Od 27 maja marka PRINCESSA prezentuje się w zupełnie nowej odsłonie. Relaunch jednego z najbardziej znanych wafli na rynku objął odmłodzenie grupy docelowej oraz zmianę opakowania, a jego celem jest wzmocnienie wizerunku marki.
Zdecydowaliśmy się na relaunch marki PRINCESSA, by jeszcze bardziej odróżnić się od konkurencji i dotrzeć do nowej, szerszej grupy docelowej – młodych kobiet w wieku od 20 do 30 lat. To niezwykle inspirujące dziewczyny, które mają apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami. To również najliczniejsza i najczęściej sięgająca po słodycze grupa wiekowa, dlatego chcemy w jak najbardziej atrakcyjny sposób spełnić jej oczekiwania i podarować chwilę wyjątkowej przyjemności w dniu wypełnionym zadaniami – mówi Joanna Piórko, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.
Najbardziej widocznymi elementami relaunchu są zmiany logo i opakowania, których celem jest zwiększenie widoczności marki na półce i lepsze dopasowanie jej do preferencji nowej grupy docelowej. Od teraz dominującym i przyciągającym wzrok kolorem na opakowaniach wszystkich wariantów wafelków PRINCESSA jest kolor niebieski, silnie kojarzony z marką. Nowym elementem są rysunki kobiecych sylwetek, które nadają opakowaniu bardziej dynamiczny i nowoczesny charakter. Wyróżnikiem poszczególnych smaków: kokosowego, mlecznego i orzechowego są apetyczne wizualizacje.
Zmieniona została również nazwa większego formatu wafelka z Maxi na Longa, co sprawia, że opakowanie jest jeszcze bardziej kobiece
i atrakcyjne dla młodych dziewczyn. Nową nazwą chcieliśmy podkreślić, że wafelek PRINCESSA w większym formacie to jeszcze dłuższa przyjemność dla naszych konsumentek – dodaje Joanna Piórko.
Nowe opakowania wafelków PRINCESSA zaprojektowała agencja Logic Design Sp. z o.o.
Od 27 maja marka PRINCESSA prezentuje się w zupełnie nowej odsłonie. Relaunch jednego z najbardziej znanych wafli na rynku objął odmłodzenie grupy docelowej oraz zmianę opakowania, a jego celem jest wzmocnienie wizerunku marki.
Zdecydowaliśmy się na relaunch marki PRINCESSA, by jeszcze bardziej odróżnić się od konkurencji i dotrzeć do nowej, szerszej grupy docelowej – młodych kobiet w wieku od 20 do 30 lat. To niezwykle inspirujące dziewczyny, które mają apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami. To również najliczniejsza i najczęściej sięgająca po słodycze grupa wiekowa, dlatego chcemy w jak najbardziej atrakcyjny sposób spełnić jej oczekiwania i podarować chwilę wyjątkowej przyjemności w dniu wypełnionym zadaniami – mówi Joanna Piórko, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.
Najbardziej widocznymi elementami relaunchu są zmiany logo i opakowania, których celem jest zwiększenie widoczności marki na półce i lepsze dopasowanie jej do preferencji nowej grupy docelowej. Od teraz dominującym i przyciągającym wzrok kolorem na opakowaniach wszystkich wariantów wafelków PRINCESSA jest kolor niebieski, silnie kojarzony z marką. Nowym elementem są rysunki kobiecych sylwetek, które nadają opakowaniu bardziej dynamiczny i nowoczesny charakter. Wyróżnikiem poszczególnych smaków: kokosowego, mlecznego i orzechowego są apetyczne wizualizacje.
Zmieniona została również nazwa większego formatu wafelka z Maxi na Longa, co sprawia, że opakowanie jest jeszcze bardziej kobiece
i atrakcyjne dla młodych dziewczyn. Nową nazwą chcieliśmy podkreślić, że wafelek PRINCESSA w większym formacie to jeszcze dłuższa przyjemność dla naszych konsumentek – dodaje Joanna Piórko.
Nowe opakowania wafelków PRINCESSA zaprojektowała agencja Logic Design Sp. z o.o.