Nickelodeon zachęca do zabawy na świeżym powietrzu
Już 12 czerwca zamiast ulubionych kreskówek, widzowie Nickelodeon zobaczą jedynie czarny ekran telewizora. Stacja telewizyjna Nickelodeon na cztery godziny przerwie emisję programu, by zachęcić swoich małych i trochę starszych widzów do spędzenia aktywnego popołudnia na świeżym powietrzu. Jest to element kampanii „Dzień Zabawy Nickelodeon”, która od kilku lat cieszy się ogromnym powodzeniem na całym świecie. W Polsce organizowana jest po raz pierwszy.
Stacja Nickelodeon doskonale rozumie potrzeby swoich widzów i ma z nimi partnerskie stosunki. W 2004 roku zrodziła się idea kampanii „Dzień Zabawy Nickelodeon”. Nickelodeon, mimo że jest stacją komercyjną, w ten jeden dzień nie przejmuje się wynikami oglądalności, czy spadkiem dochodów z reklam, tylko udowadnia, że to dzieci są najważniejsze. Pierwsza polska odsłona „Dnia Zabawy Nickelodeon” organizowana jest w Warszawie, ale stacja zachęca by także inne miasta przyłączyły się do ich inicjatywy, namawiając swoich młodszych mieszkańców do spędzenia popołudnia 12 czerwca na świeżym powietrzu.
„Wiemy, że jeden dzień bez telewizora nie nauczy dzieci właściwego dzielenia czasu spędzanegow domu i na świeżym powietrzu. Wierzymy jednak, że nasza akcja zmotywuje je do zrobienia pierwszego kroku w kwestii zmiany sposobu spędzania wolnego czasu. Nie zależy nam na tym, aby dzieci spędziły Dzień Zabawy Nickelodeon w określony sposób – chodzi o to, by po prostu wyszły na zewnątrz i były aktywne.” – powiedziała Milagros Aleman, VP/General Manager Nickelodeon Northern Europe.
Akcję „Dzień Zabawy Nickelodeon” wsparły także słynne mamy – Odeta Moro-Figurska i Natalia Przybysz, które opowiedziały o tym, jak bawiły się będąc dziećmi i podpowiedziały, w jaki sposób można konstruktywnie spędzać czas z dziećmi na powietrzu. Filmy z ich udziałem dostępne
są na stronie www.nick.com.pl i na Facebooku www.facebook.com/nickelodeonPL.
Dzięki wspólnej zabawie na świeżym powietrzu najmłodsi mogą się też wiele dowiedzieć i lepiej poznać samych siebie. W czasie gier zespołowych uczą się współpracy i odpowiedzialności, a także mają okazję sprawdzić się w roli przywódcy czy stratega. Takie doświadczenia z pewnością zaprocentują w przyszłości, nie tylko w szkole, ale i w życiu towarzyskim oraz zawodowym.
„Dzień Zabawy” to też przypomnienie trochę starszym dzieciom, że nadal są dziećmi i powinny mieć czas na zabawę. Żyjemy w czasach, w których dzieci często mają szczelnie wypełnione grafiki zajęć pozalekcyjnych. Nickelodeon chce im przypomnieć, że mimo wszystko warto jedno popołudnie w tygodniu poświęcić wyłącznie na zabawę na świeżym powietrzu.
Dzień Zabawy jest też okazją dla naszych widzów i ich rodzin, aby mogli osobiście pobawić się razem z bohaterami produkcji Nickelodeon. W Warszawie organizowane są dwa wydarzenia dla dzieci. 12 czerwca od godz. 13.00 do 17.00, na Kopie Cwila i w warszawskim ZOO pojawią się ulubieni bohaterowie programów Nickelodeon, m.in. SpongeBob, Wojownicze Żółwie Ninja, Dora i Diego. Oprócz tego, odwiedzający ZOO i Kopę Cwila będą mogli porysować kolorową kredą specjalną instalację Nickelodeon.
W warszawskim ZOO, dzieci i rodzice będą mogli wziąć też udział w podchodach ze specjalnymi zadaniami związanymi z ulubionym programem Nickelodeon – „Pingwinami z Madagaskaru” i poznać podopiecznych stacji Nickelodeon, czyli prawdziwe pingwiny, mieszkające w ZOO. Na młodych widzów czekają też inne atrakcje, m.in. malowanie twarzy i tworzenie miniaturowej dżungli.
Na Kopie Cwila , dzieci będą konstruować zwariowane pojazdy dla bohaterów Nickelodeon, tworzyć latawce i malować buzie.
Dzień Zabawy jest obchodzony w 21 krajach. Po raz pierwszy odbył się w Stanach Zjednoczonych
w 2004 roku. Wkrótce dołączyły inne kraje europejskie, a także Indie i Tanzania.
Pomysły zabaw na świeżym powietrzu oraz więcej informacji o „Dniu Zabawy Nickelodeon”
na stronie http://www.nick.com.pl/dzien_zabawy.
Nickelodeon to jeden z najchętniej oglądanych kanałów dziecięcych w Polsce. Stacja ta istnieje
od 33 lat i nadawana jest w 175 krajach, w 25 językach. Emitowane są takie hity jak „SpongeBob Kanciastoporty”, „Dora” i „Pingwiny z Madagaskaru”.
Nickelodeon zachęca do zabawy na świeżym powietrzu
Już 12 czerwca zamiast ulubionych kreskówek, widzowie Nickelodeon zobaczą jedynie czarny ekran telewizora. Stacja telewizyjna Nickelodeon na cztery godziny przerwie emisję programu, by zachęcić swoich małych i trochę starszych widzów do spędzenia aktywnego popołudnia na świeżym powietrzu. Jest to element kampanii „Dzień Zabawy Nickelodeon”, która od kilku lat cieszy się ogromnym powodzeniem na całym świecie. W Polsce organizowana jest po raz pierwszy.
Stacja Nickelodeon doskonale rozumie potrzeby swoich widzów i ma z nimi partnerskie stosunki. W 2004 roku zrodziła się idea kampanii „Dzień Zabawy Nickelodeon”. Nickelodeon, mimo że jest stacją komercyjną, w ten jeden dzień nie przejmuje się wynikami oglądalności, czy spadkiem dochodów z reklam, tylko udowadnia, że to dzieci są najważniejsze. Pierwsza polska odsłona „Dnia Zabawy Nickelodeon” organizowana jest w Warszawie, ale stacja zachęca by także inne miasta przyłączyły się do ich inicjatywy, namawiając swoich młodszych mieszkańców do spędzenia popołudnia 12 czerwca na świeżym powietrzu.
„Wiemy, że jeden dzień bez telewizora nie nauczy dzieci właściwego dzielenia czasu spędzanegow domu i na świeżym powietrzu. Wierzymy jednak, że nasza akcja zmotywuje je do zrobienia pierwszego kroku w kwestii zmiany sposobu spędzania wolnego czasu. Nie zależy nam na tym, aby dzieci spędziły Dzień Zabawy Nickelodeon w określony sposób – chodzi o to, by po prostu wyszły na zewnątrz i były aktywne.” – powiedziała Milagros Aleman, VP/General Manager Nickelodeon Northern Europe.
Akcję „Dzień Zabawy Nickelodeon” wsparły także słynne mamy – Odeta Moro-Figurska i Natalia Przybysz, które opowiedziały o tym, jak bawiły się będąc dziećmi i podpowiedziały, w jaki sposób można konstruktywnie spędzać czas z dziećmi na powietrzu. Filmy z ich udziałem dostępne
są na stronie www.nick.com.pl i na Facebooku www.facebook.com/nickelodeonPL.
Dzięki wspólnej zabawie na świeżym powietrzu najmłodsi mogą się też wiele dowiedzieć i lepiej poznać samych siebie. W czasie gier zespołowych uczą się współpracy i odpowiedzialności, a także mają okazję sprawdzić się w roli przywódcy czy stratega. Takie doświadczenia z pewnością zaprocentują w przyszłości, nie tylko w szkole, ale i w życiu towarzyskim oraz zawodowym.
„Dzień Zabawy” to też przypomnienie trochę starszym dzieciom, że nadal są dziećmi i powinny mieć czas na zabawę. Żyjemy w czasach, w których dzieci często mają szczelnie wypełnione grafiki zajęć pozalekcyjnych. Nickelodeon chce im przypomnieć, że mimo wszystko warto jedno popołudnie w tygodniu poświęcić wyłącznie na zabawę na świeżym powietrzu.
Dzień Zabawy jest też okazją dla naszych widzów i ich rodzin, aby mogli osobiście pobawić się razem z bohaterami produkcji Nickelodeon. W Warszawie organizowane są dwa wydarzenia dla dzieci. 12 czerwca od godz. 13.00 do 17.00, na Kopie Cwila i w warszawskim ZOO pojawią się ulubieni bohaterowie programów Nickelodeon, m.in. SpongeBob, Wojownicze Żółwie Ninja, Dora i Diego. Oprócz tego, odwiedzający ZOO i Kopę Cwila będą mogli porysować kolorową kredą specjalną instalację Nickelodeon.
W warszawskim ZOO, dzieci i rodzice będą mogli wziąć też udział w podchodach ze specjalnymi zadaniami związanymi z ulubionym programem Nickelodeon – „Pingwinami z Madagaskaru” i poznać podopiecznych stacji Nickelodeon, czyli prawdziwe pingwiny, mieszkające w ZOO. Na młodych widzów czekają też inne atrakcje, m.in. malowanie twarzy i tworzenie miniaturowej dżungli.
Na Kopie Cwila , dzieci będą konstruować zwariowane pojazdy dla bohaterów Nickelodeon, tworzyć latawce i malować buzie.
Dzień Zabawy jest obchodzony w 21 krajach. Po raz pierwszy odbył się w Stanach Zjednoczonych
w 2004 roku. Wkrótce dołączyły inne kraje europejskie, a także Indie i Tanzania.
Pomysły zabaw na świeżym powietrzu oraz więcej informacji o „Dniu Zabawy Nickelodeon”
na stronie http://www.nick.com.pl/dzien_zabawy.
Nickelodeon to jeden z najchętniej oglądanych kanałów dziecięcych w Polsce. Stacja ta istnieje
od 33 lat i nadawana jest w 175 krajach, w 25 językach. Emitowane są takie hity jak „SpongeBob Kanciastoporty”, „Dora” i „Pingwiny z Madagaskaru”.