spójny dla wszystkich mieszkańców stolicy.
Akcja ma na celu integrację wszystkich mieszkańców Warszawy oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do wspólnego działania. Niezadowoleni z koncepcji słoikowego neonu będą mieli okazję stworzyć nową ikonę miasta. – Długi na 4 metry i wysoki na 2 metry napis „WAWA” powstanie w pasażu Domy Towarowe Centrum w dniach 20 – 21 lipca, a każdy przechodzień będzie mógł mieć wkład w jego powstanie dokładając małą kartonową cegiełkę – wyjaśnia Małgorzata Chojnacka organizator akcji i przedstawiciel marki Halls. Podstawowym materiałem użytym do jego wykonania będą puste opakowania po minikuleczkach Halls XS. Sam napis zostanie wkomponowany w otaczającą go z czterech stron panoramę miasta.
Jestem z „Wawy”
Przebieg budowy będzie nadzorować Grupa Bella Morta. Bella Morta jest projektem społeczno-artystycznym, do którego zapraszamy różne osobowości, artystów, desingnerów, streetartowców, działaczy społecznych. Jako nieformalna grupa działa od 2010 roku. Ich polem ekspresji jest przede wszystkim miejska przestrzeń publiczna, poprzez którą podejmujemy dyskusję na temat miejsca sztuki w życiu codziennym.
Młodzi ludzie, głównie studenci, lub zaczynający dopiero karierę zawodową w stolicy, często podkreślają mówiąc „jestem z Wawy” lub „mieszkam czy studiuję w Wawie”. – Stąd pomysł na stworzenie napisu „WAWA” – określenia, które na trwałe weszło do miejskiego slangu i w przeciwieństwie do ofensywnego „Warszawka” kojarzy się z potęgą, pewnością i napawa dumą – podkreśla Małgorzata Chojnacka. Tak jak dumą napawa samo miasto, które z roku na rok prężnie się rozwija stając się atrakcyjnym miejscem do życia. Inicjatywa Hallsa ma pokazać, że Warszawa jest po prostu fajna i przyjazna. Co więcej jest miastem dynamicznym i nowoczesnym. W takiej aglomeracji żyje dużo mobilnych i aktywnych ludzi, do których Halls w szczególności kieruje swój nowy produkt.
Świeżość w wymiarze XS
Wszyscy uczestnicy akcji – bodowy instalacji napisu” WAWA” pod hasłem „Mini rozmiar mega efekt” będą mogli spróbować nowego Hallsa i doświadczyć świeżości skondensowanej do rozmiaru XS oraz wziąć udział w konkursach, które zostaną rozstrzygnięte na miejscu wydarzenia. Halls XS powstał biorąc pod uwagę potrzeby najbardziej zajętych, aktywnych ludzi, żyjących w biegu i lubiących świeży oddech.
W kolejnych dniach akcja odbędzie się jeszcze w kilku miastach w Polsce. Tak samo jak w Warszawie instalacje z pudełek będą nawiązywać do symboli miast, które w mini rozmiarach będą ich maksymalnym odzwierciedleniem.